Nicoleta Luciu, prima vacanţă cu viitorii fini

Prezentatoarea emisiunii "Bingo România", de la Acasă TV, a petrecut o săptămână de vis în Croaţia alături de soţul ei, de fiul cel mare, Zsolt jr., şi de viitorii lor fini, Victor Slav şi Bianca Drăguşanu.
"Este primul concediu pe care l-am petrecut împreună cu Bianca şi Victor. Ne-am distrat pe cinste, am făcut plajă, ne-am plimbat, iar seara am stat pe terasă la poveşti. Sunt doi oameni care se iubesc foarte mult, cu care ne înţelegem foarte bine şi sunt încântată că ne-au ales că naşi. Este primul cuplu pe care îl cununăm", a declarat Nicoleta.

Nicoleta merge de opt ani în vacanţă în Dubrovnic, dar descoperă mereu ceva nou în oraşul croat: "Ne simţim aproape că acasă, acolo avem un yaht şi nu stăm într-un singur loc, nu ne plictisim niciodată, Zsolt ne-a făcut program, am mers pe mai multe insule. L-am luat cu noi doar pe Zsolt jr, tripleţii au rămas la Ciuc, pentru că sunt micuţi", a povestit ea.

Vedeta s-a bucurat de plajă, de soare şi a înotat mult, a vizitat împrejurimile şi a explorat o peşteră spectaculoasă din Mljet, unde a avut parte şi de peripeţii şi tras şi o sperietură. "Ne-am bălăcit mult, mai ales Zsolt jr. Apa este foarte sărată şi limpede, poţi vedea la 30-40 metri adâncime. Am văzut un loc mirific, o peşteră înconjurată de stânci. Era însă puţin înfricoşător, se auzeau mulţi lilieci şi când am ieşit, am dat nas în nas cu câţiva dintre ei… eu şi Bianca ne-am speriat, însă băieţii au reuşit să ne calmeze", a spus Nicoleta.

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.