Exercitii pentru tonifierea musculaturii


Pastele a trecut, dar kilogramele in plus au ramas... Chiar daca nu ai o problema in mod deosebit cu greutatea, dupa sarbatori constati ca ai acumulat ceva kilograme.
Chiar daca nu ai o problema in mod deosebit cu greutatea, poti constata ca ai acumulat ceva kilograme.

Iti propunem o serie de exercitii care te ajuta sa elimini surplusul, dar si sa iti tonifici musculatura.

Ai nevoie de doua greutati de 1,5 kg fiecare.



Exercitiul 1


Stai pe podea, intinsa pe partea dreapta, genunchii indoiti la 90 de grade.
Sprijina-te pe podea cu antebratul drept, palma lipita de podea, iar palma stanga pe sold sau tot pe podea, in fata ta.

Incordeaza abdomenul pentru a ridica soldul de pe podea, pe masura ce ridici genunchiul stang spre tavan, apoi indrepti piciorul, ca si cum ai lovi in aer.

Repeta exercitiul de 8 ori.
Schimba partea pe care te sprijini si repeta exercitiul.



Exercitiul 2


Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o minge de fitness, dar poti folosi la fel de bine si o banca sau un scaun.

Tine cate o greutate in fiecare mana, bratele indoite, palmele orientate spre tavan.
Plaseaza in spatele tau mingea pentru fitness si tine picioarele usor departate.
Coboara usor greutatile, pana la nivelul coapselor, dar fara ca bratele sa fie in final perfect drepte.


Indoaie piciorul drept si sprijina-l cu tibia pe mingea de fitness din spatele tau.
Coboara intr-o genuflexiune pe un singur picior.

Indreapta piciorul pe care te sprijini, pe masura ce ridici greutatile de la nivelul coapselor in pozitia de start.

Repeta exercitiul de 12 ori. Schimba piciorul pe care te sprijini apoi repeta de 12 ori.


Exercitiul 3


Tine o greutate in fiecare mana si stai cu picioarele usor departate.

Ridica greutatile la piept, mainile indreptate una spre cealalta.

Pastrand picioarele perfect drepte si pozitia bratelor, impinge-ti posteriorul in spate, astfel incat corpul tau sa se "plieze" usor in dreptul coapselor.

Pe cat posibil, incearca sa tii greutatile paralele cu solul.
Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 10 ori.


Exercitiul 4


Tine o greutate in fiecare mana, bratele pe langa corp.

Stai cu picioarele usor departate.

Executa o fandare in lateral cu piciorul drept, pastrand piciorul stang drept, pe masura ce ridici mana stanga in lateral, palma indreptata spre podea.

Revino la pozitia de start, coborand si bratul.

Repeta de 10 ori pentru fiecare parte.




Exercitiul 5


Stai cu picioarele departate si tine in fiecare mana cate o greutate de 1.5 kg fiecare.


Ridica mainile deasupra capului si indoaie-le, astfel incat sa plasezi greutatile in spatele capului, cu palmele indreptate una spre cealalta.

Pastreaza pozitia bratelor si indoaie usor genunchii.

Revino la pozitia de start, apoi intinde bratul drept spre tavan.
Coboara greutatea la pozitia de start.


Repeta fandarea, de data aceasta intinzand bratul stang spre tavan.
 
Repeta exercitiul de 10 ori.

Gasesti mai jos alte exercitii care iti tonifica musculatura, pe care le poti efectua si in aer liber, fara sa ai nevoie de greutati:


 
 
Sursa foto: fitnessmagazine.com

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (7)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • leticiamarinela pe 1 Sep 2011, 21:55
    abdomen plat

    buna fetele ,ma confrunt cu o ,,burtica,, si nu stiu ce sa mai fac....parca asi fi insarcinata in luna a 3...ce ma sfatuiti

    0
    0

  • mihaela pe 23 Aug 2010, 22:27
    am reusit si eu sa slabesc

    buna in 4luni am reusit sa slabesc apoape 30 de kg dar am ramas cu niste colacei la solduri si sant f.stresata nu pot folosi ticouri stramte..as dori sa stiu daca pot face ceva sa pot sa scap de sresul acesta.va multumesc

    6
    0

  • tacheelena pe 3 Iul 2010, 09:15
    slabire

    am nascut acum un an si am burta cam mare,am slabit in 2luni 13 kg dar in burta nu am scazut deloc ,ce sa fac sau ce sa iau,am slabit cu capsula de slabit,multumesc.

    4
    4

  • maria pe 2 Iun 2010, 10:42
    slaba dar cu piele frumoasa

    indiferent ce dieta alegi pentru slabit daca nu faci gimnastica o sa ai pielea lasata ca la babe

    1
    0

  • crina pe 14 Mai 2010, 18:40
    am slabit

    fetelor eu am slabit lejer fara efort cu ecofit,10kg in 4 saptamani,nu are efecte adverse.Doar ca trebuie sa mancati sanatos cat timp il luati.

    2
    3

  • mikidutza20 pe 7 Mai 2010, 09:41
    http://www.joci.in/membrii.php?id=18719

    cina ma ajuta si pe mn cu un click va rog :D

    1
    3

  • ayooh pe 12 Apr 2010, 07:05
    Hima

    http://hima4u.hi5.com

    1
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;