Aventura unei nopti de vara. Pro sau contra?

O aventura de o noapte i se poate intampla oricui... Mai ales acum, ca este vara, iar ispitele sunt la tot pasul. De cele mai multe ori, aventurile de o noapte implica...
O aventura de o noapte i se poate intampla oricui... Mai ales acum, ca este vara, iar ispitele sunt la tot pasul. Imagineaza-ti urmatorul scenariu: esti la mare, fara iubit (pentru ca tocmai te-ai certat cu el), iar gasca de prieteni iti propune sa mergi in noul club care s-a deschis pe plaja. Te gandesti ca este o idee buna, pentru ca iti doresti sa te distrezi la maximum si vrei sa iti mai iei gandul de la relatia pe care tocmai ai incheiat-o.

Aici, il remarci pe el. Are trup de Adonis si ceva din Justin Timberlake, artistul tau preferat. Vine la tine, iti ofera ceva de baut si te provoaca la o conversatie. La sfarsitul petrecerii, se ofera sa te conduca in camera de hotel sau te invita la o plimbare pe plaja. Incepe sa te sarute insistent si este clar ca te doreste. Ce faci in acest moment? Accepti aceasta aventura sau nu?

De cele mai multe ori, aventurile de o noapte implica doua persoane care nu se cunosc dinainte. Exista, bineinteles, si situatii cand se intampla intre doi amici, lucru care poate afecta in mod negativ relatia de prietenie sau, acesta "mica aventura", poate evolua intr-o frumoasa relatie de dragoste.

Atractia fizica este conditia suficienta a unei aventuri de o noapte, fara obligatii. Daca esti o persoana cu prejudecati, aceasta mica escapada te va urmari mult timp, te vei simti vinovata fata de tine (si fata de iubitul tau, in cazul in care exista), desi momentele petrecute intre tine si acel necunoscut au avut o intensitate maxima. Daca dupa aceasta noapte fierbinte iti vei dori sa mai traiesti astfel de clipe alaturi de noua "cucerire", dar el te va considera doar o aventura de o noapte?

Exista barbati care ar vrea o relatie de lunga durata cu o femeie care cedeaza asa usor? Poate faptul ca te-ai culcat cu el din prima seara nu se numara printre calitatile pe care el si le doreste de la o femeie cu care vrea ceva serios. Dar tu? Iti poti imagina o relatie de lunga durata cu barbatul alaturi de care te trezesti a doua zi si, poate, nici nu stii cum il cheama?

Daca doresti sa ramana o simpla aventura, incearca sa nu te implici prea mult, nu ii cere numarul de telefon si nu termina  conversatia "de dupa" cu replici de genul "Vorbim mai tarziu" sau "Ne vedem pe plaja", menite sa ii dea speranta ca va veti revedea. Daca esti ferm convinsa ca nu il vei mai revedea niciodata, in mod sigur nu vei duce grija eventualelor tensiuni sau a barfelor.

In acest caz, orice aventura cu un coleg de serviciu sau un prieten este interzisa. Daca aceasta aventura se dovedeste a fi pe placul colegului/prietenului, iti va fi foarte greu sa scapi de insistentele lui, iar daca aventura va fi un dezastru, atat pentru tine cat si pentru el, va fi foarte jenant cand va veti reintalni.

Trebuie sa pui in balanta si sa analizezi toate aceste situatii, chiar daca in acele momente nu mai gandesti "limpede". In orice caz, daca se intampla sa ai o aventura de o noapte in acesta vara torida, nu uita sa te protejezi. Este cel mai important lucru! Prezervativul trebuie sa fie indispensabil in aceasta vara (si nu numai). Elimini, astfel, riscurile infectarii cu diferite boli cu transmitere sexuala si, chiar, o sarcina nedorita.

Nu trebuie sa accepti o aventura de o noapte doar pentru a te razbuna pe iubitul cu care te-ai certat sau care te-a neglijat. Nu vei face decat sa pari disperata, iar acest lucru nu face bine, nici tie, nici lui si nu rezolva problemele pe care le ai in cuplu. O astfel de aventura nu iti reconfirma feminitatea. Tu oricum esti o persoana care arata bine si este foarte sexi! Trebuie sa ai incredere in tine si sa incerci sa ii comunici iubitului care este problema.

Intr-o aventura de o noapte, ambii parteneri urmaresc sa atinga propria satisfactie, niciunul dintre ei nu poate fi generos. Este adevarat ca energia sexuala si spontaneitatea sunt punctele fortele ale sexului de o noapte, dar, parca relatia stabila este mai "dulce". Cei doi stiu ce ii place fiecaruia, satisfactia fiind impartita la doi.

Oare cum sunt catalogate aceste femei care se lasa conduse de hormonii infierbantati in valtoarea unei nopti varatice de amor? Sunt disperate? Usuratice? Ar trebui sa iti fie mila de ele sau, din contra, sa le admiri? Sau ar trebuie sa le condamni? Poate sunt doar niste femei, ca noi toate, care simt o nevoie acuta a unei "dezlantuiri".

Exista cazuri in care femeia, implicata intr-o relatie foarte lunga, nu se mai simte satisfacuta, implinita si este foarte plictisita, se arunca in bratele primului sosit, in speranta ca va gasi acea satisfactie si implinire de care ducea lipsa. Se simte libera si dispusa sa incerce orice, numai pentru un minut de intensitate.

Ai avut vreodata o aventura de o noapte? Ce ai facut? Ai mascat-o discret pentru ca iubitul tau sa nu isi dea seama sau i-ai povestit acestuia, ati incercat sa rezolvati problemele de cuplu si ai continuat relatia cu iubitul? Sau tii si acum acest secret?  

O relatie implica, pe langa multe altele, sinceritate, comunicare si respect reciproc. "Minciuna are picioare scurte", iar acest gen de secrete nu ar trebui sa existe intr-o relatie serioasa. Fiecare are fantezii, unii dintre noi chiar foarte multe, dar nu este musai sa le punem in aplicare, mai ales daca il iubesti pe cel de langa tine.

In fond, tu esti cea care alegi! Daca o aventura de o noapte, in aceasta vara, crezi ca te face fericita si implinita, esti libera sa o faci, dar nu uita sa folosesti un lucru esential, prezervativul!
 

Comentariile 1-50 din 80

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • CINE TE IUBESTE pe 3 Apr 2013, 14:59
    as vrea

    As vrea a ma linistesc sa-mi vad de viata mea ,dar nu pot.Gindul ca nu esti a mea imi tulbura sufletul.ACUM cind scriu aceste rinduri nu pot sa nu ma gindesc ca tu ai trezit cele mai frumoase sentimente care exista pe pamant. iti multumesc DIANA ca existi si imi faci viata asa cum nu mai tu sti(grea). Dar nu uita ca va venii o vreme cind totii platim.Nu uita ca ,,TE IUBESC''!

    0
    0

  • Iubire pe 2 Apr 2012, 11:51
    o iubire pacatoasa-(interzisa....?)

    Numa-i gindu-l la tine ma face sa vibrez din toata fibra fiintei mele ,mai ales ca TE IUBESC SI TE DORESC din tot sufletul dar tu ce faci ma umilesti de cite ori ti se da ocazia . Imi pui mie in circa tot rau-l ce ti s-a intimplat ca si cind eu sunt vinovat. Daca eti sincera cu tine o sa vezi cine si cit a gresit .Gresala mea este ca m-am indragostit de tine .NU imi pare rau mai rau imi pare ca nu vezi cu adevarat ce simt eu si iti bati joc de un sentiment NOBIL uman de care putina lume are parte. Iti spun asa ca macar ai putea sa ti cont de lucrul acesta si macar sa i-L respecti asa cum te respect si eu pe tine iubirea mea interzisa. Ai putea sa comunici si tu cu mine macar asa fara ranchiuna .Sa nu uiti niciodata ca te si team iubit neconditionat si te vad asa cum vrei tu nu cum te vede lumea asa fara pata.Am sa ti dau adresa mea de email daca nu o sti dar sunt sigur o sti . CEL MAI MULT VREAU SA MA CONSIDERI PRIETENUL TAU CONFIDENTUL TAU NU DUSMANUL TAU DE MOARTE SI ........O SA AI NUMA-I DE CISTIGAT

    1
    0

  • Iubire pe 2 Apr 2012, 11:50
    o iubire pacatoasa-(interzisa....?)

    Numa-i gindu-l la tine ma face sa vibrez din toata fibra fiintei mele ,mai ales ca TE IUBESC SI TE DORESC din tot sufletul dar tu ce faci ma umilesti de cite ori ti se da ocazia . Imi pui mie in circa tot rau-l ce ti s-a intimplat ca si cind eu sunt vinovat. Daca eti sincera cu tine o sa vezi cine si cit a gresit .Gresala mea este ca m-am indragostit de tine .NU imi pare rau mai rau imi pare ca nu vezi cu adevarat ce simt eu si iti bati joc de un sentiment NOBIL uman de care putina lume are parte. Iti spun asa ca macar ai putea sa ti cont de lucrul acesta si macar sa i-L respecti asa cum te respect si eu pe tine iubirea mea interzisa. Ai putea sa comunici si tu cu mine macar asa fara ranchiuna .Sa nu uiti niciodata ca te si team iubit neconditionat si te vad asa cum vrei tu nu cum te vede lumea asa fara pata.Am sa ti dau adresa mea de email daca nu o sti dar sunt sigur o sti . CEL MAI MULT VREAU SA MA CONSIDERI PRIETENUL TAU CONFIDENTUL TAU NU DUSMANUL TAU DE MOARTE SI ........O SA AI NUMA-I DE CISTIGAT

    1
    0

  • ptr.diana l. pe 9 Mar 2012, 17:14
    diana

    mi-m inselat principiile cind m-am indragostit de tine tu cea care sti sa minti minti pina intr-acolo ai ajuns si pe tine sa te minti ! de un singur lucru it-i multumesc mia-i aratat cum sa triesc cu adevarat ...osa-ti mai dezvalui si altele daca imi scri pe adresa mea de email ..seiceanclaudiu@yahoo.com

    2
    2

  • florin pe 9 Mar 2012, 17:02
    diana

    daca o sa ajungi sa citesti vreodata aceste rinduri o sa sti ca te iubesc. totul sa intimplat asa cum ai vrut tu... miai inselat increderea mie si la alti i-ti place sa te joci totusi ma resemnez ca esti a cui vrei tu

    1
    0

  • citeste si asta pe 2 Feb 2012, 10:23
    ehe....

    Despre dragostea trupească De ce fac oamenii dragoste? "Pentru că sunt iubitori de patimi, pentru că nu tin cont de nici o regulă, pentru că nu au Dumnezeu", spun oamenii mari. "Pentru că ne iubim!", spun tinerii. Cine are dreptate? Fiecare este convins că dreptatea este de partea lui. Eu cred că dreptate au si unii, si altii. Să ne uităm pe stradă la cuplurile care trec prin fata noastră. Să încercăm să descriem putin două dintre ele. M-am uitat pe geam, dar strada e cam pustie. Asa că îmi imaginez două cupluri. E vară acum, si e foarte cald. (Mergând cu băietelul meu cu metroul, am văzut o doamnă de vreo 30 de ani cu un maiou foarte "economicos". L-a bufnit râsul, a arătat-o cu degetul si a zis: "Tati, femeia asta umblă cu maiou pe stradă..." Am încercat să salvez situatia, pentru a nu primi o posetă în cap. Dar nu am reusit să îl conving pe Codrin că maioul acela era tricou. Asa cum fiului meu i s-a părut anormal de scurt maioul doamnei, tot asa bustierele li se par anormal de scurte celor mai în vârstă). Dacă vedem pe stradă un sot si o sotie, observăm că aproape mereu merg unul lângă celălalt. Vorbesc despre pretul detergentului sau despre când trebuie să plătească întretinerea. Dacă au copii, poate vorbesc si despre faptul că micutilor le-ar trebui încăltări noi. Asta dacă nu sunt bogati. Dacă sunt bogati vorbesc despre scumpirea vilelor de la munte sau despre o călătorie în străinătate. Când vedem pe stradă doi tineri de 20 de ani, ei se tin de mână, se strâng în brate. Se sorb din ochi. Se scaldă unul în ochii altuia. Nu se mai pot abtine si uneori se sărută cu foc sub privirile nu rareori indignate ale trecătorilor. Si totusi, ce e rău în faptul că tinerii se iubesc? "Vai, dar pe vremea mea nimeni nu se purta asa în public... Vai, dar pe vremea străbunicii fustele erau până la glezne... Vai, generatia asta... Vai..." Si lista "vai-urilor" nu se opreste aici. Dar toate aceste vai-uri sunt gratuite în ochii tinerilor. Ei simt că dragostea părintilor lor s-a ofilit, si atunci refuză să le accepte sfaturile. Cum să acceptăm modelul unor părinti a căror dragoste s-a uscat, a esuat? Tinerii simt foarte bine care este relatia dintre părintii lor. Si sunt detectoare de minciuni. În clipa în care părintii spun: "Trebuie să mergeti pe urmele noastre, dacă vreti să aveti parte de împlinirea noastră", atunci îsi conving copiii să fugă de o împlinire superficială. Părintii tot caută noi si noi metode de convingere, în loc să îsi dea seama că se află într-o postură ridicolă. Sunt ca niste turisti care nu au reusit să ajungă pe vârful unui munte, dar nu obosesc să le explice altora cât de usor este drumul. "Si ce are asta cu căsătoria ta?" Are multe. Pentru că imaginea ta despre căsătorie e foarte marcată de ceea ce ai văzut la părintii tăi (îmi cer scuze dacă părintii tăi nu sunt ca ceilalti, ci stiu să îti fie model; în acest caz, cred că esti constientă că multi părinti sunt altfel decât ai tăi). Căsătoria pierde teren pe zi ce trece. Unul dintre principalele motive este că tinerii nu mai vor să aibă parte de esecurile părintilor. "Ce folos că mama s-a măritat fecioară, dacă dragostea dintre ea si tata s-a stins?" Sau: "Ce folos că mama a purtat numai fuste lungi si nu s-a vopsit dacă nu a stiut cu cine să se mărite?" Sau: "Ce folos că tata a dus o viată aproape de Dumnezeu, dacă nu a văzut ce fel de om e mama?..." Îmi e putin greu să scriu aceste rânduri. Ele par un protest anti-părinti. Dar vei vedea că nu urmăresc deloc să protestez fată de acestia. De pe acum mă gândesc la ce va fi peste douăzeci de ani, când fiul meu Codrin va putea spune dacă i-am fost sau nu model. Nădejduiesc că Dumnezeu mă va ajuta să îi fiu. Încă nu stiu dacă cel de-al doilea copil al nostru e băiat sau fată. Dacă e fată, mi se pare că responsabilitatea mai mare ar cădea asupra mămicii. Ce am eu totusi cu părintii? Afirm cu toată convingerea că oricât de iscusite ar fi predicile părintilor despre feciorie, despre căsătorie si despre dragoste, ele nu atârnă pe cântar mai mult decât exemplul personal. Dacă părintii se iubesc, adică dacă "harta" familiei pe care au avut-o s-a dovedit bună, atunci sfaturile lor merită atentie. Dar dacă dragostea părintilor a ajuns într-o fundătură, atunci nimeni nu îi ia în seamă. Si cum cei mai multi părinti nu sunt modele pentru copii, e normal ca tinerii să nu tină cont de sfaturile pe care le primesc. Fii sinceră, dacă ai fi fost tu pe "Titanic" în locul lui Rose, te-ar fi împiedicat ceva să te dăruiesti iubitului tău? Mă îndoiesc. Ca o concluzie, recunosc că am toată întelegerea fată de tinerii care nu găsesc nici un motiv pentru a împărtăsi opiniile părintilor lor în privinta întemeierii unei familii. Până aici nu mi-am precizat pozitia. Sunt eu un "eretic", un antitraditionalist, un impostor sau o victimă a prezentului si ideologiei moderniste? Nu, în nici un caz. După ce am criticat putin lectiile de morală uneori gratuite pe care le tin părintii, voi încerca să lămuresc de ce pozitia mea e chiar mai traditionalistă decât a lor. Eu nu cred că un tânăr trebuie să facă ceva numai pentru că părintii săi consideră că e bine. Dar cred că e normal ca tânărul să se întrebe ce e cu adevărat bine. Cred că nu e normal ca tânărul să îsi formeze un sistem propriu de valori (atunci ar fi ca cel care face desenul unui vârf de munte fără să fi urcat pe el), ci mi se pare normal ca tânărul să urce pe acel vârf si abia apoi să îl deseneze. E evidentă legătura dintre gândirea si faptele noastre. Adică faptele noastre pun în evidentă gândirea noastră, filosofia vietii noastre. Parcă ti-am mai scris: dacă te-ai mărita pentru a avea o viată comodă, dacă ai lua un tip pentru banii lui, prin aceasta ai arăta că în conceptia ta cel mai important lucru în viată sunt banii. O femeie care îsi ia de sot un bărbat numai pentru că are o potentă sexuală iesită din comun arată că dumnezeul ei e sexul. Care e cel mai important lucru în viată? Pentru crestini, mântuirea. Or, mântuirea se dobândeste dacă mergem pe calea pe care ne-a arătat-o Hristos. Hristos ne-a spus simplu: "Faceti asta, Dumnezeu vă va milui. Faceti altceva, alegeti iadul." E greu să fii crestin. Dar în clipa în care te hotărăsti să fii crestin nu mai încerci să modelezi învătătura crestină pentru a o face mai potrivită pentru tine, ci încerci să te modelezi pe tine după această învătătură. Si ce spune Biserica despre viata sexuală a celor necăsătoriti stii. De ce e păcat ca tinerii să facă dragoste? De ce e păcat să se bucure de clipe atât de frumoase unul lângă altul? Nu stiu. Dar nici nu am cum să stiu. Nu eu i-am creat pe oameni. Eu nu stiu ce e bine si ce e rău decât în măsura în care primesc ceea ce Dumnezeu a binevoit să ne descopere. Pe cât de usor este să întelegem că uciderea e un păcat, pe atât de greu ne este să întelegem de ce dragostea trupească dintre cei necununati este păcat. Cei mai multi tineri consideră ideea aceasta habotnică, numai pentru faptul că, dacă ar fi adevărată, ei ar fi pusi într-o situatie delicată. Dintr-un instinct de conservare oamenii încearcă să se apere modificând reperele. Să nu încercăm să ne considerăm măsură a tuturor lucrurilor, că nu suntem. Am văzut ieri într-o vitrină o reclamă la produsele Revlon: "We are still, in the end, animals." Adică: "Vrem sau nu să recunoastem, tot animale suntem." Să trăim deci după legea trupului, după legea poftelor, să lăsăm la o parte prejudecătile ca să ne simtim noi însine. În loc ca omul să considere patima drept patimă, în loc să fie constient de chemarea sa spirituală, el vrea să se considere animal. Mi se pare că am ajuns la un moment trist al istoriei: cu timp în urmă oamenii însetau după Dumnezeu, voiau să urce cât mai sus pe scara duhovnicească, si dacă le-ar fi spus cineva că sunt animale s-ar fi simtit jigniti. Astăzi oamenii nu numai că au renuntat să mai urce pe scară, ci au renuntat si să vrea să fie oameni. Se simt bine dacă li se spune că sunt animale. (I-am reprodus finei mele reclama de la Revlon. "Asta nu-i nimic... E o reclamă si mai si, pe Animal Planet: "Animals are better than humans." Culmea: Animalele sunt mai bune decât oamenii! Cine s-ar fi gândit că o să ajungem chiar aici?) Hai să ne gândim la altceva. Multi îsi pun întrebarea: "Oare ce îi place mai mult lui Dumnezeu, o familie în care sotii nu se iubesc, sau un cuplu care trăieste fără binecuvântarea cununiei, dar în care se simte dragostea pe care unii soti nu o mai simt?" Astfel de întrebări îsi pun oamenii care fug de întrebările pe care ar trebui să si le pună cu adevărat. Ne punem întrebările ale căror răspunsuri ne convin, ne justifică scăderile, si evităm întrebările ale căror răspunsuri ne lovesc. Poate ai impresia că prin aceste rânduri eu îmi manifest inhibitia sexuală, si încerc să îi opresc pe altii să se bucure de plăcerile dragostei. Departe de mine gândul acesta. Eu nu te pot obliga să trăiesti după cum te învată Biserica, dar vreau să te ajut să fii sinceră cu tine. Ai credintă în Dumnezeu? Ar trebui să se vadă în fapte. Nu ai credintă? Atunci poartă-te ca atare. Nu văd însă nimic nepotrivit în a-ti atrage atentia asupra riscului de a te lăsa dusă de val, de a nu avea un mod de viată care să fie în deplin acord cu modul în care întelegi viata. Revin la întrebarea: de ce e păcat să facă dragoste cei care trăiesc necununati? Nu noi hotărâm ce e păcat si ce nu. Noi nu putem, prin propriile noastre puteri omenesti, decât să primim sau să respingem poruncile lui Dumnezeu. Or, din Sfânta Scriptură vedem clar că desfrâul este un păcat. Noi putem respinge învătătura crestină, dar nu putem primi învătătura crestină odată cu propriile noastre idei. Deformarea credintei crestine este o cale de acoperire a păcatului de care se folosesc multi, fără a fi constienti de faptul că îsi fură singuri căciula. M-a întrebat ieri o prietenă: "Privitor la viata sexuală, ce părere ai de expresia ,,Ce-i curat e ca nou?" Tot ea m-a lămurit ce înseamnă: că fecioria nu e importantă." I-am răspuns că expresia, pe care nu am mai auzit-o până acum, trădează o anumită nesigurantă: că dacă femeia de la care a auzit-o ar fi fost convinsă că pierderea fecioriei e neimportantă, nu ar mai fi preocupat-o acest subiect. "Ce-i curat e ca nou"... O nouă variantă a proverbului: "Vulpea care nu ajunge la struguri zice că sunt acri." Vreau să fac referire acum la cei care se gândesc că, după o tinerete zbuciumată si pătimasă, se vor aseza la casele lor si vor duce o viată crestină. Ei nu tin cont de faptul că sufletul nostru e o ceară în care se imprimă toate faptele noastre, bune sau rele, că după ani de zile trăiti în desfrâu, sufletul va fi bolnav si că vindecarea se va obtine cu multă greutate. Poate ai auzit deviza "Make love, not sex!" Am văzut că în ultima vreme această deviză e slogan al unor tineri din Occident care, constienti de faptul că sexul a devenit miezul oricărei povesti de iubire, protestează fată de întelegerea gresită a sexualitătii. Ei observă câtă publicitate se face pentru amorul în lift, pe plajă sau în alte locuri publice si îsi dau seama că s-a ajuns la o pervertire totală a dragostei. De altfel, nici nu se mai zice "I want to make love with you...", ci se zice pe sleau: "I want to make sex..." Ce e interesant la acesti tineri protestatari? Că sunt constienti că exacerbarea sexualitătii la care s-a ajuns în ziua de astăzi nu a adus si un plus de dragoste. Si eu sunt pentru deviza "Make love, not sex!" Numai că o înteleg altfel. Ei nu pricep că viata sexuală a tinerilor necăsătoriti poartă pecetea păcatului, ci numai că plăcerea sexuală nu poate fi centrul unei relatii. Ei sunt sustinătorii unei sexualităti coplesite de iubire, cum a fost cazul cu Jack si Rose. Numai că o astfel de pozitie este utopică. Spun încă o dată că nu noi stabilim ce e bine si ce e rău. Că, dacă Dumnezeu nu ar exista, atunci as fi de acord cu modul în care înteleg ei deviza de mai sus. Dar, pentru că Dumnezeu există, eu înteleg deviza tocmai ca pe un imbold pentru căsătorie: cei care se iubesc să caute să primească binecuvântarea dumnezeiască pentru dragostea lor. Da, doi tineri care se iubesc simt dorinta de a se săruta, de a se îmbrătisa, de a face dragoste. Ce e dragostea trupească? Un mod de manifestare a dragostei sufletesti. Iubirea dintre doi oameni nu e doar sufletească, e si trupească. Si dacă doi oameni se iubesc, de ce să nu facă dragoste? Adică de ce să nu se căsătorească pentru ca unirea lor trupească să fie dragoste si nu patimă? Se poate pune întrebarea: ce patimă e în sufletul unei fete care face dragoste cu iubitul ei numai ca să nu îl piardă? Din moment ce o face numai pentru a-l bucura pe el, si fără nici o urmă de egoism, atunci unde mai e patima? Să ne uităm tot la Rose: ce părea murdar în dăruirea ei? Dăruirea îndrăgostitilor de pe "Titanic" pare mai frumoasă decât dragostea trupească a sotilor, când sotul e beat iar sotia se gândeste la altul (nu îmi dau seama cât de multe sunt cazurile în care sotul vine acasă beat si se culcă cu sotia sa. Că dragoste, la betie, nimeni nu poate face). Întrebarea de baraj: "al cui păcat e mai mare, al tinerilor care au parte de o dragoste ca în Titanic (o, dar cât de rare sunt astfel de cazuri, majoritatea au parte de o dragoste mult mai superficială...), sau al sotilor pentru care iubirea trupească nu e semn de dragoste, ci numai de plăcere animalică?" Nu e greu să par rigorist atunci când afirm că, cel putin, cei din urmă sunt căsătoriti si, cel putin, nu cad în păcatul curviei. Pe când primii, oricât de bine s-ar întelege, merg pe calea desfrâului osândit de Dumnezeu. Nu stiu dacă se poate face o comparatie precisă între cele două cupluri. Nu stiu dacă ajută la ceva să ne comparăm cu astfel de cupluri (mai ales că, în familia cu sotul betiv, sansele de îndreptare sunt foarte mici, în timp ce în celălalt caz dragostea îi poate aduce pe tineri în fata altarului). Sunt convins că un tânăr sau o tânără care vrea să îsi întemeieze o familie trebuie să se compare cu cazurile ideale, si nu cu cazurile aflate în situatii delicate. "Make love, not sex!" Dar ca să poti face dragoste ai nevoie de binecuvântarea Bisericii prin Taina Nuntii. Altfel, oricât ai încerca să te păcălesti, nu poti face decât sex. Să zicem că as vrea să mă duc la un anticariat cu un birou si să primesc banii pentru a-mi cumpăra o masină. Dar nimeni nu îmi va da atât de multi bani. Pentru că nu eu sunt cel care stabileste pretul biroului. Asa e în viată. Faptele noastre sunt judecate de Dumnezeu, nu de noi. Dacă ar fi după noi, ar fi simplu. Dar faptele noastre sunt pasaportul nostru spre Rai sau spre Iad. Dacă nu vrem să tinem cont de voia lui Dumnezeu, vom pierde Raiul. Pentru că îmi dau seama că nu de amenintări cu chinurile vesnice ai nevoie, îti repet că cei care au încercat să îsi întemeieze o familie fără să tină cont de voia lui Dumnezeu au esuat. Iată că nu te sperii cu focul iadului, ci cu esecul în viata de familie. Lăsând la o parte faptul că ti-ai fi dorit o cu totul altă soartă, prin suferintele si singurătatea pe care le oferă acest esec e o pregustare pământească a iadului.

    0
    1

  • no comment pe 2 Feb 2012, 10:06
    cam asta e sa fii amanta...iti vinzi sufletul

    O femeie din New York a scris pe un site finaciar cerand sfaturi despre cum sa gaseasca un sot bogat: deja acest fapt singur e distractiv, dar partea cea mai tare e ceea ce i-a raspuns un tip. *Ea*: Sunt o fata frumoasa (mai mult, foarte frumoasa) de 27 ani. Sunt inteligenta si am multa clasa. As vrea sa ma casatoresc cu cineva care castiga minim jumate de milion de dolari pe an. Exista pe site-ul asta vreun barbat care sa castige atat? Sau sotii ale unor milionari cere pot sa-mi dea sfaturi pe aceasta tema? Am avut deja relatii cu barbati care castigau 200 sau 250 mii $, dar acest lucru nu-mi permite sa locuiesc in Central Park West. Cunosc o doamna care face yoga cu mine, care s-a casatorit cu un bancher bogat si traieste la Tribeca, nu e atat de frumoasa ca mine si nici macar atat de inteligenta. Asa ca ma intreb, ce am facut ca sa merit acest lucru si de ce eu nu reusesc? Cum pot sa ajung la nivelul ei? *EL*: Am citit e-mailul dvs cu mult interes, m-am gandit profund la cazul dvs si am elaborat un prospect al situatiei dvs. Va asigur ca nu va fac sa pierdeti timpul, deoarece castig 500 mii $ pe an. Clarificat acest lucru, consider faptele in urmatorul mod: Ceea ce dvs oferiti, vazuta din perspectiva unui barbat ca acela pe care-l cautati e pur si simplu o afacere foarte proasta. Si acest lucru din urmatoarele motive: Lasand la o parte blablabla, ceea ce dvs oferiti e o negociere foarte simpla. Dvs oferiti frumusetea dvs fizica iar eu ofer banii mei. Propunere foarte clara aceasta; dar exista o mica problema. In mod sigur frumusetea dvs se va diminua putin cate putin si va disparea, in timp. E foarte probabil insa sa creasca progresiv contul meu in banca. Asadar in termeni economici dvs sunteti un activ care sufera de depreciere in timp ce eu sunt un activ care produce dividente. Dvs nu numai ca suferiti o depreciere, aceasta e progresiva si creste in fiecare an! Va explic mai bine: azi dvs aveti 27 de ani, sunteti frumoasa si veti continua sa fit pt urmatorii 5/10 ani, dar din ce in ce mai putin. Si intr-o zi, cand veti observa o poza a dvs de azi va veti da seama ca ati devenit o pruna uscata. Acest lucru inseamna, in termeni de piata ca azi sunteti bine cotata, in epoca ideala sa fiti vanduta, nu cumparata. Utilizand un limbaj Wall Street, cine va poseda azi trebuie sa va puna in "trading position" pozitie de comert si nu "buy and hold" (cumpara si tine), cum se pare ca sugerati. Asadar in termeni comerciali, casatoria ("buy and hold") cu dvs nu e o afacere buna pe termen mediu/lung. In schimb inchirierea pe o anumita perioada poate fi chiar si din punct de vedere social o afacere inteleapta si am putea s-o luam in calcul. Am putea sa avem o relatie pt o anumita perioada. ..... Hmmm .... Daca ma gandesc bine si ca sa ma asigur de cat sunteti de inteligenta, cu clasa si frumoasa, eu potential "client care inchiriaza" asa o "masina" cer ceea ce este corect: sa facem un "test drive". Va rog sa stabiliti data si ora. Cu stima Investitorul dvs

    1
    0

  • vlad pe 2 Feb 2012, 09:47
    te inseli pe tine insuti(insati)

    E fals tot ceea ce spun cei care sunt pro aventura. Atunci cand ai o aventura te inseli pe tine insuti (insati) mai intai. Te minti. Este o falsa fericire. Exista in om ceva numit CONSTIINTA. acum se pare ca esti fericit... dar constiinta nu ti va da pace... te inseli pe tine nu pe partenerul(a)ta...Il inseli pe Dumnezeu in fata caruia ai spus DA!! Calci orice valoare. Adica.. pana acum ia iubit pe cineva de maine nu!!?? Paitie ti ar conevSI tie TI AR CONVENI SA MANANCI CEVA DIN CARE A MANCAT ALTCINEVA? la fel si in casnicie..pentru asta este o perioada de cunoastre, de logodna... iar daca tu ai spus DA.. DE CE TE PLANGI ACUM SI L INVINOVATESTI PE EL (EA) PENTRU NEFERICIREA TA? si crezi ca vei fi fericit(a) umblanda asa din floare in floare? Cat o sa tina asta? Si cand si el(ea) o sa se schimbe,ce ai sa faci? Cauti alta persoana.. E timpul sa ne asumam si responsabilitati si sa nu mai dam vina mereu pe CELALALT pentru nefericirea noastra. Ai sa vezi ca se va confirma ce am spus... aceasta este realitatea...nu acum.nu maine... intr o zi cand nu te astepti. Asa ca nu te mai minti. Si deschide ochii. Caci altfel...Satanel abia asteapta sa te intoarca cu furca...

    1
    0

  • ana-maria pe 7 Iul 2010, 07:04
    am inselat

    dupa o casnicie de 15 ani fara sa cred ca o sa poata fi si alt barbat in viata mea,am intalnit pe cineva care la randul lui era casatorit cu care am avut o aventura de 3 luni intradevar ma facut sa simt ce poate cu sotul meu nu am simtit,am dat frau imaginatiei.totul sa intamplat cand eu am trecut printro mare depresie si el a fost alaturi de mine.

    4
    0

  • LAURA pe 24 Mai 2010, 21:58
    CU FETE SI BAIETI

    VREAU SA ZIC CINE SE MUTA LA ALTU SOTU SAU SOTIA? SI CUM TE SIMTI CIND ESTI O FATA MARE? SI CINE ESTE PURCEL FETELE SAU BAIETI IEU CRED CA BAIETI SUNT CA FETELE NU AU NICI O TREADA

    1
    0

  • elenabw pe 13 Mai 2010, 00:02
    am inselat

    dupa 8 ani de casnicie miam inselat sotul nu e o aventura e o relatie complexa de 4 ani nu imi pare rau ptr ca sunt de principiul ca o femeie nu insala doar asa din obisnuinta ceva ii lipseste iar daca in casnicie intervine obisnuinta si comunicare nu mai e dispare totul ajungeti ca 2 straini 2 prieteni impartind acelasi apart nu am sa regret niciod faptul ca am inselat si insel

    1
    0

  • secret pe 27 Mai 2009, 19:36
    o aventura

    Am citit tot ce ati scri voi aici,parerile sunt pro si contra. Dar daca intalnesti pe cineva si din vorba in vorba iti dai seama ca viata ta de familie nu e asa cum credeai tu?Nici atunci nu aluneci in asa zisa aventura? Poate esti curioasa sa afli cum e cu acel barbat.

    0
    1

  • keista pe 25 Mai 2009, 19:40
    :)

    consider ca o aventura nu strica nimanui atat timp cat nu provoaca suferinta altora...atata tot sa nu devina obisnuinta!

    1
    0

  • dana pe 25 Mai 2009, 12:55
    ....

    si eu em avut o aventura de o noapte,desi nu credeam ca voi avea vreodata,dar eram singura,fara obligatii,nu aveam prieten. acum am un prieten si nu l-as insela pentru nimic in lume.cand sunt cu cineva,si este vorba despre o relatie de lunga durata,nu ma implic in nici-o aventura cu nici un barbat din lumea asta.pentru mine exista numai el si atata.cand sunt singura fac ce vreau si nu dau explicatii la nimeni,dar cum sunt cu el,situatia se schimba. o zi buna tuturor!

    1
    0

  • forte pe 23 Mai 2009, 23:38
    Am inselat!

    Dupa 12 ani de casnicie mi-am inselat sotia .. nu o aventura, ci o relatie complexa, de cateva luni, o viata paralela. Scuza mea a fost ca acasa nu mai gaseam nimic, fiind foarte ocupati si stresati, eliminasem acest capitol din viata. Acum m-am intors la sotie, de o luna, i-am spus tot, inca visez la amanta, dar viata noastra s-a schimbat ... am facut tot ce nu am indraznit sa facem in 12 ani de casnicie si suntem fizic fericiti, emotional suntem sifonati, dar speram sa trecem peste asta. Va las, ca ma asteapta sotia in pat!

    1
    0

  • ana pe 22 Mai 2009, 10:39
    pt verosis

    draga mea dupa cum am precizat am trait si eu aceleasi sentimente ca si tine, am avut o relatie de 8 ani si peste cateva luni trebuia sa aiba loc nunta(local inchiriat,nasi ,formatie )si cand a aparut cineva care mi-a spus vorbe"dulci"nu m-am mai gandit la nimic in urma mea s-au sa ma gandesc ca o sa il las si ca o sa ma razgandesc,binenteles k toata lumea ma condamnat.nu imi pare rau de nimic daca ar mai fii sa mai fac asta odata as face-o.in doar 2 sapt m-am mutat cu actualul

    0
    0

  • adriana pe 20 Mai 2009, 12:13
    niciodata contra

    am 19 ani si cred ca o aventura de vara este bine venita oricand asta doar pt cine nui casatorit sau is trecuti de prima tinerete.....odata ce ai peste 45 de ani cred ca de acum nu mai este cazu sa te mai gandesti la aventuri..ca doar nu mai esti in floarea tineretiii....eu pana acum am avut doar 2 aventuri si or fost super amandoua asa ca fetele care stiu ce vor de la viatza si stiu sa'si traiasca viatza bafta incontinuare.fain subiect:))

    0
    0

  • verosis pe 19 Mai 2009, 14:49
    dragoste

    sunt cu un baiat de 4 ani si peste 2 luni urmeaza sa ne casatorim!!el este mereu ocupat cu munca,cu promovarile,este mereu obosit.il intzeleg si pe el ca face toate astea pt ami oferi un trai mai bun si a nu avea lipsuri,dar exista in mine sentimentul ala de monotonie,de singuratate mai ales ca traim si in alta tzara si aici nu am prieteni!si ca sa se mai umple paharu cu inca 2 picaturi saptamina viitoare ne mutam in alta tzara pentru ca a primit un job mult mai bun!zilele cit a fost plecat sa discute despre oferta de salar,etc am cunoscut un baiat pe net!ii strain,locuieste in londra.tot am discutat,am facut schimb de poze si baiatul sa indragostit de mine!iar acum a stirnit in mine dorintza aceea de vorbe dulci,de minghieri de care duc lipsa in actuala relatzie!in momentul de fatza is intro mare balantza!!!!in minte imi vin 1000 de intrebari dar si reprosuri!!!!!baiatul vrea sa ne intilnim(trupul meu vrea dar mintea imi spune nu!!!!!inima....ii cam intro mare dilema in momentul de fatza!!!!)mereu ma gindesc si ma intreb cum este posibil ca tocmai mie sa mi se intimple?uneori regret ca am intret pe net,alteori nu,uneori vreau sa ma intilnesc cu el,alteori nu!!!!!!!

    0
    0

  • tigrutza_geea pe 15 Mai 2009, 10:55
    Ptr rob

    " o simpla parere " dar buna ! SUPER ! Imi place cum gandesti !

    0
    0

  • ana pe 14 Mai 2009, 13:17
    da

    deaceea cred k nu inseli asa degeaba iar atunci cand o faci trebuie sa o faci dintr-un motiv, monotonie in cuplu daca inseli asa pur si simplu de amorul artei te numesti curva su nimfomana.

    0
    0

  • ana pe 14 Mai 2009, 13:14
    da

    inseli doar cand iti lipseste ceva in relatie de ex eu am avut o relatie de 8 ani si nu mai era nimic de salvat ,nu mai era nici un cuvant de alint sau comunicare si binenteles a aparut dorinta de a experimenta si cu altcineva, normal k nu ai acest gand doar in momentul cand ai o oferta, si aceasta oferta a aparut la momentul potrivit de ce spun asta pt k eu nu cred ca as fi cautat pe cineva sa am o aventura ma complaceam in aceasta relatie de 8 ani care se mai finaliza si cu o casatorie

    0
    0

  • lariq pe 7 Mai 2009, 19:34
    DA

    PROOO.. dc nu???? dak ar fi sa mi se intample asta cu siguranta nu voi refuza si poate k o sa fac eu primul pas n'o sa'l astept pe el... numai sa nu'l cunosc k nu vreau sa afle prieteni mei sau iubitul de asta :D asa k LET's DO IT ! :)

    0
    0

  • mada.ioana pe 7 Mai 2009, 18:40
    wow ROB

    Sincer sunt putin sokata de tot ce am citit,am o relatie de 3 ani si ceva siii tin sa mentionez ca sfatul lui rob este de retinut.Cel mai placut e sa iti spuna parteneru ca nu are motiv sa te insele la tine are tot ce isi doreste,incercati tot ce e nou ...sunt atatea sfaturi ptr o relatie klumea ptr a evita monotonia si plictiseala......Eu personal nu as avea motiv sa imi insel parteneru si vreau sa imi mentin parerea ! ptr o aventura care poate conduce la atateaa:|

    0
    0

  • rob pe 28 Aug 2008, 18:42
    o simpla parere

    am citit destule pana acum am vazut parerile ambelor parti(mai mult cele fem)dar ati ancercat si voi ceva nou an viata voastra intima!antreb pe f multe doamne daca sotul lor lea oferit un sex oral si viceversa ,parerea mea e ca nu toate aveti curajul sa discutati astfel de placeri cu partenerul ancercati sa gasiti an alta parte mai mult dar de fapt pierdeti mai mult an patul conjugal.ce ar fi daca ati ancerca sa va dati o antalnire cu partenerul sau partenera la o camera de hotel fara a va vedea anainte ca si cum ati fi la prima antalnire!ca fdmeie ar trebui sa aveti cate o data pe saptamana o idee sa ancercati ceva nou an rel pe care o aveti de obicei voi aveti cele mai multe idei ,multi din barbati nu au curaj pt ca consoarta se gandeste prima oara ca a facut acel lucru cu altcineva,...mai lasati si voi prejudecatile si vdti fi mult mai fericiti ...poate sotia siar mai dori pe cineva cu voi an pat!ati ancercat ?poate unele mentalitati sau mai schimbat un pic an tara nu stiu cat!ar fi multe de spus asa cum o femeie asi doreste poate 2 barbati,? an acelasi timp vati antrebat sotul cum ar fi daca ar vrea si el o prietena de a voastra la voi an pat?a fost doar o parere va cer scuze si va pup pe toate....ude...

    0
    0

  • STEFAN pe 19 Aug 2008, 22:34
    Pentru ubirea mea Dulcik

    Sa stii bn ca te iubesc enorm de mult si esti inima mea,ma faci foarte fericit si iti multumesc si tie si lui Dumnezeu ca mi-tea dat,a fost toate intalnirile cu tine superr,numai in vis se putea asa dar eu in realitatea am fost si te iubesc mult,abia ast sa ne vedem din nou si sa raman la tn multiii anii ca te iubesc....cam atata am avut de spus restu vb la tel 074.......si pe mess......te iubesc mult frumusica mea Dulcik.

    0
    1

  • joj pe 13 Aug 2008, 15:55
    PTR Stefan

    Ce pot sa spun ...Mi-ai raspuns exact k ma asteptam.. O viata cit mai buna va doresc.(la amindoi )..Dar atentie !! Lucrurile nu sint simple in viata asa ,cum ni se par in acel moment fericit..Viata ta ac incepe asa k succes si cintareste de 5 ori inainte dea te exprima ....Sa fi sigur k iti vei dori k adevarat..acel lucru pe care il exprimi......Ai reactionat mult mai calculat de data asta ...Bravo

    0
    1

  • STEFAN pe 12 Aug 2008, 18:02
    pentru (joj)

    Sa stii ca as fi in stare sa stau cu ea sii copiii dar nu o sa se intample pentru ca eu nu vreau sa o despart de familie am sa o iubesc enorm de mult si am sa fim cu ea cu situatia care este,Te ubesc gabriela imi este dor de tine frumusica mea,iubirea mea tu esti totul pentru mn y love'you.

    0
    0

  • joj pe 12 Aug 2008, 15:18
    ptr Stefan

    mai, ce puii mei te aprinzi asa ?!!! si ameninti k injuratul...Deja ai dat dovada de carater slab,,,Tu esti sigur k nu confunzi iubirea,k dorinta fizik?!! Asta am scos eu in evidenta ,,,,,,, Dak o iubesti k adevarat...Ioao k copii k tot fiti fericiti... Dar sper k dupa un an ,nu te vad scriind pe aici altele decit afirmi acum... Iubirea e una ,dorinta e alta...si responsabilitatea ta fata de copii sa fie toatala ...Dak tu consideri k muncesti k drag ptr ea si copii doar sa fie alaturi de tine ..ok ff bine ...Sa fiti fericiti O sing intrebare dar sa raspunzi sincer: Cind iti va fi greu si nu te vei descurca usor in viata ,cum vei privi situatia in care tu raspunzi de intreaga ei fam...ea +copii ei si poate si vreunul inpreuna ?!!! Dragostea asta trece prin stomac nu crezi?!!! Trebue sa fi in stare sa muncesti sa ai un statut in societate ptr a face fata situatiei...Si tu la virsta ta ...mas mira so ai...Si mai ales la cum ai reactionat ma indoesc!!!

    0
    0

  • STEFAN pe 11 Aug 2008, 20:35
    pentru pl ala de (joj) sau cine o (fi) nu intereso

    Sa stii ca nui asa ce zici in parerea care iai dato lui gabriela asa ca ce ai scri se pune in mintea ta nu si a mea sau a eii eu stiu un singur lucru ca o iubesc si ma doare undeva de parerea voastra asa ca mai bn nu mai sceieti nimica ca va injur nu gluma sunt foarte al naibii cu astea,si din pacate mie nu imi pasa daca afla >sotuu

    0
    0

  • Joj pe 11 Aug 2008, 14:27
    In atentia gabrielei!!!

    Frumoasa poveste dar si periculoasa ,gindestete Gabriela k el are19 si tu 35 ....Sa te descopere sotul tau cred ca tu esti singura care va avea de pierdut...Va divorta de tine si copii ramin fara unul din parinti(exact ,precum un copil orfan)El este ff tinar fata de tine ...El poate nu face ac diferenta intre iubire si dorinta .....El poate din dorinta iti spune ca te iubeste ...Proba de foc a iubiri..Ar fi ca el sa aiba grija de tine si copii tai ,sai creasca ,sai intrtina(Oare el isi asuma asemenea povara )?!!!Eu iti spun toate astea ptr k eu am vista ta ,si am pornit in casatorie din obligatii fata de parintii....Dar au aparut copii si efectiv ei sint lumina ochilor mei,indiferent de neimplinirea mea nu voi despartii copii de tatal lor...nu poate inlocui nimeni locul lui...Asa k in concluzie iti voi da un sfat prietenesc ,,,,,Cauta o pers k care sa te simti inplinita iubita matura ...fara complicati si suferinta copiilor....Poate uiti k din iubirea ta imaginara poate suferi copii?!!Atunk cind esti mama te gindesti in primul rind la ferirea lor,dupa la tine ......Bineteles tu iti hotarasti viata ta ..eu te-am dat un simplu sfat ...Tu iti faci viata cum vrei....Sa ai parte de fericire alaturi de fam si copii

    0
    0

  • Gabriela pe 7 Aug 2008, 17:41
    iubirea vietii mele

    Si eu te iubesc mult, iubitule, si abia astept sa ne reintalnim. Nu mai pot de dragul tau, nu mai pot dormi noaptea. Doar ca se pare ca va trebui sa stam cuminti o vreme ca ma tem ca s-a cam prins barbata-miu ca mi-am gasit contul de mess deschis intr-o seara. El zice ca eu l-am uitat si se jura ca nu a intrat. Eu nu il cred. Mi-e frica de ce s-ar putea intampla daca ar afla. Nu stiu ce ai putea pati :(( si nu imi doresc sa ti se intample ceva rau. Te iubesc muuuuuuult . TE PUUUP.

    0
    0

  • Stefan pe 6 Aug 2008, 00:35
    Care are comnetarii nu ma deranjeaza abia ast parerea voastra

    Te Iubesc mult gabriela esti viata aerul care al respir si imi este dor de tine te iubesc mult viata mea.

    0
    0

  • Stefan pe 6 Aug 2008, 00:31
    Iubesc o femeiie de 35 de ani enormmm de mult

    Buna ma numesc Stefan si am 19 anii si si am cunoscut o femeie de 35 de anii care se numeste Gabriela,si am vb pe mess cam 2 saptamani zi de zi si uite asa m-am indragostit de ea si ea de mine,si a trecut 4 lunii si sunt tot cu ea,o iubesc enorm de mult mai mult ca viata mea,am vb cu ea de toate am inteles orice situatie,are 2 copii si sot dar faza proasta este ca sotul nu o iubeste si o iubesc eu cel mai mult,si ea ma iubeste mai mult ca orice pe lume.A trecut o perioada si neam planuit sa ne intalnim si a si venit timpul m-am intalnit cu ea si din prima cand am vazuto am pupato si iam zis ca o iubesc mult si iam demonstrat mult bn ne-am plimbat cateva ore bune prin oras si urma sa mergem la Hotel,am mers si a urmat o dragoste numai in vis vezi asa ceva iam demonstrat cat de mult o iubesc.Alta faza buna ce iam zis daca ar vrea ea numai depinde de ea eu am curajul sa ma si casatoresc cu ea ca o iubesc nu imi pasa varsta ce conteaza cel mai mult intelegere,iubire si fericire si eu le ofer pe toate ca o iubesc,in fiecare zi vb la tel si pe mess si cand o vad ma ia niste fiorii ca e asa de frumoasa ca luna si soarele de pe cer si o iubesc multtttttt de tottttttt e viata mea [Gabriela+Stefan].Urmeaza alta faza ne-am intalnit si a doua oara a fost ceva foarte frumosssssssssssssssss o iubescccccccccccc mult chiar de ziua ei inainte cu o zi si iam facut cel mai mare cadou o dragoste de neuitat te iubesc dulcik,acuma cum ar vrea Dumnezeu poate am norocul sa raman cu ea pana la adancii batranetii ca o iubesc mult este viata mea.acuma urmeaza sa ne intalnim iara peste 2 saptamani si continuarea................................voiii spune atuncea.Te Iubesc,te iubesc,te iubesc mult viata mea Gabriela numai tu stii,si este faza nasoala nu imi pasa parere altora doar numai a mea ca o iubesc si sunt fericit alaturi se ea te-am pupat.

    0
    0

  • didi pe 3 Aug 2008, 22:26
    nu sunt nici pro nici contra

    dar vad ca mai multe pareri sunt pro decat contra si ma minunez ,cel mai mult mi-a placut de Gosho(sper ca ai fost sincer,dar ai dreptate)si parerea mea si a sotului e e)cam trziu hir-ar,iar a soacrei nu mai conteaza ca am scapat de ea.

    0
    0

  • gloria pe 2 Aug 2008, 21:13
    ba da

    ba da ai voie sa traiesti toata viata :) dar e normal sa ai mai multe pretentii de maturitate si integritate de la o femeie de 40-50 de ani decat de la una de 20. e bine sa fii proaspat si tanar toata viata, dar tre sa si inveti ceva in cei 20-30 de ani de asa zisa "maturizare". daca si la 45 de ani actionezi ca la 20, ai trait degeaba, si te cam afli pe ultima suta de metri de "reparatii". iar uneori e nevoie de evenimente "soc" pt a-ti da seama ca ai luat-o pe drumul gresit cu mult timp in urma si ca deja ai mers prea mult... a trai nu inseamna a-ti face de cap cu orice pret.

    0
    0

  • MELANIA22 pe 2 Aug 2008, 19:40
    AVENTURA UNEI NOPTI DE VARA.

    pentru GABRIELA! UN SINCER SI DIN TOT SUFLETUL "LA MULTI ANI!" PENTRU ZIUA DE MAINE 3 AUGUST.SA TI SE IMPLINEASCA TOATE DORINTELE , SA FII SANATOASA ,SA POTI SA ITI CRESTI COPIII,SA IUBESTI MULT SI SA FII IUBITA.SA AI PARTE DE O ZI ASA CUM TU TI-O DORESTI ALATURI DE CEI DRAGI SUFLETULUI TAU.INCA O DATA "LA MULTI ANI!". SA AUZIM NUMAI DE BINE.(duminica voi fi plecata din localitate, ma intorc seara si de la ora 19 intru in tura de noapte.)

    0
    0

  • adriana pe 2 Aug 2008, 01:24
    pentru Tudor

    Cred ca unde mai exista iubire adevarata nu se pune problema unei aventuri . Cand eram la inceputul relatiei nici nu imi trecea prin cap asa ceva .dar dupa 18 ani de casnicie. La 40 de ani nu ai voie sa traiesti??? Cei tineri asa gandesc!!!

    0
    0

  • adriana pe 2 Aug 2008, 01:14
    aventura

    Daca esti negljata ajungi sa iti doresti o aventura . Uneori ma simt asa de singura si as dori sa fac ceva. De cele mai multe ori cred ca nici nu mai contez pentru sotul meu .As gresi daca sa avea o aventura?

    0
    0

  • senzualitate pe 30 Iul 2008, 03:29
    prejudecati,prejudecati..si iar prejudecati....

    Cred ca suntem aici sa ne spunem o parere nu sa judecam pe altii! Imi place sa cred ca traim intro tara libera si fiecare face ce vrea cu corpul si mintea lui!Aventuri la 40 ani si peste?De ce nu?Atat timp cat nu faci rau nimanui....si celui care i-ai daruit o parte din viata nu-i mai pasa de tine....de ce sa nu te bucuri de un scurt moment de fericire?fara implicatii si rezerve.Este doar o parere proprie!

    0
    0

  • oanaa pe 28 Iul 2008, 10:18
    Prejudecati

    Unii dintre noi acuzam foarte mult. Si eu o fac f des, nu pot sa neg asta dar totusi..ar trebui sa ne vedem totusi fiecare de vietile noastre si sa nu judecam. Si e daca unele femei au relatii extraconjugale, chiar si peste 40 de ani? Daca ai peste 40 nu mai esti femeie si nu mai ai nevoi? Eu tocmai termin o relatie de 4 ani si inca nu ma simt pregatita sa fiu cu altcineva, asta nu pt ca sufar si imi plang de mila, pt ca eu am ales in definitiv sa o fac. Pt mine, asta nu e un lucru bun pt ca totusi am o varsta la care ar trebui sa traiesc totul la o intesitate ridicata. Atata timp cat nu faci excese ( in nimic) nu vad de ce ar fi o chestie rea..

    0
    0

  • Gaby pe 27 Iul 2008, 11:01
    Buna

    Incredibil cum gandesc unele femei!!!cum poti sa ti inseli partenerul de viata??am ramas uimita de femeiele care fac acest lucru cu atata facilitate...mai ales femeia de 49 de ani....nu sunt adepta relatiilor de ecest gen...asta.i parerea mea si cred k nu sunt singura kre sustine acest lucru!

    0
    0

  • Tudor pe 24 Iul 2008, 12:19
    Buna!

    Ma scuzati ca ma bag, da am nimerit din greseala si mi se parea interesant subiectul. Nu-mi vine sa cred ca femeile pot fi asa, mie mi s-a intamplat sa fiu naiv si sa iubesc prea mult si sa fiu tradat. Am fost de multe ori ispitit da nu pot sa fac ceva ce stiu ca nici mie nu mi-ar placea. Asa ca ganditi-va inainte daca voua v-ar conveni ca partenerii vostrii sa faca la fel?

    0
    0

  • tysa pe 23 Iul 2008, 23:24
    aventura unei nopti

    buna sunt pro unei astfel de aventuri eram certata cu prietenul am mers la plaja si acolo m-am intilnit cu El, nu era un necunoscut pt mine si o persoana care o simpatizam mai demult, a fost o noapte superba!!!!!Dar nu stiam ca era casatorit, avea probleme in familie am reusit sa-i cunosc sotia.... e banal nu?dar e prietul prietenului meu asta cum se numeste coincidenta sau....au urmat multe nopti de neuitat timp de 6luni totul era super, relatia ne mergea bine, EL a divortat, ma cerut in casatorie mia fost foarte greu dar am intrerupt relatia cu EL pur si simplu miam dat seama ca intro zi poate aparea o alta persoana si eu nu vreau sa sufar

    0
    1

  • gabriela pe 23 Iul 2008, 23:23
    pt melania

    am ancercat de nenumarate ori sa vb cu el dar nu recunoaste ca are probleme ,are un anturaj la sevici si se duc la baut iar daca e liber bea singur ,ieri si azi a fost liber si a stat baut eu am fost la servici sunt schimbul 2 acum cand am ajuns acasa el doarme ,daca lam sunat duminica sai spun ca ma duc cu copii la plja stii ce mia spus ce nu puteam sai las un bilet trebuia sal sun ,mam anbonlavit de nervi si pentru ce ca nu stie sa ma pretuiasca nici macar nu a avut curajul sa ma antrebe ceam facut la spital si ce sati mai spun ca toate facturile sau problemele eu trebuie sa le rezolv si oare pentru ce sunt curioasa ca pe 3 august anplinesc anii sa vad daca ami spune la multi ani ca de cadou nici nu se pune problema sincer nu stiu ce sa fac copii miau spus sa ne despartim dar ma gandesc ca ei sufera cel mai mult ei stiu ca vb cu baiatul ala pe mes si nu ma condamna sa stii ,, de ce trebuie sa suferim noi femeile atat de mult '' ati urez multa sanatate si sa fii fericita si multumesc pentru sms

    0
    0

  • MELENIA22 pe 22 Iul 2008, 16:33
    aventura unei nopti...

    pt GABRIELA: DE CE NU PUI PUNCT RELATIEI CU SOTUL TAU?NU CONSIDERI CA PACATUIESTI?EU NU TE JUDEC .INTREB DOAR.AI INCERCAT SA DISCUTI CU EL SA VEZI DE CE SPRITUIESTE?POATE ARE UN MOTIV INTEMEIAT SI TU NU STII.DACA NU ESTE COLABORARE...ATUNCI SE RUPE TOTUL.astept raspuns daca se poate!

    0
    0

  • MELANIA 22 pe 22 Iul 2008, 16:18
    AVENTURA UNEI NOPTI DE VARA

    PT. ALEX (26 de ani) . BRAVO ALEX IMI PLACE CUM GANDESTI ! AS VREA CA TOTI BARBATII SA GANDEASCA CA TINE .ESTI DE NOTA 20!!! SPER SA ITI GASESTI SUFLETUL PERECHE PT CA MERITI.

    0
    0

  • gabriela pe 21 Iul 2008, 04:55
    cand iubesti cu adevarat faci orce

    buna ,am sa va spun ceva poate nu ma credeti dar e purul adevar an decembrie sotul sa pucat sa sprituiasca mai mult ,si eu ce puteam sai fa dechat morala dar degeaba ,si sa nu plec de acasa am intrat pe net mentionez ca am 35 de ani sunt casatorita si am 2 baieti ,am anceput sa vb cu fete ,baieti si antamplator lam cunoscult pe el un tip cu suflet care a anteles si de care mam andragostit nebuneste ,partea proasta este ca el are 19 ani dar an fata dragostei nu te poti pune ,asa ca neam antanlit si neam iubit o noapte antreaga si sincer nu regret nimic deoarece la sotul meu o casnicie e bazata doar pe SEX nu pe comunicare ammai bine de 3 luni de cand nu ma mai pupat pe gura si pentru ce sincer peste o saptamana ma gasesc iar cu el si abia astept antradevar ma simt foarte fericita si antradevar simt ca traiesc cu adevarat si nu regret nici o secunda ceea ce am facut

    0
    0

  • ana pe 11 Iul 2008, 14:03
    cui pe cui

    diana .. nu mai are rost sa cauti lucruri noi cu cel care tea anselat toata viatza nu se mai pote decat sa te prefaci ca nu sa antamplat nimic si sa-ti vezi de treaba stii vrb .cui pe cui se scoate...dc nu?

    0
    0

  • diana pe 11 Iul 2008, 13:27
    aventura unei nopti de vara. pro sau contra

    Conservatoare si nu stiu daca este bine.Eu nu am ancercat astfel de experiente ,dar sotul meu da si tot timpul am simti asta chiar daca el mult timp nu a recunoscut .Nu ma ancalzeste cu nimic ca relatiile au fost de scurta durata ,faptul este consumat si a facut mult rau.Am fost la un pas de a arunca20 ani de casnicie.Nu faptul ca a ancercat alte experiente a fost atat de grav ci faptul ca a fost un las ,a negat mereu, chiar at . cand veneam cu argumente.Toate acestea au dus la racirea relatiei antr-un mod foarte grav. Totusi an momentul an care a hotarat sa recunoasca,apoi sa ma surprinda si cu lucruri pe care nu le stiam, am realizat ca ma iubeste in felul lui si nu asa cum as fi dorit eu. Cel mai bine este sa comunicati,sa nu aveti constiinta incarcata, daca va iubeste sigur partenerul va intelege daca nu at. nu este nici o pierdere. Comunicati si veti vedea ca si comunicarea este excitanta, poate ca veti castiga ceva ce nu ati avut niciodata,veti consolida relatia mai puternic,veti afla lucruri noi unul despre celalalt si de ce un veti incerca amandoi experiente noi la care nici nu ati indrasnit sa visati sau pe care nu ati crezut vreodata ca veti fi in stare sa le incercati.

    0
    0

  • mimi pe 10 Iul 2008, 21:13
    pro

    pana la urma toti au parte de o aventura. deci nu vad nimic rau in asta dar f important este sa simti si ceva pt pers respecttiva( si aici nu vb neaparat de dragoste)

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod