Victoria Beckham, ironizată pentru o rochie pe care o vinde cu 1658 de euro: „Parcă e o cămașă de noapte pătată cu supă de roșii”

O creație din noua colecție a Victoriei Beckham a devenit ținta ironiilor pe rețelele de socializare. Userii sunt de părere că rochia albă care are un imprimeu în formă de furou pe parte din față arată ca „o cămașă de noapte pătată cu supă de roșii”, potrivit Daily Mail.

Piesa vestimentară, care face parte din colecția primăvară-vară 2022, costă 1658 de euro.

Un user a comentat că rochia arată de parcă cineva ar fi turnat cafea pe ea.

Citește și: Cameron Diaz spune că nu îi mai pasă cum arată, de când a renunțat la actorie: „Nu mă spăl niciodată pe față”


Rochia, realizată din mătase naturală, este descrisă pe site-ul creatoarei de modă ca făcând parte din „Colecția Primăvară-Vară 2022, ce evocă spiritul relaxat al anilor '90”.


„Include un imprimeu digital cu o lenjerie vintage, pe saten din mătase naturală 100% ce are o strălucire puternică, glossy. Are o crăpătură subtilă la spate, cu o croială dreaptă”, este descrisă piesa vestimentară.

Imprimeul digital ce reprezintă un furou cu dantelă, de culoarea piersicii, este cel care i-a făcut pe internauți să compare rochia cu o cămașă de noapte pătată.

„Pare că ai vărsat o cutie de supă de roșii Heinz pe partea din față a cămășii de noapte”, a scris un user.

Fosta membră a trupei Spice Girls, în vârstă de 47 de ani, se confruntă cu numeroase dificultăți financiare legate de brandul de modă care îi poartă numele.


Potrivit unui raport publicat la începutul acestui an, citat de Daily Mail, imperiul de modă și frumusețe al starului britanic a înregistrat șase ani la rând fără profit.
În 2020, brandul de lux al Victoriei a avut pierderi de peste zece milioane de euro, iar cu un an înainte a suferit pierderi de 20 de milioane de euro. Compania vedetei nu a mai înregistrat profit din anul 2016, acumulând pierderi totale de aproape 68 de milioane de euro.

Compania Victoriei Beckham are magazine în Londra și Hong Kong, care au fost închise în cea mai mare parte a timpului în ultimii doi ani din cauza pandemiei. De asemenea, vedeta încearcă să vândă hainele și accesoriile de lux pe care le creează în magazine precum Harvey Nichols, Selfridge și în cadrul magazinului american Bloomingdale. 

În 2019, ea a lansat o linie de produse cosmetice și de machiaj, numită Victoria Beckham Beauty.
Inițial a avut succes și a reușit să câștige 12 premii și să producă un ruj care a devenit foarte popular, numit Posh. În 2020 a înregistrat vânzări de 7,3 milioane de lire, după ce în anul lansării a avut vânzări de 1,9 milioane de lire. Cu toate acestea, anul trecut a fost necesar un împrumut de 9,2 milioane de lire pentru a menține brandul de beauty pe linia de plutire.

Victoria a fost criticată la începutul pandemiei pentru că a decis să trimită în șomaj tehnic 30 dintre cei 120 de angajați ai casei sale de modă. Ea le-a scris în aprilie 2020 și i-a anunțat că vor fi plătiți cu 80% din salariu timp de două luni.

Dar fostul star pop a revenit asupra deciziei două săptămâni mai târziu, în urma criticilor primite.
Vedeta a spus la acea vreme că bunăstarea echipei sale este extrem de importantă pentru ea și a promis că îi va plăti pe cei 30 de angajați din banii ei.

Averea sa a și a soțului său, fostul fotbalist David Beckham (46 de ani), este estimată la 380 de milioane de lire.

Săptămâna aceasta, cuplul a donat un milion de lire pentru a refugiații din Ucraina.

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod