Telefonul Copilului, destinat celor aflati in dificultate

Au fost semnalate si cazuri de violenta asupra copiilor, parinti care au solicitat reintegrarea copiilor in familia naturala, copii fara adapost etc.

Potrivit Catalinei Florea, Director Executiv al Asociatiei "Telefonul Copilului", problemele pe care le intampina cei mici care suna la 116 111 sunt destul de variate: abuz emotional din partea parintilor, cadrelor didactice, rudelor,
altor copii sau persoane, neglijare, molestare fizica din partea parintilor, pe fondul consumului exagerat de alcool, probleme de comunicare cu parintii, prietenii, cadrele didactice, probleme financiare cu care se confrunta familia din care provin, implementarea unei masuri de protectie speciala, deoarece parintii au parasit tara pentru a lucra in strainatate, cerintele prea mari din partea cadrelor didactice etc.

In luna ianuarie 2009, Asociatia "Telefonul Copilului" si Romtelecom au demarat campania de informare, "Descopera o lume mai buna pentru tine!" adresata, in primul rand, copiilor si menita sa ii familiarizeze cu numarul unic european 116 111, la care acestia pot suna daca au nevoie de protectie.


Campania se deruleaza in scoli, licee, centre de plasament din intreaga tara (cu sprijinul Consiliului Elevilor si al Consiliului Copiilor "Spune!"), in magazinele Romtelecom, lantul de hipermarket-uri Kaufland, dar si in mediul online (website-uri dedicate) si radio.

Daca vrei sa te implici in activitatile organizatiei "Telefonul Copilului", poti oricand sa devii voluntar. In felul acesta poti avea satisfactia ca ai ajutat un copil aflat in dificultate! Nu trebuie decat sa transmiti la adresa de mail telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro un CV si o scrisoare de intentie in care sa precizezi ca doresti sa devii voluntar si motivele pentru care doresti acest lucru.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod