6 exerciţii simple care te relaxează după o zi stresantă la muncă

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Sunt exerciţii pe care le poate face oricine şi cel mai bun remediu antistres după o zi încărcată la job. Este bine să faci aceste mişcări în fiecare seară!

Petreci mult timp la birou în faţa calculatorului? Atunci ştii exact cum este să te simţi lipsit de orice urmă de energie seara după muncă. Simţi că tot corpul este mai rigid şi că nu mai ai deloc energie pentru nimic. Oricât de greu ţi-ar fi, trebuie să încerci măcar într-o seară să faci aceste şase exerciţii simple, dar cu un efect relaxant şi revigorant asupra corpului. Dacă nu îţi îmbunătăţesc starea fizică şi nu îţi conferă o stare de bine, atunci poţi să renunţi la ele şi să faci orice altceva îţi face plăcere. Dar, dă-le o şansă!

Mulţi specialişti au demonstrat că statul prelungit pe scaun este extrem de nociv pentru sănătate.
De aceea este foarte bine ca în timpul programului de muncă să te ridici o dată la fiecare oră ca să faci o mică plimbare până la toaletă sau chiar întinderi uşoare.

Sedentarismul și un job la birou care presupune petrecerea unui timp îndelungat pe scaun cresc riscul de deces prematur, după cum arată un nou studiu apărut în Annals of Internal Medicine. Relația directă între timpul petrecut pe scaun și riscul mare de deces este de necontestat, susțin cercetătorii care au realizat acest studiu pe un eșantion de 8000 de adulți.
Un alt studiu care a apărut în urmă cu câteva luni arată că cele 8 sau 10 ore pe care le petreci zilnic la birou stând pe un scaun accelerează procesul de îmbătrânire, astfel că în fiecare zi tu îmbătrâneşti cu 8 ani.
1 din 7

Exerciţiul nr. 1

Pigeon pose sau postura porumbelului este una deosebit de utilă pentru detensionarea musculaturii spatelui și a picioarelor. Îndoaie piciorul stâng sub tine precum în imaginea de mai sus, menținând piciorul drept perfect întins. Asigură-te că spatele rămâne întins în timp ce te apleci în față cu trunchiul atât cât îți permite mobilitatea.

 

MAI MULT DESPRE: sport, exercitii, Yoga
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;