Remedii naturale pentru diaree


Unele persoane sunt nevoite să știe unde se află toaleta la fiecare restaurant, mall și loc în care se duc. Și reușesc să stăpânească arta de a merge în liniște la baie în public. Dar aceasta nu este o modalitate relaxată de a trăi. Grija de a merge constant la toaletă, fie că este în timpul zilei sau în timpul nopții. Diareea este un simptom al unei alte probleme.
Deși descoperirea cauzei problemei poate necesita o vizită la medic, există multe remedii naturale pentru diaree. Poți încerca unul dintre tratamentele prezentate mai jos, dacă vrei să îți calmezi tractul digestiv. Iată care sunt acestea!

Tratamente naturale pentru diaree


1. Împrietenește-te cu ceaiul din plante


Ceaiurile din plante vin în ajutorul tău pentru foarte multe lucruri, inclusiv pentru diaree. Cele mai bune ceaiuri pentru această problemă sunt ceaiul de zmeură roșie, de urzică, de mentă și de scorțișoară. Fiecare servește unui scop specific și benefic pentru sănătatea digestivă, așa că oricare dintre ceaiurile enumerate mai sus ar trebui să fie în bucătăria ta, dacă suferi de diaree. Deși este bine să bei aceste ceaiuri în mod regulat, te pot ajuta și consumate exact în momentul în care te confrunți cu problema.

2. Introdu supele în dieta ta


La fel ca ceaiul, supele te pot ajuta să scapi de diaree. Supa de oase, de exemplu, conține colagen și gelatină, care ajută la reconstruirea și repararea celulelor deteriorate. Dacă există părți ale tractului digestiv care sunt deteriorate, acesta putând fi motivul pentru care suferi de diaree în primul rând, supa de oase te poate vindeca. Supa de legume oferă multe substanțe nutritive pentru tractul digestiv, ajutându-te să te încarci cu vitaminele și mineralele pierdute din cauza digestiei proaste. 

3. Evită laptele, grăsimile, zahărul și excesul de carne


Aceste alimente sunt adesea greu de digerat și, ca rezultat, pot duce la un tract digestiv iritat. De exemplu, multe persoane rămân fără enzimele necesare pentru a digera lactate după ce trec de perioada alăptării și își extrag nutrienții din alimente. Atunci când nu mai ai capacitatea de a descompune zaharurile din lapte, adică ai intoleranță la lactoză, este destul de dificil să procesezi alimentele pe bază de lactate, determinându-le în acest fel să stea mai mult în organism sau să fie expulzate rapid. Grăsimea reprezintă un alt grup alimentar intensiv, iar carnea este bogată în grăsimi. Dacă nu ai capacitatea de a crea lipaza enzimatică, care este necesară pentru a distruge grăsimile, atunci poți ajunge să suferi de diaree. Iar zahărul este adesea prelucrat și văzut drept hrană pentru candida, o drojdie din organism care poate duce la probleme cum ar fi diareea. 

4. Împrietenește-te cu probioticele


Știai că bacteriile bune din interiorul nostru reglează cea mai mare parte a procesului digestiei? Cu toate acestea, nivelul de bacterii benefice poate scădea din cauza utilizării excesive a antibioticelor, a unei diete proaste, a lipsei de fibre, a stresului și a îmbătrânirii.
În plus, acest lucru ne poate determina să pierdem funcția digestivă, ducând la apariția unor probleme precum diareea. Probioticele sunt bacteriile benefice care pot fi administrate prin suplimente sau prin consumul de alimente fermentate, pentru a ajuta la restabilirea echilibrului în tractul digestiv. Probioticele pot fi găsite în alimente fermentate cum ar fi varza murată sau în băuturi precum kefirul sau kombucha. Însă poți lua probiotice și de la farmacie. Dacă ai avut probleme de sănătate digestivă pentru o perioadă îndelungată, s-ar putea să fie bine să iei probiotice până la șase luni, dar ar trebui să le ai la îndemână dacă diareea reapare în viața ta.

5. Mărește treptat consumul de fibre


Fibrele nu numai că te ajută să elimini toxinele și deșeurile din organism, unele dintre acestea putând provoca iritații ale tractului și diaree, dar pot servi și ca hrană pentru flora probiotică, menținând un nivel echilibrat al bacteriilor bune. Pentru a începe, crește treptat cantitatea de fibre, pentru a-ți obișnui organismul cu acest grup de alimente, mai ales dacă nu reprezintă o parte obișnuită a dietei tale în prezent.
Poți apela la ajutorul semințelor de in. Poți amesteca 1 linguriță de semințe de in într-o cană cu apă caldă, pentru a face un fel de ceai. Ulterior, poți apela și la ajutorul legumelor cu frunze de un verde închis, legumelor crucifere, nucilor sau semințelor. 

6. Ajută-ți corpul să descompună alimentele cu enzime


Enzimele digestive aduc foarte multe beneficii. Dar dacă organismul are probleme cu producția de enzime pe cont propriu, care este necesară pentru descompunerea proteinelor, grăsimilor și carbohidraților, organismul este supus stresului. Acest lucru poate duce la un tranzit lent sau rapid, în funcție de ce se întâmplă în interior - infecție sau inflamație. Suplimentarea pe termen scurt cu enzime digestive îți poate ajuta organismul să descompună mai bine alimentele, ducând la o absorbție mai bună a substanțelor nutritive și menținerea unui tranzit normal. Acest lucru poate, de asemenea, să ajute la reducerea hranei nedigerate.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;