Ghid de exerciţii şi alimentaţie. Cum să ai un abdomen plat pentru concediu în timp record

de Diana Ştirbu, 15 August 2014

Principalul subiect de discuţie pe tema căruia sunt de cele mai multe ori abordată este legat, bineînţeles, de slăbit. Şi cum este un subiect vast, temele principale se rezumă la grupa musculară menţionată în titlul articolului. Mai este şi vară... Din niciun e-mail pe care-l primesc nu lipsesc întrebările legate de cum se obţine un abdomen plat sau definit.

Soluţiile obţinute în scurt timp de cele mai multe ori subţiază abdomenul, însă nu îl şi definesc. Pentru definire trebuie să munciţi mult şi constant şi să mâncaţi corect. Deci, dacă vă doriţi pătrăţele, trebuie să vă pregătiţi din timp pentru vară. Şi, dacă, totuşi, vreţi o soluţie de moment, puteţi să vă inspiraţi din acest material.

Pentru articolul din această săptămână v-am pregătit un ghid cu exerciţii cu ajutorul căruia să puteţi, pe ultima sută de metri, să mergeţi la plajă în costumul preferat.
 
Antrenamentele mele personale sunt axate pe diversitate, aşa că am să aplic aceeaşi metodă şi aici. Fiind în sfârşit vară, o să vă determin să ieşiţi să faceţi sport şi afară.

Exerciţiile sunt concentrate astfel încât să le puteţi efectua într-o săptămână.
 
1. Începeţi fiecare dimineaţă cu 100 de sărituri cu coarda. Spre sfârşitul săptămânii, puteţi să măriţi numărul până la 130, 150 de repetări. Încercaţi să faceţi exerciţiile înainte de micul dejun, pentru că arderile sunt mai mari.

2. Luni, marţi şi miercuri, după săriturile cu coarda, vă recomand exerciţiile izometrice. Aveţi nevoie de o saltea. Vă aşezaţi cu faţa în jos, sprijinindu-vă pe antrebraţe şi pe vârfurile picioarelor.
Ridicaţi-vă până ajungeţi să staţi paralele cu solul şi rămâneţi în această poziţie timp de 45 de secunde. Dacă reuşiţi un minut, este excelent! Repetaţi de cinci ori.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod