Concurs Aprilie: Premiem bloggeri talentați!

Îți place arta cuvintelor? Alătură-te comunității noastre de bloggeri talentați!

Concurs Martie: Premiem bloggeri talentați!

Ai talent în arta cuvintelor sau poate vrei să devii un blogger cunoscut? Îți oferim posibilitatea să publici un articol scris de tine pe eva.ro!

Generația care nu mai apreciază nici omul, nici șansa care i se oferă

Zilele trecute am fost invitată să țin un curs de Marketing Online unor studenți care se pregătesc de licență. Cumva, mă așteptam ca acei studenți să prezinte ceva mai mult interes pentru un domeniu care le-ar fi asigurat un loc de muncă bine plătit și un program flexibil. M-am înșelat.

Cum să dezvolţi un brand în era digitală

Sophie Blum, Directorul de Marketing al Procter & Gamble Europa, ne povesteşte despre viitorul Marketingului şi provocările pe care specialiştii din acest domeniu le au de înfruntat, într-o lume în continuă schimbare.Sophie Blum (50 de ani), soţie şi mamă a 3 copii, deţine de peste 25 de ani funcţii de conducere în cadrul Procter & Gamble şi este în prezent Vice-Preşedinte de Marketing pentru Europa, India, Orientul Mijlociu şi Africa. Sophie este de asemenea lector la numeroase universităţi, graţie specializării sale în Strategie, Inovaţie şi Leadership. În cadrul vizitei făcute recent în România, Sophie Blum a povestit pentru Eva.ro care sunt ingredientele brandingului de succes la ora actuală.Cum aţi reuşit să rămâneţi o companie a brandurilor simbol, chiar şi după 175 de ani de activitate?Pentru noi a fost întotdeauna vorba despre a deservi Consumatorul şi aceasta va rămâne principala noastră politică. Succesul apare atunci când punem consumatorul în mijlocul strategiei de dezvoltare a brandului – nu instrumentele, nu platformele, nu tehnologiile folosite sunt cele care fac diferenţa. Cei care aleg să achiziţioneze brandurile noastre sau consumă produsele noastre media sunt elementul central. Facem performanţă atunci când reuşim să combinăm cu succes tot ceea ce contează: înţelegerea consumatorului, inovaţia prin produs şi execuţia desăvârşită. Şi ne atingem potenţialul maxim atunci când, în plus faţă de cele 3 elemente menţionate anterior, ridicăm ştacheta în materie de creativitate şi oferim un conţinut de excepţie, pe care consumatorii îl vor viziona cu plăcere. Spre exemplu, campania «Mulţumesc, mamă!». Totul a fost construit pornind de la un adevăr extrem de simplu şi anume că mamele ─ prin forţa şi sacrificiile lor─ îşi ajută copiii în îndeplinirea visurilor. Reţeta campaniei a avut toate ingredientele necesare şi a convins oameni din întreaga lume să o îndrăgească şi să o promoveze.Datorită dezvoltării spectaculoase a reţelelor de socializare, consumatorii deţin acum puterea în mediul online. Ei pot decide ce merită distribuit şi ce nu. Majoritatea materialelor publicitare nu reuşesc să treacă de acest filtru, întrucât nu sunt considerate suficient de interesante. Ce face o reclamă să iasă in evidenţă, astfel încât să fie distribuită de consumatori?La ora actuală, tehnologia ne permite să punem în legătură oamenii şi brandurile în moduri la care până acum nici nu visam ─ căutări, reţele sociale, video, mobile, narative, tweet-uri, snap chat-uri şi e-commerce. Dar tot tehnologia este cea care face posibilă uneori publicitatea complet neinspirată – cea în care pierdem din vedere scopul final, cea în care suntem îndrăgostiţi de o anumită platformă sau de un anumit instrument şi plasăm consumatorul în plan secund. O reclamă iese în evidenţă şi este distribuită atunci când reuşeşte să exprime perspectiva consumatorului într-o manieră creativă şi inspiraţională, în care acesta să se regăsească pe sine şi obiceiurile sale zilnice. O reclamă este memorabilă atunci când reuşeşte să îşi croiască drum spre inimile, minţile şi vieţile oamenilor.Cum reuşesc brandurile să se diferenţieze, în mijlocul acestui volum uriaş de informaţii cu care suntem bombardaţi zi de zi?Brandurile pot fi extrem de influente şi relevante pentru oameni şi societate, în special când acestea sunt unele de prestigiu, precum Pampers, Gillette, Always, care au făcut istorie de-a lungul mai multor decenii, au o personalitate puternică şi sunt prezente, zi de zi, în viaţa a milioane de oameni. Brandurile au puterea de a ne face să râdem sau să plângem; ne pot face să ne simţim furioşi sau mândri şi ne pot inspira anumite acţiuni. Şi, în cazuri fericite, pot iniţia o mişcare şi aduce o schimbare la nivelul societăţii. Spre exemplu, parteneriatul dintre Pampers şi UNICEF, menit să elimine tetanosul neonatal, un inamic tăcut, dar care ucidea femei şi copii din 15 ţări. Sau un brand precum Always, care a reuşit să ajungă la peste un miliard de consumatori prin campania sa publicitară al cărei scop era să combată stereotipurile de gen şi să traducă ‘Like A Girl’ într-o serie de lucruri minunate. Dar trebuie să impunem un standard foarte ridicat în tot ceea ce facem, începând cu dimensiunea creativă. Drumul către preferinţele consumatorilor a trecut întodeauna prin ideile creative care aduc bucurie oamenilor. Şi nicio strategie sofisticată nu va putea înlocui asta! Always #LikeAGirl este o campanie creată cu multă emoţie, pentru fete. La pubertate, ele tind să îşi piardă încrederea în sine, iar campania combate fix acest lucru. O campanie devenită fenomen, care s-a extins în media, a deschis conversaţii în cadrul emisiunilor TV şi a generat milioane de distribuiri şi comentarii în timp ce fetele, părinţii şi prietenii acestora distribuiau şi comentau la rândul lor. Această campanie incredibilă nu a început sub forma unui spot TV, ci mai degrabă ca un produs pur digital.  Dar a înregistrat rapid un asemenea succes, încât P&G a decis să o transforme într-un spot TV care să fie difuzat în cadrul celui mai prestigios eveniment sportiv din Statele Unite, Super Bowl, ceea ce a adus alte câteva milioane de vizualizări şi distribuiri, milioane de noi conversaţii şi impresii şi un întreg nou ciclu de vizibilitate în rândul consumatorilor, pe tema unei probleme sociale reale, cu un impact asupra vieţii a milioane de fete din întreaga lume.Ne puteţi spune care este secretul echilibrului între o profesie atât de solicitantă şi viaţa de familie?Aş spune, înainte de toate, că sintagma folosită cel mai frecvent este «work-life balance», adică  echilibrul profesie-viaţă personală, însă eu prefer să mă raportez diferit la aceste lucruri. Pentru mine, profesia este o parte importantă a vieţii, aşa că întrebarea este cum reuşeşti să îţi găseşti echilibrul în viaţă, nu între profesie şi viaţa personală.  Am descoperit că secretul este să îţi stabileşti un set de priorităţi extrem de clare şi să îţi doreşti şi apoi chiar să iei deciziile corecte. Am spus întotdeauna că prioritatea mea numărul 1 este familia, iar asta determină alegerile pe care le fac. Şi ... îmi iubesc locul de muncă. Este extrem de solicitant. Presupune întreaga mea implicare şi dedicaţie. Sunt o persoană ambiţioasă şi competitivă şi îmi doresc să câştig şi îmi doresc să reuşesc. Înveţi, pe măsură ce avansezi în carieră, despre prioritizare, cum să te concentrezi pe lucrurile care contează cel mai mult şi care este modul cel mai valoros în care îţi poţi petrece timpul, iar toate acestea se aplică pentru profesie, familie şi hobby-uri. Sfatul meu pentru toţi cei care sunt ambiţioşi şi îşi doresc să ocupe o funcţie de conducere, fie ei femei sau bărbaţi, este să nu îşi limiteze niciodată aspiraţiile sau să îşi reducă nivelul de aşteptări în ceea ce îi priveşte. Să ţinească sus şi să lupte pentru ceea ce îşi doresc să realizeze. Să fie clari în privinţa priorităţilor stabilite şi a lucrurior cu adevărat importante pentru ei, apoi să acţioneze în consecinţă. Cred că aceasta este cheia prin care îţi poţi atinge cu adevărat potenţialul: confortul alegerii de a face ceea ce îţi place, ceea ce te inspiră şi ceea ce îţi aduce cele mai multe satisfacţii.

Cum poţi să lucrezi în cel mai frumos birou din lume, la 12.000 m înălţime

La WIZZ AIR, oamenii fac diferenţa şi acest fapt este dovedit în fiecare zi, pe fiecare cursă, de echipajele de cabină de excepţie. Formate doar din profesionişti desăvârşiti şi experţi în siguranţă, ele fac parte dintr-o echipă excepţională, extinsă în toată Europa, care împărtăşeşte pasiunea pentru aviaţie.

Cum să-ţi schimbi profesia după vârsta de 35 de ani

Ceva se întâmplă după ce ai trecut de 35. Te trezești într-o bună zi și dintr-o dată profesia ta nu ți se mai pare interesantă sau nici măcar acceptabilă.

Carieră. Cum să-ți schimbi profesia după vârsta de 30 de ani

Indiferent care sunt motivele pentru care îți dorești această schimbare, cu siguranță nu ești singura aflată în această situație

Interviu Gabriela Simion – “Cea mai mare rasplata este sa vad farfuriile goale! “

Gabriela Simion are in spate o cariera de corporatista cladita in mai bine de 14 ani de experienta. Gabriela este o fosta concurenta a show-ului MasterChef.

Ramona Joita, femeia de succes din lumea digitala a barbatilor

Ramona Joita este SEO Coordinator &Specialist la iAgency, o agentie interactiva de marketing online, care ajuta numeroase afaceri sa devina mai vizibile in ochii publicului tinta si sa-si creasca vanzarile.

Marketing la feminin. Oportunități de carieră pentru femei ambițioase

Cum îți poți construi o carieră internaționlă în marketing? Cum te ajută programele de training și certificare acreditate în străinătate să fii mai bun acolo unde lucrezi și să te dezvolți ca profesionist?

Paul Siserman ( fost concurent Masterchef) - "Pentru mine ingredientele “minune “ in bucatarie sunt: dragostea, pasiunea, cunostintele si imaginatia"

Fost concurent la Masterchef, Paul Siserman vorbeste despre culisele celei mai de succes emisiuni de la noi. Si despre ce a gatit si cui i-a gatit prima oara, dupa ce a iesit din bucataria Masterchef.

Cum să-ţi reintri în ritm după concediu ca să nu rămâi fără slujbă

Ţi se termină concediul şi te gândeşti cu groază că peste doar câteva zile te vei întoarce la birou şi îţi vei relua munca anostă de dinainte de vacanţă?

Cariera ta: 5 joburi care ar putea să dispară în 2012

Unele joburi se află pe o pantă descendentă de mai mulţi ani şi prognozele în ceea ce le priveşte sunt cât se poate de pesimiste.

Horoscop: Ce meserie ţi se potriveşte în funcţie de zodie

Nativii din Rac pot fi buni profesori, iar Fecioarele pot cunoaşte succesul în domeniul avocaturii. Află ce spun astrele despre aptitudinile tale.

Te gândeşti să îţi schimbi profesia? Află ce ţi se potriveşte!

În timpul unei astfel de situaţii economice, cum este aceasta pe care o traversăm, schimbarea profesiei ar părea un lucru foarte riscant. Dar tocmai acum, cele mai multe persoane fac acest lucru, fie că asta îşi doresc, fie pentru că nu au altă soluţie.

10 joburi pe care le poti face de acasa

Daca locuiesti intr-o zona izolata sau nu te poti obisnui unui program de la noua la cinci, asta nu inseamna lipsa unei cariere de succes. Iata cateva sugestii pentru joburi pe care le poti face de acasa si de la care poti avea realizari profesionale remarcabile.

Job de vacanta, peste hotare

Daca esti tanara si dornica sa castigi ceva bani vara asta, ai la indemana mai multe solutii.

Evadeaza in lumea workshop-urilor Eva.ro!

Pentru luna iunie, Eva.ro ti-a pregatit o serie de workshop-uri care te vor scoate din cotidian pentru a te perfectiona in domenii precum machiajul, lupta cu kilogramele in plus, imaginea profesionala, sanatatea dentara a copilului, flamenco si arta culinara japoneza. Vei avea ocazia sa te intalnesti cu specialisti renumiti in aceste domenii si sa afli secretele lor.

Reteta alegerii corecte a carierei

Vivien Untaru, experta in resurse umane, in special in companii din domeniul IT, este de parere ca, pentru a alege corect drumul pe care vrei sa mergi, in cariera, trebuie sa faci ce-ti place si sa te interesezi cat mai in amanunt despre ce te va astepta in viitor. Succesul, spune ea, nu este rezervat doar barbatilor. Insa, pentru a-l avea, sunt necesare cateva calitati de baza. Vivien Untaru, managerul companiei VON Consulting, trainer specializat in programe de recrutare, comunicare,...

Incepe sezonul targurilor de joburi

Pe 23 si 24 aprilie, la Sala Palatului din Bucuresti va avea loc cea de a opta editie a celui mai mare targ de cariera pentru tineri profesionisti, “Angajatori de TOP”. La editia...
Pagina:

„Eu te-am făcut, eu te îndrept!“: Ce măsură a luat o mamă când a aflat că fiica ei era agresivă la şcoală

Kim Kardashian a luat-o de la zero: Kanye West i-a zis că are un stil oribil şi i-a aruncat hainele

Elle Macpherson, criticată pentru că le-a recomandat femeilor să nu mai mănânce ca să arate bine pe plajă: „Să-ţi fie ruşine!“

Prinţul Louis va fi botezat în iulie: 15 imagini superbe cu al cincilea urmaş la tronul Marii Britanii

Minunile pe care le poate face Photoshop: Cele mai frumoase imagini care îmbină realitatea cu imaginaţia

Tori Spelling s-a făcut de râs: Şi-a modificat o poză, dar a exagerat

Gisele Bundchen, atac la noul val de modele: De ce nu se promovează ca Gigi Hadid şi Kendall Jenner

S-a născut o stea! Fata de 13 ani care a cucerit America cu vocea ei - VIDEO

Cea mai grea despărţire: Imaginea copleşitoare care a impresionat o lume întreagă

30 de ținute pentru vară de pe Instagram pe care să le încerci și tu

Stefano Gabbana a atacat-o şi pe Selena Gomez: „E atât de urâtă!“

10 lucruri banale care îţi stimulează inteligenţa

Kate Moss, în rochia mini care a stârnit invidia între designeri: Stefano Gabbana a avut un singur cuvânt de spus

Britney Spears trăieşte un vis frumos. Antrenorul care i-a devenit iubit o face fericită

Pompierul erou care a reuşit un miracol: Cum a salvat o femeie care a sărit de la etaj - VIDEO

Emoţionant: Cadoul pe care un bărbat cu handicap şi fără serviciu i l-a făcut fiicei lui

De ce e atât de greu să înveți o limbă străină la maturitate?

10 lucruri greu de crezut despre vedete

iCEE.fest 2018, în linie dreaptă: două săptămâni până când giganții Internetului și tehnologiei vin la București

Kylie Minogue, tânără şi la 50 de ani: Singură şi fără copii, dar iubită de toată lumea

Ce fac oamenii bogați diferit și oamenii obișnuiți, nu

De ce îşi pierde părul soţia lui Will Smith: 20 de milioane de femei au aceeaşi problemă

12 invenții culinare care fac ravagii pe Instagram

Viaţa ca o comedie: 15 imagini cu tâlc din lumea animalelor

Mariah Carey, schimbare spectaculoasă: Vedeta a slăbit enorm şi arată ca la 20 de ani

Val Kilmer, apariţie rară după ce s-a îmbolnăvit: Cum arată starul după doi ani de luptă cu cancerul

Ce nu face Kim Kardashian ca să vândă un parfum! S-a pozat iar dezbrăcată

Jamie Oliver are 5 copii, dar nu se opreşte aici: „Nu ştii niciodată“

Soţia lui Will Smith era să rămână fără păr: „A fost înfricoşător când a început“

Bărbaţi şi pisici: O relaţie în negru şi alb