Dieta de slabit

Dr. Oz: 5 reguli ca să te obişnuieşti să mănânci mai sănătos

Dr. Oz: 5 reguli ca să te obişnuieşti să mănânci mai sănătos

Începe anul în forţă, făcând schimbările pe care demult le plănuieşti în alimentaţia ta! Descoperă câteva trucuri simple ca să-ţi hrăneşti corpul cu ceea ce trebuie!
Sarea roz de Himalaya: 5 motive ca să o incluzi în dieta zilnică

Sarea roz de Himalaya: 5 motive ca să o incluzi în dieta zilnică

Are un puternic efect detoxifiant şi remineralizant asupra corpului. Conţine peste 84 de minerale esenţiale şi nu este rafinată.
Dietă: Cum să rezişti poftelor alimentare? 5 sfaturi utile

Dietă: Cum să rezişti poftelor alimentare? 5 sfaturi utile

Cartofii prăjiţi şi burgerii devin mult mai ispititori când suferi de sindromul premenstrual. Mănâncă spanac şi scapi de tentaţie, susţin experţii!
Dr. Oz: 5 obiceiuri proaste, dar cu efect benefic pentru sănătate

Dr. Oz: 5 obiceiuri proaste, dar cu efect benefic pentru sănătate

Cafeaua poate să-ţi facă rău dacă o consumi în cantităţi mari. Dacă eşti cumpătată, această băutură poate să fie o adevărată sursă de energie.
Dietă: 6 alimente care topesc instant grăsimea. Slăbeşte inteligent!

Dietă: 6 alimente care topesc instant grăsimea. Slăbeşte inteligent!

Zmeura conţine substanţe care te ajută să dai jos kilogramele nedorite. Descoperă ce alte ingrediente au un efect spectaculos asupra siluetei!
Dietă: 7 carbohidraţi care te ajută la slăbit. Nu-i ocoli!

Dietă: 7 carbohidraţi care te ajută la slăbit. Nu-i ocoli!

Cartofii dulci şi orzul sunt câteva dintre alimentele care trebuie să existe în meniul tău, deoarece nu îngraşă şi furnizează energie.
Dietă: 5 motive pentru care te îngraşi la loc. Unde greşeşti?

Dietă: 5 motive pentru care te îngraşi la loc. Unde greşeşti?

Nu lăsa ca tot efortul depus pentru slăbi să fie în zadar! Descoperă ce nu trebuie să faci după ce ai reuşit să dai jos kilogramele nedorite pentru a te menţine!
Sănătate: Cum să descifrezi poftele alimentare. Ce-ţi spune corpul

Sănătate: Cum să descifrezi poftele alimentare. Ce-ţi spune corpul

Tânjeşti după o farfurie plină cu cartofi prăjiţi crocanţi şi săraţi? Sau după o pungă cu chipsuri? Descoperă ce ascund aceste simptome!
Sport: 5 exerciţii simple, dar eficiente după mesele de sărbătoare

Sport: 5 exerciţii simple, dar eficiente după mesele de sărbătoare

Mâncărurile tradiţionale de Paşte au lăsat urme pe corpul tău şi te-ai ales cu câteva kilograme în plus? Descoperă cele mai bune trucuri ca să scapi de ele!
Dietă: Meniul pentru o zi care te ajută să nu mai fii balonată

Dietă: Meniul pentru o zi care te ajută să nu mai fii balonată

Alimentele sănătoase şi exerciţiile fizice efectuate dimineaţa sunt cele mai bune arme pentru a preveni simptomele supărătoare.
Dietă: 5 salate cu care e bine să asociezi mâncarea de Paşte

Dietă: 5 salate cu care e bine să asociezi mâncarea de Paşte

O salată cu frunze proaspete de rucola, boabe de struguri, măsline kalamata şi nuci crude este ideală alături de o friptură sau alte reţete tradiţionale.
Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Drobul de miel, cozonacul, pasca şi sarmalele sunt grele pentru digestie, de aceea organismul tău are nevoie de o pauză. Descoperă cum îl poţi ajuta!
Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Recomandările medicilor se referă la introducerea treptată a alimentelor de origine animală, precum şi la asocierea lor cu multe legume şi verdeţuri.
Dietă: 5 trucuri care te ajută să nu te îngraşi de Paşte

Dietă: 5 trucuri care te ajută să nu te îngraşi de Paşte

Bea ceai verde neîndulcit după fiecare masă copioasă, deoarece acesta favorizează digestia şi arderea grăsimilor. De asemenea, nu uita să faci mişcare!
Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Sănătate: 6 cele mai bune surse vegetale de acizi graşi omega-3

Conopida şi varza de Bruxelles sunt două alimente pe care trebuie să le ai mereu în dietă, deoarece conţin grăsimi sănătoase şi substanţe anticancerigene.
Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Dietă: 5 alimente care pun metabolismul în mişcare. Slăbeşte uşor!

Fructele de pădure au un conţinut ridicat de fibre, iar acestea acţionează ca un burete care absoarbe şi favorizează eliminarea grăsimilor din corp.
Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Dietă: 5 condimente care însănătoşesc felurile de mâncare

Salvia este mai sănătoasă decât pătrunjelul, deoarece conţine anumite substanţe recunoscute pentru faptul că protejează creierul de boli grave.
Dietă: Cum a slăbit 60 de kilograme cu ajutorul Instagram

Dietă: Cum a slăbit 60 de kilograme cu ajutorul Instagram

După ce a încercat fără succes toate regimurile din lume, Jessica Semmens a reuşit să scadă în greutate postându-şi fiecare masă pe o reţea de socializare.
Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Dietă: 5 cele mai potrivite alimente când te simţi balonată

Somonul te ajută să ai abdomenul plat şi să scapi de simptomele supărătoare, datorită conţinutul bogat în acizi graşi omega-3.
Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Dietă: 5 alternative cu puţine calorii la mâncărurile tale preferate

Ai poftă de o cremă de ciocolată, însă te gândeşti la smântâna şi ouăle care o transformă într-o bombă calorică? Înlocuieşte-le cu un avocado!
Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Dr. Oz: Cum să ţii o dietă cât mai mult timp fără alimente nocive

Începe dimineaţa cum trebuie! Apa cu lămâie este primul lucru pe care să-l faci la trezire şi nu trebuie să sari peste micul dejun! Ce mai recomandă expertul
Pagina: