De ce sa nu mananci covrigi

De ce să nu mănânci covrigi obișnuiți și cum îi alegi pe cei sănătoși

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Covrigii nu au suficiente vitamine, minerale și fibre. Află de ce să nu mănânci covrigi obișnuiți și cum te poți orienta pentru a-i alege pe cei utili pentru siluetă și prevenirea problemelor de sănătate.
Deși covrigii calzi au un gust foarte bun, să știi că nu-i faci un bine organismului, ci poți favoriza multiple afecțiuni. Cu ajutorul health.com vei înțelege de ce să nu mănânci covrigi și ce poți face pentru a-ți proteja sănătatea fără să renunți la aroma care îți place atât de mult.
În ciuda aspectului practic, care transformă covrigii într-un mic dejun sau o gustare ușor de transportat, cele 300-350 de calorii conținute de un covrig și 50-60g de carbohidrați reprezintă echivalentul a 3-4 felii de pâine. Cu excepția cazului în care plănuiești să mergi la sală după ce mănânci un covrig există șanse mari ca acele calorii să se transforme în centimetri în plus în zona șoldurilor, coapselor și abdomenului.
Motivul este faptul că în lipsa fibrelor și a altor nutrienți carbohidrații se vor digera foarte rapid, devenind zahăr sau grăsime. Dacă vei completa covrigul și cu un topping de cremă de brânză, unt, ou sau bacon efectul de îngrășare este aproape garantat.

 
De ce să nu mănânci covrigi obișnuiți?

Potrivit specialiștilor, covrigii în sine nu sunt neapărat un aliment nociv, însă cu siguranță nu susțin o stare de sănătate optimă. Conțin cantități foarte reduse de nutrienți, iar rata de conversie a carbohidraților pe care îi furnizează în zaharuri și grăsimi este foarte ridicată.
Dacă în ultima perioadă ai acumulat kilograme în plus și vrei să ai o dietă sănătoasă, cu mai puține calorii, nu va trebui să uiți complet de covrigi, dar vei avea criterii diferite pentru a-i alege.

 
Iată ce poți face pentru a evita îngrășarea și a ameliora profilul nutrițional al covrigilor:

 
1. Alege un covrig mai mic

În loc să cumperi mărimea obișnuită de covrig cere varianta mini și vei economisi calorii și carbohidrați. Foarte multe magazine oferă deja aceste versiuni mai mici, inclusiv supermarketurile și cafenelele și poți testa variantele cu scorțișoară, afine, mac, măsline sau cacao.
Dacă optezi pentru un covrig mic vei neutraliza aproximativ 200 de calorii, ceea ce poate avea drept rezultat slăbirea cu până la 10kg la nivel de an.

 
2. Optează pentru făină integrală

Covrigii din făină integrală conțin mai multe fibre, vitamine și minerale decât cei obișnuiți. Cu toate acestea, nu trebuie să presupui că un covrig care menționează făina integrală este sănătos, ci trebuie să fie preparat exclusiv din acest tip de făină. În caz contrar riști să aibă numai 1-5% făină integrală, iar restul să fie făină albă.

 
3. Fii atent la topping

Alege crema de brânză light în locul celei grase sau brânza dietetică.
De asemenea, poți testa untul de arahide fără sare sau zahăr, humusul, omleta din albușuri de ou, piureul de banane ori legumele.

 
4. Renunță la miez

Dacă, de fapt, îți place coaja crocantă a covrigului nu are sens să te îngrași de la caloriile în exces pe care le consumi din cauza miezului. Specialiștii îți recomandă să elimini miezul cu o linguriță și să savurezi coaja care te atrage fără să te simți vinovat. În acest mod vei elimina 100 de calorii la fiecare covrig. Este un truc foarte util dacă mănânci des covrigi, iar la nivel de an te poate ajuta să slăbești aproximativ 5kg.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod