Slăbeşte cu Jennifer Aniston

Deşi trecută de 40 de ani, Jennifer Aniston reprezintă un model la capitolul "siluetă" pentru femeile de orice vârstă.

Deşi trecută de 40 de ani, Jennifer Aniston reprezintă un model la capitolul "siluetă" pentru femeile de orice vârstă. Vedeta din "Prietenii tăi" arată senzaţional şi reprezintă un bun exemplu de vedetă care îşi menţine greutatea prin exerciţii.

Secretul tinereţii fără bătrâneţe constă în practicarea cu regularitate a şedinţelor de yoga. Mandy Ingber, instructoarea de yoga a lui Jennifer Aniston, este cea care o ajută pe vedetă să se păstreze în formă.

Atenţie! Înainte de a începe antrenamentul, efectuează câteva exerciţii de încălzire pentru a pregăti muşchii.

 

 

 

1. Poziţia Fluture

În poziţia şezut, pe saltea, uneşte tălpile picioarelor. Prinde cu mâinile tălpile. Inspiră, expiră adânc, îndreaptă spatele şi ridică-ţi capul spre tavan. Încearcă să ţii coapsele cât mai aproape de podea. Respiră profund de 5-10 ori şi revino la poziţia iniţială. Această poziţie relaxează şi tonifică posteriorul, muşchii pelvieni şi îmbunătăţeşte circulaţia sanguină.

 

 

 

 

 

2. Poziţia Podul

Din poziţia culcat (cu faţa în sus) îndoaie genunchii şi ridică uşor spatele şi abdomenul, lăsând mâinile întinse pe saltea. Relaxează-ţi gâtul şi sprijină-te pe mâini.
Respiră adânc de 5-10 ori în această poziţie şi revino treptat în poziţia iniţială. Poziţia întăreşte muşchii spatelui şi tonifiază posteriorul şi picioarele.






3. Poziţia Copacul

În picioare, cu picioarele apropiate şi mâinile pe lângă corp, ridică piciorul stâng, lăsând toata greutatea pe cel drept. Aşază talpa piciorului stâng cât mai sus la nivelul coapsei stângi. Ridică mâinile deasupra capului. Menţine spetele drept, ridică sternul şi îndreaptă palmele una spre cealaltă.
Pentru echilibru, relaxează-te şi concentrează-te asupra respiraţiei. Rămâi în această poziţie în timp ce respiri adânc de 5-10 ori. Apoi schimbă piciorul.

Această tehnică îţi tonifiază coapsele, picioarele şi muşchii spatelui. Ameliorează simptomele de sciatică şi îmbunătăţeşte echilibrul.





4. Poziţia Barca

Aşază-te cu genunchii îndoiţi şi tălpile lipite de podea. Îndoaie trunchiul la 45 de grade, pieptul în faţă, braţele întinse la nivelul pieptului cu palmele îndreptate în sus şi picioarele ridicate.
Respiră de 5-10 ori şi revino la poziţia iniţială. Poziţia este recomandată pentru lucrarea muşchilor spatelui, posteriorului cât şi tonifierea picioarelor.




5. Poziţia Scaunul

Stai cu picioarele apropiate şi ridică braţele deasupra capului cu palmele îndreptate una spre cealaltă. Ca şi când te-ai aşeza pe scaun, îndoaie genunchii. Rămâi în această poziţie în timp ce respiri adânc de 5-10 ori. Te va ajuta să-ţi întăreşti musculatura posteriorului.

 

 

 

 



Pentru mai multe exerciţii, urmăreşte filmuleţul de mai jos:

 

 

 

Comentarii (6)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • rocsennne pe 24 Ian 2011, 19:25
    super

    http://fashionville.eva.ro/orasul-lui-rocsennne

    1
    0

  • Andreea pe 24 Ian 2011, 15:27
    :)

    @ tatiana: Ai putea sa imi spui cum se numeste antrenoarea si unde este sediul nou? Eu caut de mult timp un curs de yoga, dar nu am f multa incredere ca antrenorii se si pricep. Daca ai si vreun nr de telefon, m-ai ajuta f mult. Multumesc anticipat!

    0
    1

  • ricamil pe 22 Ian 2011, 21:29
    yoga,ceva necunoscut mie...

    Acum am aflat cum se fac aceste ex yoga ...le am facut imediat ce am citit articolul,sunt grele la inceput dar cu vointa si rabdare ac miscare imi va face f bine...multumesc pt articol.de azi le voi face zilnic.

    1
    1

  • micutza pe 22 Ian 2011, 16:51
    miscarea

    Absolut senzational!!! Sunt innebunita dupa acest fel de miscari! Culmea ca le si fac...sunt deosebit de bune pt. popsy, abs, legs...SFATUL MEU: NU ABANDONATI NICIODATA!!! caci e SANATATE CURATA!!!

    1
    0

  • tatiana pe 21 Ian 2011, 23:49
    yoga, my love

    doamne, ce-mi mai placea yoga ! am inceput cu o minunata antrenoare, pe vremea cand cei care auzeau ca fac yoga, credeau ca sunt de-a lui bivolaru ! dupa aceea, antrenoarea s-a mutat la o sala ceva mai departe de mine si-am renuntat..... in fiecare zi imi pare rau, m-am anchilozat de tot, intre timp ! sunt o fraiera, yoga este sanatate pentru trup, minte si suflet, o minune !

    1
    0

  • pasztai zoltan pe 21 Ian 2011, 14:09
    Asa Da mai miscare ?!!

    Bravo , felicitari pentru orice articol care ajuta sa te misti si sa nu ai nevoie de kinetoterapie decat profilactic .! Conf univ dr Zoltan Pasztay

    0
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod