6 greșeli zilnice prin care îți sabotezi dieta

de andreearaicu.ro, 3 Decembrie 2019
6 greșeli zilnice prin care îți sabotezi dieta

Uneori nici nu ne trece prin minte că anumite obiceiuri zilnice încurajează și mai mult depunerea grăsimii. Iată unde greșești!
E posibil să îți sabotezi singură dieta, de aceea trebuie să fii atentă la lucrurile pe care le faci în mod constant. Știi că eșți pe drumul cel bun, ai o dietă echilibrată, te odihnești suficient și mergi cu regularitate la sală, însă rezultatele nu se văd așa cum ți-ai dori. Kilogramele în plus nu se duc repede și te întrebi unde greșești. Este posibil să faci câțiva pași greșiți, iar acest lucru îți sabotează dieta. 

Greșelile surprinzătoare care îți aduc surplus de calorii

1. Nu bei multă apă pe timpul zilei

Uiți de apă, iar acesta este unul dintre cele mai importante lucruri atunci când vrei să slăbești. Pe lângă faptul că hidratează organismul, numeroase studii au arătat că persoanele care sunt atente și consumă multă apă reușesc să slăbească mai ușor. 

Mai mult, atunci când bei un pahar cu apă înainte de masă, îți va fi mult mai ușor să ai grijă la porțiile de mâncare pe care le consumi. 
 
Fii atentă la cantitatea de apă pe care o consumi zilnic! Apa rece accelerează metabolismul și te ajută să stai departe de sucurile acidulate, care baloneaza și conțin mult zahăr.

2.
Consideri că o plimbare e suficientă

Fie că îți plimbi câinele sau faci cu regularitate plimbări de 15 minute în parc, trebuie să știi că acest lucru nu este suficient ca să te ajute să slăbești. Nu vei constata peste noapte că au dispărut kilogramele dacă nu incluzi în programul tău un antrenament intens de 30 de minute. Caloriile și grăsimile se ard cu adevărat la alergat, cycling, hiking și antrenamente cu greutăți. 
 

3. Te bazezi doar pe antrenamentele cardio

Dacă alergi o veșnicie pe bandă fără să te asiguri că incluzi și un antrenament cu greutăți în programul tău, rezultatele pe care le dorești nu vor apărea și vei constata că eforturile tale sunt în zadar.
Antrenorii celebri susțin că antrenamentele cu greutăți ajută la formarea masei musculare și accelerează metabolismul, astfel încât să arzi mai eficient grăsimile. Aceste antrenamente sunt atât de bune pentru slăbit, încât arderea caloriilor continuă chiar și după ce ai plecat de la sală. 
Citește continuarea pe andreearaicu.ro

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;