Dieta cu banane și lapte: secretul siluetei ideale

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Această dietă se bazează pe principii simple: reducerea totalului de calorii și consumul de nutrienți care topesc grăsimile rapid. Nu vei depăși 1.000 de calorii pe zi, însă vei putea alege laptele integral și te vei bucura de gustul dulce al bananelor. Testează și tu dieta care îți reconturează armonios corpul.
Meniul special va include 2-3 banane la nivel de zi și 2-3 căni de lapte integral, combinate cu alte alimente bogate în fibre și proteine, care previn starea constantă de foame sau oboseală. Fiecare banană are aproximativ 100 de calorii, iar o cană cu lapte va conține 80 de calorii. De asemenea, dieta pune accentul și pe consumul unei cantități ridicate de apă pentru a menține hidratarea optimă a țesuturilor și a elimina toxinele din organism.

 
De ce să te bazezi pe banane?

Dieta favorizează consumul bananelor față de alte fructe pentru că au o combinație aparte de vitamine și minerale. Astfel, o singură banană va conține 422mg de potasiu și 3g de fibre. Aceste fructe țin apetitul sub control și asigură neutralizarea substanțelor nocive.
De asemenea, gustul dulce te va convinge să le mănânci fără să faci un efort special.

 
Care este rolul laptelui?

Laptele este o sursă excelentă de calciu și proteine, fortificând sistemul osos și musculatura. În plus, laptele reglează funcțiile îndeplinite de proteine în interiorul organismului, echilibrează hormonii tiroidieni și favorizează refacerea la nivel celular. Este foarte important să alegi numai laptele integral pentru a combate obezitatea. Cu ajutorul acestei diete vei stabiliza glicemia și vei reduce tensiunea arterială. Laptele accelerează metabolismul, iar arderea țesutului adipos va avea loc mult mai rapid.

 
Ce durată va avea dieta?

Acest plan de alimentație nu trebuie urmat mai mult de 4-5 zile. Vei avea suficientă energie în acest interval, dar nu trebuie să prelungești dieta.
Dacă vrei să revii la ea este necesar să faci o pauză de 2 săptămâni.

 
Iată cum arată planul de alimentație pentru o zi:

 
1. Dimineața devreme (6 - 7:30)

O cană de apă cu semințe de schinduf, lasate la înmuiat peste noapte.

 
2. Micul dejun (7 - 8:30)

O cană de lapte integral, o banană și un ou fiert.

 
3. Gustarea din timpul dimineții (10 - 11)

 
O ceașcă de ceai verde și 6 migdale crude.

 
4. Masa de prânz (12:30 - 13:30)

O cană de lapte integral și o banană.

 
5. Gustarea de după-amiază (16 - 16:30)

O cană de suc proaspăt stors de fructe sau o cană de apă de cocos.

 
6. Cina (19 - 19:30)

200g de legume rumenite la grătar sau fierte, o cană de lapte integral și o banană.

 
Sfaturi suplimentare pentru a avea succes cu această dietă: 

- în afară de atenția la tot ce mănânci trebuie să faci și exerciții. Evită antrenamentele solicitante și mai ales ridicatul greutăților pentru că nu vei consuma decât o cantitate redusă de calorii.
Alege ședințele de yoga sau meditația;
- ocolește zahărul rafinat, băuturile acidulate, prăjelile sau alimentele procesate;
- bea cel puțin 3 litri de apă în fiecare zi;
- dacă te plictisești să mănânci laptele și bananele separat le poți transforma într-un smoothie pentru a varia textura;
- dormi 7-8 ore în fiecare noapte;
- ține stresul sub control, nu te îngrijora excesiv din cauza greutății;
- după a patra zi de dietă trebuie să introduci încet alimente variate în meniul tău pentru a reveni la un meniu diversificat, cu o gamă mai largă de nutrienți;
- femeile nu trebuie să urmeze această dietă în timpul zilelor de menstruație deoarece alimentele permise nu furnizează necesarul de zinc, fier, cupru și alte vitamine care trebuie consumate în această perioadă.
În cazul în care vrei neapărat să o urmezi trebuie să iei un supliment alimentar pentru a preveni carențele nutriționale și senzația de slăbiciune generală. 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată