Exercitii pentru un spate puternic, fara dureri


Durerile de spate au devenit o problema cu care se confrunta din ce in ce mai multe persoane, indiferent de varsta. Cum poti preveni aceste dureri? Lucrandu-ti muschii spatelui. Un spate puternic este un spate fara probleme.
Pentru a obtine un spate puternic nu lucra doar muschii spatelui ci si pe cei care iti sprijina spatele precum muschii abdomenului, muschii flexori ai coapsei sau muschii de la nivelul genunchiului. Un spate puternic te poate ajuta, indiferent de varsta pe care o ai, sa ai o viata activa.

Exercitiul 1: Intinde-te cu fata in jos si cu mainile pe podea, la nivelul pieptului (ca pentru flotari). Cu bazinul lipit de podea, incearca sa-ti ridici pieptul deasupra podelei. Repeta acest exercitiu pana vei putea face cate 3 seturi de cate 10.

Exercitiu 2: Aseaza-te pe spate cu capul lipit de podea. Trage cu ajutorul mainilor genunchiul drept spre umarul stang. Repeta miscarea cu genunchiul stang - umar drept. Executa cate 10 exercitii pentru fiecare picior. Mentine-ti umerii lipiti de podea in timpul exercitiului.

Exercitiul 3: Intinde-te pe spate si trage-ti genunchii spre piept. Apropie genunchii de corp, cat de mult poti. Elibereaza-ti picioarele. Repeta acest exercitiu de 10 - 20 de ori.

Exercitiu 4: Ingenuncheaza cu mainile asezate in fata ta, pe podea. Apleaca-ti partea superioara a corpului spre picioare, cat de mult poti si ramai in aceasta pozitie cateva secunde. Repeta aceasta miscare de 10 ori.

Exercitiu 5: Aseaza-te pe spate, cu genunchii indoiti si cu talpa piciorului intinsa pe podea. Ridica si indreapta fiecare picior, pe rand, fara a ridica posteriorul de pe podea. Apoi, cu ajutorul mainilor trage piciorul spre piept pastrandu-l drept (pe cat posibil). Executa cate 10 exercitii pentru fiecare picior.

Exercitul 6: Intinde-te pe spate, cu genunchii indoiti si cu mainile asezate sub cap. Executa cateva abdomene din aceasta pozitie, aducand pieptul spre picioare. Nu te folosi de maini pentru a impinge ci odihneste-le langa urechi. Repeta acest exercitiu de 10 ori. Pentru a obtine rezultate mai bune, executa exercitiile incet.

Sfaturi:

  • Este nevoie de timp pentru a obtine un spate puternic. Unele persoane pot simti diferenta dupa doar cateva sesiuni de exercitii, in timp ce altele pot avea nevoie de mult mai multe;
  • Daca un exercitiu din cele prezentate mai sus iti provoaca dureri puternice, renunta la exercitii si consulta un doctor.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;