Cardio sau fitness? Ce să alegi pentru a slăbi

În momentul în care te întrebi dacă să alegi cardio sau fitness în timpul vizitelor tale regulate la sală sau antrenamentelor de acasă, pentru a pierde în greutate, specialiștii au pregătit deja un răspuns pentru tine.
Iar răspunsul acestora variază, în funcție de ce-ți dorești să obții prin vizitele repetate la sală sau prin antrenamentul propriu. 

Dacă ești într-o luptă contra cronometru cu cântarul, exercițiile cardio reprezintă soluția perfectă pentru problemele tale. Dar dacă vrei să arăți mai bine în puloverele de iarnă și, implicit, în rochia de Revelion, este timpul să începi un program dedicat de fitness, ales împreună cu un antrenor personal. 

De ce să faci exerciții cardio sau fitness, în funcție de nevoile și așteptările tale?


Minut după minut, un antrenament cardio te poate ajuta să arzi mai multe calorii decât în cazul unei sesiuni de fitness. Acest lucru s-ar putea să îți fie familiar și din imaginea pe care o ai dacă alături antrenorii de fitness celor care fac exerciții aerobice. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Duke, cei din urmă pierd mai multe kilograme, în mai puțin timp. Diferența semnificativă este în ceea ce privește masa musculară versus masa de grăsime.

Cu alte cuvinte, cardio nu te ajută cu prea multe când vine vorba de masa ta musculară. Într-un studiu de caz, persoanele care au urmat o dietă și au realizat antrenamente de cardio sau fitness, au pierdut 9 kilograme. Însă pentru grupul celor care a efectuat antrenamente de cardio, 3 kilograme din total au rezultat din mușchi, pe când cei care au făcut fitness au pierdut exclusiv grăsime și probabil că blugii lor skinny i-au avantajat mai tare după antrenamente.

Acest lucru a fost posibil datorită faptului că antrenamentul de fitness este numărul unu când vine vorba de creșterea masei musculare.
Iar la fiecare kilogram de masă musculară câștigat, te poți aștepta să arzi un plus de 120 de calorii pe zi, fără a face vreun exercițiu în plus. Nu înseamnă că îți poți retrage în dulap adidașii de antrenamente, mai ales dacă ești genul de persoană care mănâncă în condiții de stres. Cardio reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a reduce stresul. 

În final, ar trebui să alegi cardio sau fitness? Cea mai bună soluție include un program cu exerciții de cardio și fitness. Stai de vorbă cu un antrenor și află cum îți poți îmbunătăți antrenamentul de forță. Eventual, întreabă-l și ce greșeli poți evita în cazul antrenamentului cardio.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată