Superalimente care îți dau energie imediat

O dietă încărcată cu alimente naturale sănătoase reprezintă o modalitate garantată de a ajuta corpul să mențină o funcționare optimă.
Din nefericire, producția în masă a alimentelor înseamnă că multe dintre acestea sunt lipsite de nutrienți, din cauza utilizării excesive a substanțelor chimice în sol și în timpul producției alimentare. Mai mult decât atât, organismul uman are nevoie uneori de un ajutor suplimentar pentru a elimina resturile toxice care se colectează în corp din alimentele prelucrate și poluarea mediului. Dacă incluzi superalimente în dieta ta, poți ajuta sistemele organismului. Diferite superalimente au diferite funcții. De aceea, este important să variezi. Iată câteva superalimente care îți dau energie și nutrienții de care ai nevoie!

Ce superalimente care îți dau energie poți include în dieta ta de zi cu zi?


1. Moringa


Moringa este o plantă care îți oferă toți aminoacizii esențiali. Aceste substanțe alcătuiesc proteinele de care are nevoie organismul pentru a susține celulele. De exemplu, organismul utilizează aminoacizi pentru a crește celule noi și pentru a le repara pe cele deteriorate.

2. Chlorella


Aceasta este o algă verde, bogată în proteine, care ajută corpul să elimine metalele grele. În plus, chlorella are un conținut bogat de grăsimi sănătoase necesare creierului.

3. Spirulina


Spirulina este o altă sursă bună de proteine vegetale. Mai mult decât atât, aceasta furnizează calciu și fier pentru multe sisteme ale corpului. Ca urmare, spirulina te poate ajuta să fii mai energic și să te simți mai puternic.

4. Menta


Menta este o plantă populară, care dă o aromă deosebită preparatelor și băuturilor.
Frunzele de mentă pot ajuta în cazul bolilor digestive, cum ar fi indigestia și crampele stomacale. În plus, menta poate acționa și ca un ajutor pentru somn.

5. Ceaiul verde matcha


Este o băutură răcoritoare, cu un conținut bogat de antioxidanți. Aceasta aduce beneficii organismului prin reglarea poftei de mâncare și prin ajutorul dat organismului pentru normalizarea nivelului de hormoni și pentru reducerea stresului. 

6. Lămâile


Lămâia este un citric care acționează ca un supresor eficient al apetitului. Consumul de lămâie poate ajuta la alcalinizarea organismului pentru a îmbunătăți pH-ul corpului, proces care este important deoarece cele mai multe alimente prelucrate și gătite prin prăjire fac corpul prea acid.

7. Sfecla


Sfecla oferă organismului o doză sănătoasă de acid folic și mangan. Sucul de sfeclă reprezintă o modalitate perfectă de a adăuga acest superaliment în dieta ta. De asemenea, sfecla coaptă oferă multe substanțe nutritive care îmbunătățesc circulația și ameliorează disfuncția vasculară.

8. Turmericul


Turmericul este atât de eficient în combatarea inflamației din corp, încât unii medici au început să recomande consumul de turmeric pentru afecțiuni precum artrita. Această rădăcină portocalie este, de asemenea, un antioxidant foarte puternic.

9. Apa de cocos


Apa de cocos este o băutură naturală revigorantă, cu un conținut bogat de potasiu.
Este atât de benefică pentru organism, încât medicii au folosit apă de cocos în locul plasmei în timpul războiului, atunci când erau rezerve de sânge limitate. 

10. Ashwagandha sau ginsengul indian


Aceasta este o altă plantă care ajută organismul să facă față stresului. Este vorba și despre stresul cauzat de toxinele din mediul înconjurător, dar și despre stresul intern care poate duce la anxietate și depresie. Ginsengul indian oferă un amestec benefic de aminoacizi și vitamine.

11. Iarba de grâu


Aceasta este atât de bogată în substanțe nutritive, încât un mic pahar cu suc de iarbă de grâu poate înlocui o întreagă farfurie de legume, cu excepția fibrei dietetice. Această plantă are peste 100 de vitamine și de substanțe nutritive unice.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată