Se schimbă anotimpul! Cori Grămescu te învaţă ce să faci ca să nu te îngraşi!


Primăvara bate la uşă, însă încălzirea vremii nu este o veste chiar atât de bună, întrucât posibilitatea de a acumula kilograme în plus este foarte mare.
Primăvara bate la uşă, însă încălzirea vremii nu este o veste chiar atât de bună, întrucât posibilitatea de a acumula kilograme în plus este foarte mare.

"Când creşte temperatura de afară, corpul se adaptează şi reduce activitatea tiroidei. Pielea este mai uscată şi îşi pierde din elasticitate, pot apărea simptome precum paloarea şi chiar depresia sau aşa numita astenie de primăvară. Un alt efect pe care îl poate avea începutul sezonului cald este dezechilibrul hormonal care, pe fondul depresiei, poate duce la îngrăşare. Din această cauză, femeile sunt mai afectate decât bărbaţii şi, în prima jumătate a primăverii, există posibilitatea acumulării kilogramelor", spune Cori Grămescu.

Din acest motiv, ea recomandă schimbări în alimentaţie şi sistemul de antrenament. "Din primele zile în care temperatura trece de -5 grade, trebuie să reducem grăsimile animale (carne, brânză telemea, caşcaval, unt) şi carbohidraţii simpli (pâine, orez, cartofi, dulciuri) şi să adoptăm o alimentaţie bazată pe spanac, urzici, ceapă verde, ţelină, salată verde, carne slabă de pasăre, peşte, iaurt, sana, caş, urdă. De asemenea, sunt recomandate fructele de sezon: citrice (mandarine, portocale), papaya sau ananasul proaspăt”, declară Cori.
 
"Este important să facem antrenamente cardio, ca să pornim tiroida şi să consumăm grăsimea. Trebuie să venim de 3-4 ori pe săptămână la sală, ca să avem rezultate vizibile până în vară şi să facem masaj de 1-2 ori pe săptămână. De asemenea, e important să facem exerciţii cu greutatea corpului sau cu greutăţi mici, pentru a menţine un tonus muscular bun."

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod