Câteva alimente care îți pot atenua migrena

Din păcate, durerile de cap sunt din ce în ce mai frecvente. Nu e de mirare, pentru că migrenele apar dintr-o puzderie de motive, iar unele dintre ele sunt chiar alimentele pe care le consumăm.
Printre factorii care contribuie la apariția durerilor de cap se numără și fluxurile hormonale din preajma menstruației, somn defectuos, foamea, stresul. Există însă și alimente care atenuează durerile de cap.
Alimentele organice cu conținut mare de riboflavină, adică vitamina B2, precum și magneziu sau coenzima Q10 au efect de atenuare a durerii. În mod special, vitamina B2 ajută corpul să creeze energie din mâncarea pe care o consumi, magneziul este o minerală esențială pentru formarea celulelor, contracția musculară și transmiterea informației la nivel nervos, iar coenzima Q10 este un antioxidant esențial pentru creșterea celulară. 

Omletă cu mămăligă și ciuperci

Pentru că ouăle și ciupercile conțin vitamina B2, sunt două alimente binevenite pe subiectul combaterii durerii de cap. În plus, mămăliga ajută la atingerea senzației de sațietate, și poate fi nu numai un mic dejun sănătos, ci o masă pe care o poți savura pe tot parcursul zilei.

Snack din cremă de iaurt și castraveți

Iaurtul are un conținut crescut de vitamina B2, precum și magnesiu. Este indicat și pentru fluxul digestiv. Atunci când ți se face foame între mese, poți chiar să completezi gustarea cu o lipie și cu alte legume. 

Salată de conopidă

Conopida este una din puținele legume care conțin coenzima Q10. De asemenea, este bogată și în vitamina B2 și magneziu. 
Dacă bagi conopida puțin la cuptor cu brânză și adaugi condimente, fructe de sezon și avocado, te vei sătura de-a binelea.
Găsești câteva rețete de conopidă aici.

Salată de ton 

Pentru că tonul este bogat în coenzima Q10, iar orezul brun are o mulțime de magneziu, amestecă-le într-o salată cu ce legume îți plac, măsline, lămâie și ulei extravirgin de măsline. 

Orez cu lapte și rodii

Fă-ți un orez cu lapte clasic, adaugă fistic și rodie, bogate în magneziu, și obții un desert delicios, sănătos și ușor. 

Cod cu crustă de migdale, nucă de cocos și spanac cu ghimbir

Dacă bagi la cuptor pește, în special cod, ornat cu migdale pisate, nu numai că vei consuma proteine necesare, dar ai parte și de un dejun sănătos. Spanacul conține coenzima Q10, migdalele vitamina B2, iar ghimbirul este un panaceu care ar trebui adăugat de urgență în alimentația ta.
Mai ales dacă ai o sensibilitate digestivă sau un organism care are nevoie să devină mai rezistent, evită vinul roșu, alimente cu aditivi, brânzeturile - în special feta și parmezanul, ciocolata și cărnurile procesate, dintre care mai ales salamurile. 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată