5 remedii naturale pentru topirea grăsimii din zona abdominală

Te-ai săturat de diete care nu au deloc rezultatele așteptate, dar care îți dau amețeli și te fac să te simți epuizată toată ziua? Nu ai nevoie nici de exerciții fizice interminabile, ci poți utiliza remedii simple pentru a-ți recontura abdomenul și a-ți subția talia.
Nu reușești să elimini grăsimea abdominală deși ai încercat să tai din calorii sau să petreci multe ore la sală? Probabil că nu ai avut meniul potrivit și ai lăsat alți factori problematici să te împiedice să-ți atingi obiectivul. Nu ai nevoie decât de câteva remedii practice pentru a depăși această problemă și a putea purta din nou ceea ce-ți place.

 
Beneficiile eliminării grăsimii din zona abdominală

În afară de faptul că vei arăta senzațional în ținutele alese, eliminarea grăsimii din această zonă are beneficii importante pentru sănătate pe termen lung și te poate proteja de afecțiuni grave. Astfel, acumularea grăsimii abdominale crește riscul de hipertensiune arterială, boli cardiace și diabet de tip 2. 

 
Iată ce remedii poți utiliza pentru a „topi” grăsimea abdominală:

 
1. Crește consumul de proteine

Nu trebuie neapărat să începi o dietă Paleo, dar merită să consumi mai multe proteine și să reduci cantitatea totală de carbohidrați din meniul tău. În acest mod vei reuși să elimini țesutul adipos chiar dacă nu faci exerciții fizice. Proteinele au un rol esențial pentru reglarea glicemiei și îmbunătățesc prelucrarea zahărului, determinând organismul să nu mai stocheze excesul de calorii sub formă de grăsime în zona abdomenului. Alege variante mai sănătoase de carbohidrați cum ar fi orezul integral, pâinea și pastele din făină integrală, fructele și legumele de sezon.

 
2. Adaugă ulei de cocos la meniul zilnic

Uleiul de cocos este foarte util pentru a-ți subția talia datorită tipului de trigliceride pe care îl conține.
Este mai ușor de digerat decât celelalte uleiuri vegetale și este transformat rapid în energie, în loc să adauge centimetri în plus. Acest ulei stimulează metabolismul și accelerează arderea grăsimilor, așa că este ideal să consumi o lingură de ulei de cocos în fiecare zi. Îl poți folosi la salate, smoothie-uri sau diferite aluaturi.

 
3. Găsește-ți un remediu util pentru stres

Indiferent dacă ai prea multe atribuții la serviciu sau pur și simplu te simți copleșită de toate activitățile din familie trebuie să te gândești la modalități practice de a te relaxa. Stresul cronic este unul dintre principalii factori care cauzează grăsimea abdominală. Nu lăsa emoțiile negative să persiste pentru că pot crea alte probleme precum excesele alimentare, anxietatea, depresia și încetinirea metabolismului. Identifică mai multe activități care te calmează cum ar fi plimbările, meditația, exercițiile de respirație sau băile relaxante. Dacă favorizezi o perspectivă optimistă vei vedea că și țesutul adipos va dispărea mai rapid.

 
4. Bea ceai verde în fiecare zi

Datorită conținutului ridicat de catehine ceaiul verde este băutura ideală cu efect detoxifiant care te ajută să accelerezi eliminarea grăsimii abdominale. Catehinele dau un impuls metabolismului și ajută ficatul să ardă grăsimile mai rapid.
Înlocuiește ceașca de cafea pe care o savurezi în fiecare zi cu o variantă de ceai verde. Vei avea nevoie de 4-5 cești pe zi pentru a observa efectele de slăbire. În plus, vei avea mai multă energie și vei ține sub control afecțiunile dermatologice precum acneea, rozaceea și eczema. Ai grijă să nu adaugi zahăr sau orice alte ingrediente suplimentare la ceai pentru că vei neutraliza orice efect pozitiv.

 
5. Culcă-te la aceeași oră în fiecare zi

O modalitate suplimentară de a dobândi o talie subțire este să dormi atât cât trebuie. În cadrul studiilor realizate s-a constatat că ai nevoie între 6 și 8 ore de somn pentru a stabiliza nivelul insulinei și hormonii stresului. În plus, vei avea suficientă energie pentru a arde mai multe calorii în timpul zilei.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată