Adriana Lima şi secretele ei pentru o siluetă perfectă


Porţiile de mâncare şi diversitatea alimentelor pe care le consumă îi asigură supermodelului siguranţa că nu se va îngrăşa.

Supermodelul brazilian de 33 de ani este mama a două fetiţe, dar continuă să aibă o siluetă de invidiat. Ca să se menţină, supermodelul susţine că are câteva reguli simple de dietă. De asemenea, sportul nu lipseşte din programul ei zilnic, uneori ajungând la 2 ore pe zi de antrenament.

Îşi supraveghează atent porţiile de mâncare


Îmi place să fac sportAdriana Lima
Controlarea porţiilor de mâncare este unul dintre secretele de dietă ale Adrianei Lima. Supermodelul are mare grijă la cantităţile de alimente pe care le consumă la o masă, dar şi la diversitatea de ingrediente pe care le include pe parcursul zilei.

"Am o dietă echilibrată. Secretul meu constă în controlul porţiilor de mâncare pe care le consum, dar am grijă şi să fac zilnic antrenament",
declară supermodelul.

Adriana Lima, prima femeie însărcinată în calendarul Pirelli

Are un nutriţionist personal


Dr. Charles Passler este cel care-i supraveghează dieta. El este recunoscut pentru că a inventat dieta Paleo care a prins foarte bine printre vedetele de la Hollywood.

Astfel că Adriana Lima evită produsele procesate, băuturile alcoolice şi carbogazoase şi să aibă un consum mic de carbohiraţi. "Ideea de bază este să consumi ceea ce este natural şi să eviţi alimentele procesate cum ar fi pâinea şi pastele. De asemenea, trebuie să elimini sau să reduci foarte mult consumul de cereale, orez, produse lactate. Rădăcinoasele, nucile şi fructele pot să fie consumate cu moderaţie", a declarat Dr. Charles Passler pentru publicaţia E! Online.

La gustările dintre mese, Adriana Lima optează pentru legume crude, iar pentru a rezista la antrenamentele intensive consumă câte o linguriţă de miere de albine naturală.

La cină optează numai pentru o salată uşoară şi simplă. În fotografiile postate pe Instagram, Adriana Lima mănâncă fructe acai (boabele de acai conţin aminoacizi, vitaminele A, B, C şi E, precum şi minerale cum ar fi potasiu, calciu, magneziu, cupru şi zinc) la micul dejun şi caviar când se răsfaţă. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;