7 trucuri pentru a crea un smoothie sănătos


Credeai că este destul să prepari un smoothie pentru a slăbi sau a preveni problemele de sănătate? Contează foarte mult ce ingrediente folosești pentru că poți face un exces de calorii sau ai putea favoriza diferite afecțiuni.
Dacă este preparat corect un smoothie este echivalent cu un supliment alimentar, asigurând organismului nutrienții de care are nevoie în fiecare zi pentru ca tu să fii plin de energie și să ai un tonus excelent. Totuși, dacă nu ești atent la ce folosești poți crește foarte mult consumul de zahăr și de ingrediente artificiale, adăugând centimetri în plus care te vor împiedica să porți hainele preferate.

 
Cea mai simplă cale de a avea un smoothie util pentru siluetă este să-l faci chiar tu

Te revigorează, este ușor de consumat când te grăbești și conține multe vitamine și minerale. Smoothie-urile pe care le poți cumpăra de la supermarket conțin zahăr și grăsimi, având în general peste 600 de calorii și un conținut de grăsimi echivalent cu cel al unui cheeseburger dublu. „Un smoothie realizat folosind combinația corectă îți va oferi mai mult decât o masă obișnuită și te va ajuta să ții sub control pofta de mâncare”, potrivit dr. Wendy Bazilian, nutriționist.

 
Iată ce trucuri poți folosi pentru a te asigura că fiecare smoothie pe care-l pregătești este benefic pentru tine:

 
1. Folosește gheață din plin

În cadrul studiilor realizate s-a observat că persoanele care consumă smoothie-uri închise la culoare și dense au o poftă de mâncare mai redusă decât cele care beau smoothie-uri mai puțin consistente, chiar dacă numărul de calorii este identic. Știi care este cea mai simplă soluție pentru a îngroșa smoothie-ul fără să adaugi calorii? Gheața.

 
2. Alege lactatele degresate

Un smoothie care se transformă într-o bombă calorică va conține adesea lapte sau iaurt integral. Smântâna sau înghețata sunt, de asemenea, alegeri neinspirate. Selectează de fiecare dată iaurtul dietetic și laptele degresat pentru a obține o doză utilă de proteine, fără un exces de calorii și grăsimi saturate.

 
3.
Include fructele naturale

Te-ai obișnuit să prepari smoothie-ul din suc de fructe în loc să tai cubulețe fructele proaspete? Să știi că ratezi o doză importantă de fibre și alți nutrienți utili. Fibrele sunt esențiale pentru a obține un smoothie care ține sub control apetitul timp de câteva ore. Încearcă să adaugi banane, mere, pere, papaya, mango, fructe de pădure sau pepene galben. Vei obține un smoothie foarte consistent, cu o aromă intensă, care te va ajuta să ocolești mai ușor prăjiturile, gogoșile sau bomboanele.

 
4. Nu te teme de legume

Cu excepția cazului în care ești deja adeptul sucurilor verzi este posibil să te intimideze puțin să pui legume la smoothie. Să știi că gustul este foarte bun, mai ales dacă folosești spanac sau țelină. Fă-ți curaj și nu lăsa nuanța neobișnuită să te intimideze. Nu vei regreta.

 
5.
Adaugă Omega-3

O lingură de semințe de in râșnite îți furnizează o doză importantă de acizi grași de tip Omega-3 și fibre, un mix ideal pentru a neutraliza inflamațiile și a preveni durerile articulare.

 
6. Folosește numai grăsimi sănătoase

Nici nu te gândi la smântână sau unt. Folosește avocado, unt de arahide sau migdale pentru a nu transforma smoothie-ul într-un pericol pentru siluetă.

 
7. Obține un gust dulce fără să adaugi zahăr

Dacă un smoothie nu are gust bun nu are niciun sens să-l consumi. Poți obține o aromă plăcută folosind lapte de cocos, apă de cocos, lapte de ovăz sau apă simplă. Nu apela la sucuri de fructe, dar poți adăuga o linguriță de extract de vanilie, scorțișoară, nucșoară, ghimbir sau pudră de cacao neîndulcită. Experimentează și nu te vei plictisi niciodată de gustul smoothie-urilor.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;