Zahar

Cum trebuie să consumi zahărul ca să nu te îngrași. Sfaturile nutriționistului

Cum trebuie să consumi zahărul ca să nu te îngrași. Sfaturile nutriționistului

“Mi-e poftă de ceva dulce.” “Aș mânca un desert bun.” 'Te servesc cu o bomboană de ciocolată.” Aceste afirmații sunt frecvente în perioadele de stres la serviciu, la aniversări, la trecerile dintre anotimpuri, cu astenie, sau când ne relaxăm seara, după o zi istovitoare.
Ce alimente agravează eczema?

Ce alimente agravează eczema?

Eczema poate afecta pielea o perioadă îndelungată, uneori chiar mai multe decenii, iar senzația constantă de mâncărime, uscarea și crăparea pielii îți pot sabota entuziasmul pentru activitățile preferate. Învață să-ți modifici alimentația pentru a te simți mai bine și a evita...
Cum trebuie să-ți schimbi meniul după 50 de ani?

Cum trebuie să-ți schimbi meniul după 50 de ani?

Meniul zilnic are un rol esențial după ce treci de 50 de ani, fiind cel mai important factor pentru a menține organismul sănătos și a preveni accelerarea îmbătrânirii. Mesele la fast food, excesul de alcool sau inactivitatea prelungită vor avea efecte mult mai nocive după această...
Dezechilibrele hormonale încep la micul dejun

Dezechilibrele hormonale încep la micul dejun

Variațiile hormonale îți pot face multe probleme, de la bufeuri, acnee sau subțierea părului până la insomnie, agitație sau depresie. Descoperă de ce alimentele clasice de la micul dejun îți pot periclita echilibrul hormonal și cum trebuie să procedezi de acum încolo.
Cum influențează zahărul apariția cancerului. Ce spun specialiștii

Cum influențează zahărul apariția cancerului. Ce spun specialiștii

Cancerul este una dintre cele mai mari provocări din istoria medicinei: este imprevizibil, necesită expertiză îndelungată pentru diagnostic și tratament, dar și resurse financiare mari pentru a fi studiat.
Dieta pentru endometrioză: ce te ajută și ce preparate să eviți

Dieta pentru endometrioză: ce te ajută și ce preparate să eviți

Dacă ai fost diagnosticată cu endometrioză este indicat să reduci consumul de alimente care favorizează inflamațiile sau care ridică nivelul de estrogen pentru că îți vor agrava simptomele. Descoperă cum ar trebui să-ți constitui meniul pentru a te simți mai bine.
Consumul ridicat de zahăr din timpul sarcinii crește riscul de astm pentru copii

Consumul ridicat de zahăr din timpul sarcinii crește riscul de astm pentru copii

Un nou studiu a examinat legătura dintre consumul de zahăr în timpul celor 9 luni de sarcină și riscul de astm al copiilor.
Cum creezi o dietă eficientă împotriva cancerului

Cum creezi o dietă eficientă împotriva cancerului

O dietă împotriva cancerului se axează pe reducerea toxinelor ingerate, susținerea procesului de detoxifiere și furnizarea nutrienților esențiali pentru fortificarea organismului. Descoperă ce poți face pentru a intensifica efectele benefice.
Alimente interzise bebelușilor și copiilor sub 5 ani

Alimente interzise bebelușilor și copiilor sub 5 ani

Meniul destinat bebelușilor și copiilor sub 5 ani trebuie să întrunească totalul necesar de vitamine, fără să includă substanțe nocive pentru organismul lor. Descoperă ce alimente trebuie să eviți când te gândești cum să constitui mesele celui mic.
5 surse ascunse de zahăr: ce alimente îți pot periclita sănătatea

5 surse ascunse de zahăr: ce alimente îți pot periclita sănătatea

Credeai că este suficient să consumi rar prăjituri sau înghețată? Sursele de zahăr nu sunt numai cele evidente, ci este posibil ca și alimentele pe care le consideri sănătoase să-ți pericliteze eforturile de a reveni la o greutate ideală.
8 secrete pentru sănătatea inimii tale, direct de la cardiologi

8 secrete pentru sănătatea inimii tale, direct de la cardiologi

Află ce cred medicii cardiologi despre greutatea ta, consumul de alcool și alte lucruri care au un impact major asupra modului în care funcționează inima ta.
7 soluții pentru un mic dejun sănătos, direct de la nutriționiști

7 soluții pentru un mic dejun sănătos, direct de la nutriționiști

Un mic dejun sănătos este baza pentru o zi plină de energie și un corp tonifiat, fără rotunjimi problematice. Începe-ți ziua cu ingredientele potrivite și nu vei avea nimic de regretat după-amiaza.
Ce-i dai copilului seara? 3 strategii pentru gustări sănătoase

Ce-i dai copilului seara? 3 strategii pentru gustări sănătoase

La prima vedere pare o idee bună să iei o gustare alături de copii seara, înainte de culcare. O porție de înghețată la film nu va fi refuzată de cei mici, dar gustările sănătoase îi vor ajuta să doarmă mai bine.
Zaharurile naturale nu sunt mai sănătoase decât zahărul obișnuit

Zaharurile naturale nu sunt mai sănătoase decât zahărul obișnuit

Experții în sănătate au ajuns la concluzia că zahărul de cocos, mierea, siropul de arțar și oricare alt îndulcitor nu te vor ajuta să fii mai sănătos.
Ce face dieta dintr-o femeie frumoasă: Cum arată Jennifer Lopez după ce a renunțat 10 zile la zahăr și carbohidrați

Ce face dieta dintr-o femeie frumoasă: Cum arată Jennifer Lopez după ce a renunțat 10 zile la zahăr și carbohidrați

Vedeta a terminat provocarea celor 10 zile în care a tăiat complet consumul de zahăr și carbohidrați, iar acum spune că în câteva zile o va lua de la capăt.
11 obiceiuri care favorizează ridurile

11 obiceiuri care favorizează ridurile

Să uiți de protecția solară este un inconvenient major pentru frumusețea pielii, dar există multe alte obiceiuri care accelerează ridurile și fac tenul să aibă un aspect tern.
Scleroza multiplă: 4 alimente pe care să le eviți

Scleroza multiplă: 4 alimente pe care să le eviți

Un meniu sănătos, cu multe vitamine și minerale, este esențial pentru a reduce gravitatea simptomelor asociate cu scleroza multiplă. Modificarea dietei are un rol central pentru un plus de energie și reducerea efectelor secundare.
Cum reduci pofta de dulce? 5 secrete

Cum reduci pofta de dulce? 5 secrete

Alimentele hipercalorice au de obicei un gust foarte bun, dar pofta de dulce îți poate pune în pericol silueta. Descoperă strategii utile pentru a rezista tentației de a gusta prăjituri, bomboane sau alte delicii dulci.
Cum să-ți revii după ce ai consumat prea mult zahăr? 7 soluții

Cum să-ți revii după ce ai consumat prea mult zahăr? 7 soluții

Dacă ai cedat în fața tentațiilor dulci, nu te panica. Nutriționiștii îți dezvăluie cum să neutralizezi excesul de zahăr și să revii la o alimentație sănătoasă.
7 ingrediente pe care nutriționiștii nu le folosesc niciodată

7 ingrediente pe care nutriționiștii nu le folosesc niciodată

Vrei să gătești mai sănătos pentru a-ți fortifica organismul și a preveni acumularea kilogramelor în plus? Află ce ingrediente ocolesc specialiștii și ce ar trebui să alegi în locul lor.
Se poate să mănânci prea multe fructe?

Se poate să mănânci prea multe fructe?

În general, consumul de fructoză în formă integrală din fructe nu are efecte adverse asupra organismului. Fructoza izolată este altceva. Crezi că este posibil să mănânci prea multe fructe?