Sănătatea ta: 6 trucuri prin care să-ţi învingi moleşeala de la birou

Starea de moleşeală la birou este cel mai enervant lucru care ţi se poate întâmpla. Nu mai reuşeşti să te concentrezi asupra sarcinilor, ţi se face somn, caşti întruna, aluneci de pe scaun şi te rogi ca tot acest calvar să se termine cât mai repede.
Moleşeala la birou poate avea mai multe cauze, unele care ţin de stilul tău de viaţă şi de obiceiurile zilnice, şi altele care ţin mai mult de sănătate. Dacă ţi se face somn în timpul zilei şi simţi că eşti total lipsită de vlagă, poate că nu te-ai odihnit bine în timpul nopţii sau poate că suferi de o problemă la glanda tiroidă. Iată câteva trucuri simple care te pot ajuta să învingi moleşeala la birou.

1. Revigorează-te

Pauzele mici şi dese, cheia marilor succese. Conform cercetătorilor, starea de moleşeală la birou se instalează cel mai des după masa de pranz. Acest lucru se întâmplă deoarece organismul tău începe să digere mâncarea şi consumă o doză mai mare de energie.

De asmenea, după masa de prânz ai tendinţa de a te ocupa de lucruri care nu ţin de munca ta - discuţi cu colegii, citeşti ultimele ştiri din presă, îţi verifici conturile de pe reţelele de socializare, vorbeşti cu iubitul la telefon etc.
Astfel, îţi ieşi din ritm, îţi pierzi concentrarea şi ţi-e greu să revii la sarcinile jobului.

Soluţia pentru a învinge această stare de moleşeală este să iei o pauză de revigorare. Ieşi câteva minute din clădire, bea un pahar cu apă rece şi te vei simţi mult mai bine. De altfel, întotdeauna când simţi că te cuprinde moleşeala este bine să te ridici de pe scaun şi să faci o scurtă plimbare, prin birou sau pe hol, pentru a-ţi pune sângele în mişcare.

2.
Ascultă o muzică ritmată


Dacă jobul îţi permite, ascultă muzică în timp ce lucrezi. Cu cât muzica este mai ritmată, cu atât vei scăpa mai repede de starea de moleşeală şi te vei energiza.

3. Consumă ceai verde

Ceaiul verde conţine cofeină, o substanţă despre care se ştie că are efect energizant şi revigorant. În plus, este mult mai sănătos decât cafeaua şi poate fi consumat oricând. O cană de ceai verde te va ajuta să învingi moleşeala de după-amiază.

4. Consumă ciocolată amăruie

Ciocolata amăruie are şi ea efect energizant şi poate fi o soluţie nemaipomenit de bună pentru combaterea stării de moleşeală.
Doar 2-3 pătrăţele de ciocolată trebuie să consumi pentru a-ţi reface nivelul de energie şi a te putea concentra la ce ai de făcut.

5. Pregăteşte-ţi corpul pentru o nouă zi de muncă

De ce să tratezi moleşeala, dacă poţi să o previi? Pentru a nu te simţi slăbită în timpul zilei, îţi recomandăm să iei un mic dejun bogat în proteine şi fibre. Proteinele sunt substanţe nutritive care hrănesc muşchii şi te ajută să ai energie pentru restul zilei, în timp ce fibrele îţi conferă senzaţia de saţietate şi alungă foamea pentru o perioadă mai lungă de timp.
Astfel, nu te vei simţi lipsită de vlagă la orele amiezii.

Întotdeauna ai grijă să nu-ţi lipsească de pe birou gustările sănătoase şi energizante, cum ar fi migdalele, nucile, alunele nesărate, fructele (în special mere şi banane) şi iaurtul.

6. Hidratează-te optim

Deshidratarea te face să te simţi obosită, să ai dureri de cap şi să-ţi pierzi concentrarea, de aceea este important ca pe tot parcursul zilei să bei apă şi să te hidratezi. Moleşeala nu va avea curaj să te vizite prea curând, dacă pui în aplicare aceste trucuri simple.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Descoperire șocantă: 3 oameni au murit de cancer după ce au primit organe de la același donator

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

6 greșeli care afectează strălucirea părului tău

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

9 idei ca să folosești mierea în tratamentele de înfrumusețare

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

9 alimente care au mai multă vitamina C decât portocalele

Cum să folosești oțetul de mere pentru piele frumoasă și păr strălucitor

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Ce să faci dacă îți cad genele. Trucuri care le stimulează creșterea

Olivia Newton-John, diagnosticată cu cancer pentru a treia oară: „Cred că voi învinge“

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

De ce ar trebui să mănânci cât mai des afine

Miso - Ce beneficii are pentru sănătate această pastă

Ananas - Ce beneficii are pentru sănătate?

Robbie Williams, din nou tătic: Are o fetiță născută de o mamă surogat

Nucile - Ce beneficii au pentru sănătate?

8 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea marocană

Când cancerul nu mai e un capăt de drum: Încă o vedetă vorbește despre boala care i-a schimbat viața

Murele - Ce beneficii au pentru sănătate?

Keanu Reeves strânge bani pentru spitalele de copii. De ce nu vorbește despre asta

Cum vor arăta Meghan Markle și Kate Middleton la 60 de ani: Cu riduri și părul alb, dar tot frumoase!

Alimentația în timpul examenelor - Ce trebuie să mănânci pentru concentrare

10 cauze ascunse ale acneei şi modalităţi de a scăpa de ea

Păpușa vie: Fetița cu părul strălucitor cucerește lumea

Ce se întâmplă dacă te tunzi scurt? 7 beneficii neașteptate

Ce se întamplă de fapt atunci când îți trosnești degetele?