Cel mai rapid antrenament pentru tot corpul. Ce exerciţii să faci? - VIDEO

de Ioana Maroşan, 4 Martie

Câteva exerciţii care lucrează toate zonele corpului sunt suficiente atunci când timpul nu-ţi permite să mergi la sală sau să faci antrenamente foarte lungi.

Dacă faci cu regularitate un set de exerciţii bune care lucrează muşchii principali din toate zonele corpului vei constata că rezultatele nu întârzie să apară. Totul constă nu în complexitatea şi durata antrenamentului, cât în special în alegerea celor mai bune mişcări care întăresc musculatura.

Trebuie să ai în vedere următoarele zone pe care este bine să le lucrezi zilnic:

  • interiorul coapselor, muşchii fesieri şi gambele. În filmuleţul de mai jos vei găsi cel mai bun exerciţiu pe care trebuie să-l faci în 3 seturi de câte 25 de repetări. Genuflexiunile cu ridicarea tălpilor de la sol dau printre cele mai bune rezultate, deoarece astfel lucrezi şi musculatura coapselor interioare;
  • tot pentru muşchii fesieri trebuie să faci genuflexiuni într-un picior, de preferat 2 seturi de câte 30 de repetări;
  • urmează apoi cel mai bun exerciţiu pentru tricepşi pe care trebuie să-l faci în 2 seturi de câte 30 de repetări;
  • pentru zona pieptului cel mai bun exerciţiu constă într-o combinaţie de flotare, dar cu coborârea trunchiului pe sol, precum în filmuleţul de mai jos.
    Se fac 3 seturi de câte 15 repetări;
  • pentru abdomen ai două tipuri de exerciţii, cele care lucrează muşchii oblici, urmate de cele care întăresc partea centrală a abdomenului. Se fac 3 seturi de câte 25 de repetări, şi respectiv, 2 seturi de câte 20 de repetări.

Urmăreşte acest filmuleţ prezentat de BrightSide ca să înveţi cel mai rapid antrenament pentru tot corpul. Repetă zilnic aceste exerciţii şi vei observa rapid efectele!

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;