Jocurile de noroc: o dependenta periculoasa

"Stiam ca este dependent. Am incercat sa-l ajut, sa-l inteleg, dar nu am reusit. Ma simteam tot mai singura si neiubita si am ales sa-l parasesc" - este numai un caz din multele in care dependenta de jocuri de noroc a rupt o relatie. Un astfel de viciu este platit scump atat de dependent, cat si de familia lui si ingrijorator este faptul ca fenomenul a luat amploare in ultimii ani, in special in randul tinerilor.
De-a lungul timpului s-au dezvoltat multiple forme de jocuri. Existenta lor este consemnata in multe manuscrise antice si se stie ca erau prezente in societatile orientale precum Egiptul Antic, China, Japonia, India, dar si in Grecia Antica sau Roma Antica. Se poate spune ca sunt in plin proces de "evolutie": in prezent se poate paria sau se poate juca pe internet 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.  In Marea Britanie, de exemplu, potrivit unui raport al Asociatiei Medicale Britanice, 25% dintre copiii cu varste cuprinse intre 12 si 15 ani pariaza si joaca la aparatele cu fise, iar dintre acestia 5% manifesta semne de dependenta fata de acest tip de jocuri. Desi dependenta de jocuri de noroc este la fel de grea si de grava ca orice alta dependenta, nu exista o lege care sa le interzica, mai mult decat atat, ele sunt acceptate si tolerate din punct de vedere social.


Trasaturile dependentului de jocuri de noroc

Potrivit Ancai Munteanu, psiholog, dependenta se manifesta cam la fel indiferent de obiectul ei. Persoana nu se poate abtine, are comportamentul regulat, face orice ca sa-l satisfaca, este ca o nevoie. In cazul dependentului de jocuri de noroc, este vorba in principal despre placerea jocului si despre  bani. Ca orice dependent, de obicei ascunde acest comportament si incearca sa faca rost de bani in felurite moduri. Asta este usor de vazut, mai ales daca are familie, care sesizeaza sumele care lipsesc. Fiind atat de "prins" de dependenta lui, adesea ii ignora pe cei din jur, neglijeaza alte activitati, nimic altceva nu-l atrage sau nu-i face placere. Poate ajunge la izolare si o preocupare continua pentru joc si pentru a face rost de sumele necesare.
 
"Principala caracteristica este pierderea logicii in timpul jocului. Se intra intr-o stare de identitate cu jocul in sine, astfel incat coordonatele reale dispar ceea ce face ca sumele jucate, riscurile asumate sa fie mult mai mari decat in mod obisnuit.
Ca urmare, comportarea lui duce in mod inerent la pierderi"
, este de parere psihologul Claudiu Ganciu. Specialistul prezinta si alte caracteristici ale persoanei dependente de jocuri de noroc:

  • Ascunderea - are tendinta de a minimaliza si de a ascunde comportamentele legate de jocurile de noroc;
  • Isi gaseste timp pentru a merge in locurile in care isi poate permite "dependenta";
  • Mintea ii este preocupata de probleme legate de jocuri (cum poate, de unde face rost de bani, cum joaca, etc.);
  • Comportamentul este mai curand afectiv, are impresia ca nimeni nu-l poate intelege;
  • Resimte dorinta de a repara pierderea anterioara;
  • Are deseori sentimente de vinovatie pe care incearca sa le compenseze printr-un nou joc;
  • Este mai curand o persoana care isi doreste sa piarda decat sa castige.


Iese mereu in pierdere, si totusi revine la jocuri. De ce?

"Raspunsul lui la aceste 'de ce-uri?' este ca nu poate fara sa joace, ca ii place foarte mult, ca este singura pasiune a lui. Uneori apar si motivatii legate de bani, spera sa castige, sa devina bogat, in totala discordanta cu realitatea. Neaga faptul ca pierde bani, sustine ca va castiga, ca isi va plati datoriile, ca se va ocupa de toate cele pe care le-a neglijat", ne spune Anca Munteanu, psiholog. "Esential mi se pare faptul ca in timp se indeparteaza din ce in ce mai mult de realitate, nu mai reuseste sa tina seama de cei din jur, de activitati, programul de la serviciu etc. Orice dependenta este ca o 'betie', in care cauti in pofida oricarui obstacol sa ai din nou parte de 'obiectul' dependentei. In rest, nimic nu mai conteaza", continua specialistul.

Psihologul Claudiu Ganciu enumera trei motivatii care-l fac pe dependent sa revina la jocuri, in ciuda faptului ca mereu iese in pierdere:

  • Motivatia lui este de a umple un gol emotional.
    Cauzele efective si istoria lor se modifica de la o persoana la alta;
  • Motivatia constienta poate sa fie legata de joc (placerea jocului) sau de bani (nevoia, dorinta de a castiga);
  • Semnificatia jocului si a dorintei de a castiga are legatura cu emotionalul, cu ceea ce investeste emotional in aceasta dorinta.


Dependenta de jocuri de noroc se trateaza?

Anca Munteanu, psiholog, este de parere ca aceste persoane nu cer ajutor pentru ca de cele mai multe ori nu o considera o problema sau cred ca se pot "lasa" singuri de joc atunci cand vor dori. Jocul pare sa aduca satisfactia pe care nicio alta activitate n-o aduce. De ce ar renunta la singura placere? In plus, jocul devine singura lor lume, in afara ei nu mai exista nimic.

Cererile de ajutor sunt fie sporadice atunci cand realizeaza problemele legate de bani sau sunt facute de familie care nu stie ce sa faca, vede ca nimic din ce face sau spune nu are efect, iar situatia se agraveaza. Asadar in conditiile in care persoana respectiva nu cere ajutor sau nu considera comportamentul sau ca fiind expresia unei suferinte, ajutorul are o forma speciala. Este important ca jocul sa fie privit intr-un context mai larg, al intregii vieti a persoanei si a vietii familiei sale. Practic, o dependenta poate fi inlocuita cu alta sau cu un alt simptom daca nu a fost inteles sensul ei, daca nu am reusit sa "traducem" ce inseamna jocul pentru el sau pentru familia lui.

Claudiu Ganciu, psiholog, considera ca ceea ce este cel mai greu de acceptat este faptul ca persoana are aceasta problema, iar lupta celor din familie este de cele mai ori sortita esecului. Sunt si momente in care o persoana este dispusa sa accepte faptul ca are o problema cu jocurile. Se poate incepe si o psihoterapie, dar pentru ca ea sa aiba rezultate este necesar ca acest grad de dependenta sa nu fie foarte ridicat.
Comportamentul dependent produce o rupere de realitate, protagonistul nu mai este in aceasta realitate comuna, ci in cea a jocului ceea ce il face sa fie incapabil de a relationa cu un psihoterapeut. Specializarea psihoterapeutului pe probleme de dependenta in aceste cazuri accentuate este vitala.


Dependenta de jocuri de noroc: un secret de familie

"Se intampla acum mai bine de cinci ani. Urma sa ne casatorim. Stiam ca este dependent, nu s-a ferit niciodata sa-mi spuna ca-si petrece noptile prin cazinouri", se destainuie Oana P. "Am incercat sa-l ajut, sa-l inteleg, dar de fiecare data toate discutiile noastre incepute pasnic, se incheiau cu tipete si cuvinte grele pe care ni le adresam reciproc. Ma simteam tot mai singura si neiubita si am ales sa-l parasesc. Nimeni nu a inteles ce s-a intamplat cu noi, din afara paream cuplul perfect", mai spune Oana.

Este doar unul din cazurile in care o relatie s-a destramat din cauza dependentei de jocuri. Anca Munteanu ne vorbeste despre rolul familiei, cum se comporta si cum ar trebui sa procedeze, intr-un astfel de caz: este foarte important ceea ce partenerul sau familia vede si simte legat de aceasta dependenta. Ei sunt cei care cer ajutor psihoterapeutic pentru ca apare acel "nu stiu ce sa fac", "nu stiu cum sa-i spun", "nu pot sa vorbesc cu el despre asta".

Dependenta este adesea un "secret" atat al persoanei in cauza, cat si al familiei. Ea este tainuita, este ceva "de rusine", simtit ca ilegal, care trebuie sa dispara sau sa fie rezolvata pe ascuns. Asta mi se pare cheia problemei dependentei. Partenerul sau familia ajung sa sufere in locul celui dependent pentru ca el nu a putut suferi si in locul suferintei a pus aceasta dependenta. Ei spun adesea, cand se refera la aparitia comportamentului, ca au facut asta "ca sa uite".
Asta ne face sa intelegem ca jocul acopera ceva, un lucru greu sau imposibil de suportat.

Pe de alta parte, masura in care reusim sa vedem sau sa ne dam seama ca partenerul sau un membru al familiei este dependent, depinde de cat putem accepta asta. Este intr-adevar ceva extrem de dureros si noi toti ne protejam si atunci "nu ne dam seama". Fara un ajutor terapeutic, acesti oameni din jurul dependentului nu pot suporta toata aceasta suferinta, frustrare, neputinta, rusine, vinovatie si il lasa singur, il parasesc, il abandoneaza, il lasa cu dependenta lui. Nimeni nu poate face fata concurentei cu jocul. Dar pe de alta parte dependentul simte ca relatia lui cu jocul este singura de durata, ca jocul nu-l va parasi.

Adesea dependenta este cauzata de o carenta afectiva foarte timpurie, de o "parasire" traita demult, de un gol pe care obiectul dependentei, jocul in cazul nostru, are menirea de a-l umple. Pentru a da la o parte jocul, este nevoie sa suportam golul, suferinta din spatele lui. Asta este valabil si pentru cei din jur, pentru psihoterapeut si pentru cel dependent. De aceea, dependenta este atat de greu de abordat terapeutic pentru ca cere foarte mult timp, foarte multa munca si trairea unor stari de suferinta imensa pana cand dependentul va reusi sa intre in contact cu ele si sa nu se mai ascunda dupa joc.
 

Comentariile 251-300 din 403

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • florin pe 27 Oct 2013, 07:31
    pacanele

    salut,am impresia ca este o boala nationala eu sunt un jucator care ma las cate 4 5 luni pana achit toate datorile dupa ma apuc din nou am ramas si fara iubita si fara prieteni nu stiu cum sa ma mai opresc sunt plin de datori, mama lucreaza in spania spala la aia la wc si munceste zi si noapte si eu sunt un baiat de 29 ani care primesc banii de la ea si joc la aparate imi vine sa plang sa urlu vreau sa ma opresc sa traiesc o viata normala daia va spun sincer nu va apucati niciodata de asa ceva ca e tris rau vreau sa vb cu un preot un doctor ceva sa imi revin ca nu vreau sa traiesc asa toata viata mea vreau si eu o familie o sotie

    13
    5

  • Unbaiat pe 18 Oct 2013, 20:30
    Tatal meu are patima jocurilor

    Tatal meu are patima jocurilor de noroc,cred ca din tinerete.De cand eram eu mic am asistat la nenumaratele discutii legate de acest lucru,cum mama ii reprosa si in continuare in reproseaza.Mai are putin si face varsta de 60 de ani.si va spun sincer salariul lui este de 1500 Ron.Va dati seama ca intr-un cazinou nu are ce sa cauta cu aceasta suma,se duce in localuri unde sunt acele aparate adica bocanele si acolo pierde banii.Ne-am vandut casa cand eram eu mic am vandut-o tot din cauza jocurilor de noroc.El avea si patima alcoolului,a luat mama niste pastile,s-a lasat de acest viciu,dar degeaba pentru ca de viciul jocurilor nu s-a lasat.Eu chiar nu va pot intelege,chiar nu suntet constienti ca aceste aparate sunt facute ca sa pierdeti bani nu sa castigati?PE mine daca nu ma ducea mintea,daca nu constientizam de mic ca ceea ce face tatal meu nu e bine,poate apucam acelasi drum ca si el,dar ii multumesc lu Dumnezeu ca nu ii seman.eu sincer daca eram in situatia lui poate m-as fi omorat.Si acum face ce facea in tinerete,in tinerete isi dadea si lucrurile de pe el,vindea din casa orice,si parfumurile lu mama,aurul tot,acum la inceputu lunii i-a luat din casa o pereche de cercei i-a amanetat pentru suma de 100 Ron,deci pentru suma asta de cacat sa te injosesti in halul asta?Am intrebat-o de atatea ori pe mama de ce nu a divortat de el,si mi-a spus pentru ca esti tu,si daca divortam de el jumatate din bani s-ar fi impartit jumate-jumate si partea lui ar fi jucat-o la jocuri,si in ziua de azi suporta.Eu as vrea sa port o discutie cu el,dar nu ai cu cine pentru ca de mic eu nici nu stiu sa ma fi luat sa ma duca stiu eu la un suc,la un meci de fotbal,cum face orice tata cu copilul lui,si mai spune ca nu am ce subiecte sa discut cu tine ca gandesti imatur...nici macar nu a incercat macar sa vorbeasca un subiect anume cu mine,sa vada daca gandesc imatur sau nu...

    21
    0

  • D.Mihai pe 18 Oct 2013, 01:29
    Eterna lupta cu mine insumi,

    Am obosit, stiu ca sunt dependent de mult timp, am un var care a pierdut tot, casa, nevasta,masina TOT,eu nu le am intradevar,nu am ce pierde dar am un servici bun muncesc mult castig bine, dar nu ma pot bucura de rodul muncii mele, am obosit sa tot incerc sa ma las.....reusesc 1 luna 2 luni chiar 3 dar de fiecare data se iveste o ocazie perfecta si eu ma duc de trei ori mai insetat de joc si pierd tot ce am agonisit in acest timp, Leac nu cred ca exista, numai Dumnezeu ne poate vindeca, pana atunci ne ducem crucea in spate pentru ca asta e calea pe care am ales-o, aici duce lacomia minciuna,rautatea, trufia, Stiu ca diavolul e viclean iar eu vulnerabil lui ii fac jocul, stiu pentru ca vad cifra 666 des si stiu ca atunci ma insoteste e si la casino si la munca si acasa la un click distanta 2013 cat de greu crezi ca ii e , Si nu mi-e greu sa recunosc ca ne meritam soarta, toti suntem la fel, noi dependentii, aducem suferinta celorlalti, celor ce ne iubesc si vor sa ne ajute, de aceia noi suntem cei ce diavolul ne are pe lista si ne pregateste iadul inca de acum, apropo vrei sa te sinucizi? mai gandeste-te mai bine du-te la biserica si roaga-te si daca o faci roaga-te si pentru noi, iar noi ne vom ruga pentru tine, ps: Doar Dumnezeu ii porunceste diavolului, nu o sa invingem singuri suntem doar copii, Dumnezeu ne va da iertarea ca un parinte bun trebuie doar sa o cerem! Dumnezeu sa va ajute!

    21
    1

  • adrian pe 15 Oct 2013, 20:28
    jocurile sa dispara

    Salutare,sunt un dependent de jocuri de noroc, am inceput si eu de la 14 ani, si acum am 31.Vreau sa va spun ca mi-am pierdut prietenii de vreo 2 ori , familia m-a iertat de vreo 2 ori, sotia m-a iertat o data .nu stiu ce sa ma mai fac, este o boala foarte grea, credeti-ma sunt constient, i-mi iubesc sotia, dar cred ca o sa divorteze de mine.OARE MA TOT INTREB, INCREDEREAFATA DE FAMILIE,FAMILIA SOTIA , MERITA SA LE PIERD?,PT. ACESTE JOCURI,?VA SPUN CA SINGURA SOLUTIE, ESTE SA LE INTERZICA,SI PLUS DE ASTA SUNT DE ACORD CU CEI D MAI SUS,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,NUMAI DUMNEZEU NEPOATE SCAPA DE ELE,,,,,,,,,DOAMNE AJUTA SA NE LECUIM CU TOTIII DE ELE SI SA NE TRAIM VIETILE NORMAL.

    22
    0

  • alexx pe 11 Oct 2013, 01:52
    Remediu.info

    Salut din nou,,am gasit un site interesant unde se explica mai clar acest fenomen al jocurilor de noroc si al celor care au reusit sa scape de acest viciu. (Remediu.info) Am ajuns la a doua zi cand nu am jucat,,nici macar alte jocuri pe calc,, azi chiar am reusit sa imi platesc lumina si internetul la timp,,..un succes mic de care ma bucur si care trebuie sa devina obisnuinta....Luna asta mi-am propus sa merg prin locuri unde nu sunt cazinouri si locuri pe care le frecventam de obicei,,, asta inseamna ca voi evita centrul si piata romana o perioada.. Multumesc lui Dumnezeu pt fiecare moment din viata mea..! Intrati pe Remediu.info,, poate va ajuta!

    15
    0

  • alexx pe 9 Oct 2013, 02:57
    Iar am pierut

    Am pierdut iar toti banii la cazino ,,in jur de 1300 ron,, nimic nou. De astazi am zis ca nu voi mai intra sau juca vreodata intr-un cazino sau orice alt fel de joc de noroc. Este buna ideea,, vom vedea cat va dura, si cat de ambitios sunt. Am sa va tin la curent daca voi mai intra in cazino. Prima saptamana sau mai bine zis primele zile va fii mai greu:)) Mult succes tuturor!

    13
    0

  • Midu pe 9 Oct 2013, 00:03
    Doar vointa

    De la aparate pierzi tot ....prieteni , frati . parinti , incredere sanatate (inima) timp , personalitate , caracter , cuvant si nu in ultimul rand BANII care ii iau hotii astia de la noi . eu de vreo 4-5 ani de cand tot frecventez diversele sali de jocuri am lasat cel putin 10 000 de euro . Nu poti sa iti tii o evidenta. Aveam obiceiul prost sa ma duc la casinouri sprituit sau nervos , suparat , prost dispus (mare gresala) . Pierzi tot ce ai pe tine 1500 de lei daca ai la tine toti ii pierzi . Mai exista posibilitatea sa faci ceva bani dar nu pleci ...ramai poate faci si mai multi (imensa gafa) sau daca pleci cu bani vi sigur a doua zi inapoi. Atentie mare cu ruleta . Rulete e cea mai periculoasa inventie existenta prin casinouri . Datorita ei am venit acasa pe jos, am bagat si ultimul leut nici de taxi n-a ramas nimic. De vreo 3-4 luni am lasat-o mai moaleam fost doar de vreo 2 ori n-am lasat nici 1000 de lei ....si asta datorita certurilor groaznice din familie. EU CRED CA FENOMENUL E MAI PERICULOS CHIAR SI DECAT DROGURILE. exista solutiii . 1 este vointa. Ganditi-va la aparate si casinouri ce e pierdut , pierdut ramane nu se mai recupereaza in veci . Merge-ti si distrati-va cu 3-4 sute de lei dati de baut la o gasca de prieteni daca sunteti tanar , e mai bine sa fii paguba asa....bei mananci te distrezi macar te alegi cu ceva . La aparate nu te alegi decat cu inima rea si adrenalina atat !

    12
    1

  • Ciprian pe 7 Oct 2013, 20:40
    Jocurile de noroc

    Dragii mei aveti o sansa foarte mare de a scapa de aceste vicii pacatoase. In primul rand este de apreciat faptul la voi ca vi-ati dat seama de consecintele acestor vicii. Atunci cand iti dai seama ca suferi din cauza anumitor vicii trebuie sa stii cand sa spui stop. Solutia cea mai buna pentru tratarea acestor vicii este preotul,el este si un bun psiholog. De aceea recomand cu caldura tinerilor care sufera de aceste vicii, sau oricare altele sa caute un preot duhovnic bun. Psihologul poate fi de mare ajutor, insa el numai te asculta si iti da sfaturi, pe cand preotul te asculta, iti da sfaturi folositoare, si medicamentul care este SFANTA SPOVEDANIE, apoi SFANTA IMPARTASANIE. CUM VINE ACEASTA MA VETI INTREBA? PAI ESTE SIMPLU O CAMASA O PORTI DOUA ZILE CEL MULT, APOI MIROASE A TRANSPIRATIE SI SE MURDARESTE, SOLUTIA SALVATOARE ESTE SPALAREA EI, APRETAREA, CALCAREA CU FIERUL ETC. ASA SE INTAMPLA SI CU CEL CARE SUFERA DIN CAUZA JOCURILOR DE NOROC, PSIHOLOGUL IL ASCULTA SI ITI POATE SPUNE NU MAI JUCA CA-TI PIERZI BANI ETC,ETC. RECOMAND CU CALDURA PREOTUL, PENTRU CA ASCULTA, DA SFATURI, SE ROAGA PENTRU CEL IN CAUZA IL AJUTA SA-SI SPELE SUFLETUL PRIN SFANTA SPOVEDANIE, APOI PUNE BALSAM PE RANA PRIN SFANTA IMPARTASANIE. BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI SA VA AJUTE SA SCAPATI DE ACESTE PATIMI DISTRUGATOARE DE TRUP SI SUFLET, VA ROG SA CREDETI CA MINUNI EXISTA SI DUMNEZEU VA AJUTA.

    11
    0

  • Anonim pe 6 Oct 2013, 20:36
    Nu mai visati

    Buna, am trecut si eu prin patima asta a jocurilor de noroc.. nu o sa va plictisesc spunandu-va cat sau cate am pierdut. Cert e ca am facut o pauza de 8 ani in care nu m-am jucat deloc, bineinteles sunt un baiat ambitios si vroiam sa demonstrez lumii din jurul meu ca eu pot.. si da am putut 8 ani, dupa care bineinteles am recidivat din nou. am consultat si un psiholog, si pana si el mi-a spus ca odata ce ai avut o suma mica de bani si ai putut sa o multiplici de n ori intr-o perioada scurta de timp e foarte greu sa iti scoti asta din cap, cred ca multi nu constientizeaza ca pana si super bingo si loto e tot joc de noroc, si daca ai pus 10 lei azi pe un bilet la loto maine ai sansa sa pui 100 de lei.. Societatea in care traim traieste de pe urma prostilor ca noi, impozite foarte mari etc...

    15
    0

  • fabi pe 4 Oct 2013, 22:23
    facebook

    am creat un facebook se numeste Fara pacanele... pt cei ce vor sa se lase asa cum am facut si eu

    13
    0

  • fabi pe 4 Oct 2013, 22:00
    fara jocuri de noroc

    fara jocuri de noroc o sa va povestesc experienta mea si cum m'am lasat de jocurile de noroc am inceput de mic cu ele..pe la 7 ani, jukam gropita sau liniuta ,la inceput pe surprize turbo..si dupa aceea pe bani in generala am inceput sa chiulesc de la ore sa jok poker sau biliard..in liceu am inceput cu aparatele ,dupa aceea ruleta si tot asa.. trebuie sa va zic ca jocurile de noroc intotdeauna aduc probleme ...mi'am propus de nenumarate ori ca ma voi lasa dar tot cadeam in capcana lor.. am incercat nenumarate metode: cea cu cardu, sa nu mai frecventez localuri cu masinutze sau sa mai intru in cazinou, intr'un timp chiar imi evitam prietenii si nu mai ieseam, ca ziceam ca anturajul... Majoritatea jucatorilor admit faptul ca nu sunt bune , dar nu se pot abtine. Cum m'am lasat eu?? mi'am dat seama ca pur si simplu eu nu jucam din necesitate de bani..prntru ca puteam sa traiesc linistit cu ce aveam... de ex: ai 100 de ron la tine si iti spui''las ca bag si eu 5 lei ..poate o da ceva'' trebuie sa gandesti faptul ca risti pe langa aia 5 lei sa pierzi tot ce ai la tine... ca sa te lasi ,trebuie sa iti intiparesti o gandire pesimista, asupra jocurilor de noroc.. niciodata sa nu iti spui: si daca da.. trebuie sa te gandesti ca aia 5 lei sunt ca si pierduti, iar pe langa ei poti pierde tot ce ai la tine... trebuie sa te gandesti inainte de a incepe a te juca: si daca pierd toti bani care ii am la mine,ce fac?? cati bani vei castiga?? 100, 200, indiferent ca vei castiga ii vei pierde in zilele urmatoare,, de ce trebuie sa joci ?? chiar ai nevoie de bani?? trebui sa gandesti pesimist: voi pierde, voi pierde,voi pierde exista un slogan: daca nu risti, nu castigi dar adevaratul tau slogan trebuie sa fie DACA NU RISTI, NU PIERZI a si inca ceva.. propune'ti intr'o zi cand ai timp ..du'te cu bani doar de o cafea intr'o sala de jocuri si doar stai si priveste, de'a lungul zilei iti vei da seama ce bine e cand nu risti...te vei uita la cei care pierd cum injura, cum suna sa ceara bani imprumut, sau cum pleaca fara nimic. sper sa va ajute..si nu uita VOI PIERDE,VOI PIERDE scz de greseli

    16
    0

  • anonim pe 2 Oct 2013, 08:42
    Sa ne ajute dumnezeu.

    Numai dumnezeu ne poate ajuta sa scapam de virusul asta... Sunt jucator de un an, la iceput am luato ca si pe o joaca mergeam cu 100 si atat dar acum nu ma pot opri pana nu bag tot cat am la mine si mai cer si inprumut, cand ma duc la casino ma gandesc sa mai scot din ce am pierdut si tot asa , si cred ca este timpul sa ne oprim toti cei care au o cruce ca si mine ne trebuie ambitie si credinta

    15
    0

  • alexx pe 2 Oct 2013, 05:46
    Un alt dependent

    Sunt o fantoma si sincer nu stiu care este scopul meu in acesta lume,,, joc de cand aveam 12-13 ani si acum am 33..Astazi le-am mai lasat la astia 10 mil,, mi-am facut abonament sa le dau bani zilnic,,,imi vine sa plang dar si sa rad de mine cat de prostovan sunt.. In loc sa ma uit la meci a trebuit sa plec cu toyi banii sa-i dau lor,,,,dar maine tot acolo se duceau;)) doar stiu ca nu ma pot abtine prea mult,, din august si pana acu am pierdut 7000 euro,,dar macar mi-am luat o geaca si un hanorac,,baiat destept prostovanul,, servici nu mai am ca vb aia ma oboseste,,, noroc ca am inchiriata o camera in apartament si vin niste bani lunar de acolo care cateodata ai mai si folosesc..Am noroc ca nu e casa pe numele meu ca se mai deschideaun cazino din banii aia. Nu ca n-au deschis atatea pe banii nostri...Din cauza noastra deschid astia atatea cazinouri...daca nu am merge poate le-ar inchide ,,macar o luna.sa nu intram...Nu vreau sa va mai plictisesc ,,pt ca eu m-am obisnuit cu mine asa cum sunt,,nu mai simt nimic nici daca pierd nici daca castig,,,sunt doar banii care merg la loc,daca apuc sa-mi cumpar ceva ok daca nu iar ok. Solutia ar fii, sa fie interzise prin lege,,sau sa poti intra in cazino doar daca esti din alt oras.. Oricum ar fii,, toti dependentii avem nevoie de timp de vindecare departe din calea jocurilor si din pacate sunt sali in toate cartierele,, Consider ca este greu ca om dependent si nevindecat de patima asta sa vezi peste tot cazinouri si sa te poti lasa. Dumnezeu sa ne ajute pe toti cei ca mine si toti oamenii dependenti de ceva !

    13
    0

  • radu pe 2 Oct 2013, 01:44
    dependenta

    salut am 23 de ani am pierdut destui bani nu pot sa zic ca iam recuperat ca asta inseamna ca o sa mint miam pierdut prietenii si cel mai rau parintii am ajns intro situatie in care nimeni nu ma mai intelege si nimeni nu ma ajuta oricare ar fi motivul....as vrea sa scap de aparatele astea am cautat nenumarate solutii sa ma pot lasa de dependenta asta ii ff greu sa te lasi de ele doar cine ii jucator stie is constient de situatia mea de aceea sper sa ma pot lasa de ele....cer un sfat o sugestie de la cineva care a reusit sa se lase de ele va rog ajutatima

    12
    0

  • jucator live break pe 27 Sep 2013, 17:22
    pariuri

    sint un jucator inrait as putea spune am pierdut foarte multi bani de fiecare data cind joc imi propun sa fiu calm insa nu reusesc , mai joc insperanta ca voi mai scaoate ceva din ce am bagat pina acum , cind am bani spun ca fac bilete dar joc numai live tenis. Imi doresc sa ma las sa ma impac cu ideea ca nu mai pot recupera banii , voi care aveti aceasi problema tine-ti cat mai aproape de familie de prieteni si de Dumnezeu

    12
    0

  • luci pe 27 Sep 2013, 12:42
    ajutor

    spuneti mi va rog daca stiti pe cineva din timisoara care se ocupa de tratarea acestei dependente. de 7 ani nu ma pot opri pierd intr una si pierd ttul, viata mea, prietenii, bucuria de a trai, sotia, tot, tot tot,,,,

    13
    0

  • ela pe 15 Sep 2013, 17:36
    dependenta

    Sant sotia unu-i dependent de pocanele,este f.greu sa te uiti la acel drag,fie copil fie ca sot cum sa destruge,incerci sa faci ceva sa-l aguti,si de fiecare data esuez,am incercat de toate,pana la urma am apelat la un psiholog,sper s-a ne agute,dar nu cred ca este suficient, persoana cu problema trebuie sa aiba multa ambitiie,si mai cred ca toate mesagele noastre trebuie sa le postam si pe blogul lui Ponta,Crin.A,,si altii din guvern, poate ea-u si ei vreo decizie sa-i ajute, ma-i ales ca santem in prag de alegerile prezidentiale

    10
    0

  • vasea pe 6 Sep 2013, 21:15
    dependenta de pocanele

    am ajuns la desperare din cauza pocanelelor la sapa de lemn incerc sa ma lepad de boala asta am apelat la medic si mea zis ca trebue in primul rind sa ti recunosti singur tie ca esti dependent sa apelezi la ajutorul familiei sati schimbi anturajul sati cauti ocupatie sa te afli mai mult in timpul liber cu familia sa nu mai minti pentru ca te minti pe tine insusi bafta la toti mai revin dupa meditatie cu medicul

    8
    1

  • GIGI pe 3 Sep 2013, 15:24
    de ce sa mai pierd fara rost

    am pierdut sume uriase mi-as fi cumparat o masina buna de acei bani dar atunci cand capul nu te duce si te calicesti la bani murdari si blestemati pierzi cel mai mult

    33
    0

  • viorel pe 3 Sep 2013, 15:21
    stop

    madalin oprestete cat mai repede pentru ca altfel acest viciu te va acapara tot mai mult mai bine cumpara-ti de acei bani niste lucruri utile

    20
    1

  • madalin pe 2 Sep 2013, 21:46
    Pariuri sportive

    Buna, am o mare problema de cateva luni sunt dependent de pariuri sportive, stau noaptea si fac bilete, de multe ori pierd , mai castig, este o dependenta , practic nu ma pot abtine, urmaresc rezultate live. Exista vreo sansa sa ma opresc?

    8
    1

  • acelasi ca si voi pe 31 Aug 2013, 02:38
    pierd si pierd si pierd...

    revin din nou bineinteles suparat si frustat deoarece iar am pierdut sume mari de bani la pacanele,eu unul nu cred ca te poti lasa,de tigari mam lasat de mult si nu a fost asa greu dar de astea efectiv nu pot...grav ca fac o gramada de bani si ma aleg cu un sfert din ei,norocul meu actual este ca familia mea nu stie cat produc si ei cred ca eu m-am lasat de mult de ele,dar....nu este asa si asta doare,o sa revin cand o sa ma combin iara la jocurile astea blestemate...

    8
    4

  • bibanu pe 30 Aug 2013, 18:54
    Dumnezeu e calea

    Dragi oameni, singura cale de a va lasa de aceste jocurii este Dumnezeu rugativa mergeti la biserica si ganditiva la simplitatea pe care viata "ti-o" ofera simplu fapt ca traiesti si ai ce manca este o bucurie divina, pe langa faptul ca pierzi multe lucruri trebuie sa te gandesti ca iti pierzi si binecuvantarile oferite de Dumnezeu,stiu oameni care au murit din acest stres,bucurativa de natura, bucurativa de simplitatea lucrurilor.

    12
    0

  • Alin pe 19 Aug 2013, 21:44
    dependenta

    Salut oameni buni Am 34 de ani si joc de mai mult timp pot spune ca joc de cca 10 ani dar inainte jucam doar sume mici maxim 50 lei Sunt agent de vanzari si pe la mine prin mana treceau foarte multi bani,cateva zeci de milioane zilnic. Calvarul a inceput acum vreo trei luni si jumatate cand am pierdut primi bani ,care erau pusi deoparte pentru a-mi repara dantura 1000 ron,dupa care am tot inceput sa joc ,pana in momentul de fata am pierdut aproape 18.000 ron. Nu stiu ce sa mai fac serviciul l-am pierdut si sunt pe cale sa-mi pierd si prietena Dar eu cred ca cu ajutorul lui Dumnezeu si a vointei ma pot lasa,asa nu mai pot continua sa joc si sa mint non stop cum deschid gura adica sa ma mint pe mine insu-mi. Am facut si terapie la psiholog dar nimic nici un rezultat,din contra bagam tot mai mult credeam ca-mi voi recupera bani dar asa ceva nu exista. Ce pot sa spun ca eu nu mai voi juca la vreun joc de noroc cate zile voi mai avea o spun cu mana pe inima, si blestem zilele in care intram in cazinouri.

    17
    0

  • gabi pe 19 Aug 2013, 18:59
    dependent de pacanele

    joc la jocuri de noroc de vre-o 12 ani ,sunt disperat am inceput in liceu intr-o sala de jocuri ,am continuat in facultate ,iar de vre-o 6 ani joc la pacanelele de la loto cea mai mare suma pierduta intr-o zi a fost de 800 lei (poate parea mica pentru unii ,dar pentru mine este mare),dar in cursul anilor am pierdut mult ,mult in jur de vreo 20000 lei (nu am tinut socoteala) vreau sa ma las pentru ca nu mai sunt om ,sunt tot timpul nervos ,frustrat ,i-mi promit ca nu o sa mai bag ,dar ma intorc inevitabil de fiecare data la jocuri nu m-am abtinut mai mult de o saptamana sa nu mai bag (exceptand concediile si delegatiile) am ajuns sa mint ,sa insel ,sa fac rost de bani (i-mi mint familia ,ma mint pe mine) sunt foarte stresat ,caut tot timpul sa fac bani prin orice mijloace (inselaciune ,munca crunta si epuizabila) ca sa-mi acopar sumele bagate la jocuri Lipsesc de la serviciu ,lipsesc de acasa ,nu-mi cumpar nimic ,i-mi neglijez sanatatea Mi-e frica sa nu-mi distrug viata ,familia

    13
    0

  • acelasi ca si voi pe 18 Aug 2013, 17:49
    pierd si pierd si pierd...

    nu imi vine sa cred cati sunt ca si mine,joc de 7-8 ani si degeaba,pana acum 2 ani am facut datorii peste datorii deoarece eram angajat si aveam venituri mici,acum am o mica afacere dar degeaba pierd tot ce fac si sunt si mai dezamagit,trece o saptamana doua nu ma duc si cand zic k nu ma mai duc deloc intru si las cateva mii de lei in unele seri peste 10 mii lei,nu stiu care va fi remediul pentru noi (jucatorii) poate varianta din ungaria,intr-o zi a venit ordonanta de urgenta si a inchis toate salile si toate firmele ce se ocupa cu pacanele si rulete dar la noi statul roman este prea fomist sa faca asta,sfaturi nu o sa dau nimanui k nici eu nu am reusit sa le las,grija de voi...

    11
    2

  • alex pe 16 Aug 2013, 18:41
    cea mai grea boala!!1

    Buna ziua!Numele meu nu este foarte important!!Pentru toti jucatorii din lumea asta,pentru ca nimeni nu ne intelege,si nici nu isi pot imagina cat de grea este aceasta boala..daca a-ti incercat tot,asa cum am facut eu,cu juraminte,si toate cele...ultima solutie este sa apelam la un specialist..sunt un jucator inrait de vreo 7 ani..am facut tot ce poate face un jucator,imprumutat bani de la camatari,credite la banci..mai am de plata la ele,mi am pierdut familia,prieteni,si cel mai rau,mi-am pierdut increderea in mine!!!DAR NU RENUNT,TREBUIE SA INVING ACEASTA BOALA...daca cunoasteti vrun specialist...va rog ajutati-ma 0762918932...va multumesc

    12
    1

  • mircea pe 11 Aug 2013, 17:57
    jocuri de noroc

    parerea mea este ca trebuie jucat responsabil....trebuie private ca un mod de distractie ....din numele lor sunt jocuri de Noroc...nu sunt jocuri de castig....daca sunt private ca un mod de a te relaxa, de a te distra, un mod de a-ti reancarca bateriile dupa o saptamana de lucru...asta se v-a intampla daca se joaca responsabil ....creaza-ti un buget exact pentru a te juca...incearca sa nu treci de limita adrenalinei create de multigame...recunoaste ca ai castigat pe banii respective:distractie,adrenalina,produs din partea casei,zambetul operatorului si totodata buna dispozitie...daca se urmaresc chestile aste nu se ajunge la devenirea unui jucator pathologic...daca se urmareste castigul sunt sanse mari sa devi pathologic....

    12
    4

  • Emil pe 9 Aug 2013, 21:57
    Jocurile de noroc

    Jocurile de nororc. Norocul apare atuci cand reusesti sa te tii departe dar departe de ele . va spun din epxerienta.Am 28 ani si pot spune ca mi-am mutilat viata cu asa numitele jocuri de noroc. Am inceput cu putin ...si din ce in ce mai mult .ce ma facea sa joc iar dupa ce pierdeam sunt acele putine castiguri ( daca am castigat acuma deci...se poate castiga) si am ajunsa sa imi pierd prieteni familie, respect si chiar imi este foarte rusine cu ceea ce sunt . va spun sa nu va apucati de jocuri ,am fost pe punctul de a-mi lua viata de cateva ori din cauza lor..Inca nu am scapt .dar vreau ca viata mea sa devina ce a fost inainte de a ma apuca de ele .... Si cine zice ca sa joci moderat cu limita nu e nici un pericol ....e doar inceputul .cine a reusit sa se lase complet as vrea sa pot dicuta cu el poate in felul asta ma poate ajuta si pe mine.....

    8
    3

  • Cris pe 7 Aug 2013, 10:30
    Lupta cu mine/el/dependenta

    Sunt ravasita dupa o intalnire cu iubitul meu pe care l-am pus sa semneze o declaratie ca mi-a luat bani din casa(pe care i-a jucat la aparate) si ca o sa mi-i inapoieze esalonat....Se spune in articol ca lipsa de afectiune conduce la dependenta...e vina mea ca a ajuns sa ia baniii de chirie pe 2 luni si sa-i joace la aparate?...sau e doar ignoranta mea ca nu am "citit" semnele:nu merge la munca, este disperat dupa pariuri sportive, sta pe siteuri cu scoruri chiar si la baie, isi doreste castiguri rapide si insemnate, repeta obsesiv ca o sa fie bine si ca va face rost de bani sa se revanseze, imi dispare telefonul din casa, isi petrece nenumarate ore "in targ la Vitan" in fiecare zi, e nervos daca il intrebi ce a facut si ce are de gand, se simte persecutat de toti, de lume, de societate, de mama lui, de mine.....Am decis ca relatia noastra s-a incheiat cand am descoperit lipsa de pe masa a banilor cu care urma sa platesc chiria...dar cum fac sa dispara sentimentul asta de gol, de dezamagire completa, de durere, de vinovatie aberanta?????

    12
    1

  • georgiana pe 3 Aug 2013, 02:20
    Pericol FFFmare

    Grija mare,oameni buni la jocuri de noroc.Experienta mea e acum recent si v-o povestesc.Acum cateva zile mi-am facut cont pe un site de poker online.Mi-a placut din prima clipa sa joc,e mishto,stai la masa,chat-uiesti cu altii,primesti si trimiti cadouri virtuale si esti "cineva"cand castigi si toti iti scriu NH (nice hand)si te apreciaza ca ai fost tare..Mi-a placut atat de mult incat am jucat ore intregi,apoi in ultimele nopti stateam pana dimineata la ora 5 sa joc.Mi-era frica deja sa nu raman fara CHIPS-uri,sa fac cat mai multe.In ultima noapte in care am jucat ,am avut de gand sa nu mai dorm ce deja nu mai dura mult si era dimineata.M-am culcat,totusi ,vreo doua ore si a trebuit sa ma trezesc ca doar am un copil la care tre sa-i dau papa,sa-l spal...etc.Cum m-am trezit,da-i iar la joc,copilul zicea ca-i e foame iar eu ziceam sa astepte putin si continuam sa joc,si aveam si o stare inexplicabila de nervozitate.M-am gandit ca nu e bine de loc ce fac si acum stau sa ma gandesc si sa multumesc Domnului ca de fiecare data ma ajuta sa-mi deschid ochii in fata pericolului mai devreme sau mai tarziu.Ideea este ca trebuie sa recunoastem in noi insine ca ceva nu e bine si sa nu continuam sa ne afundam in ceva din care nu mai putem iesi singuri.Nu-mi pot explica cum te acapareaza asa de tare jocurile...e un mister care nu credeam ca o sa-l pun sub semnul intrebarii.Un site din asta online,cu bani virtuali poate fi un inceput pe calea pierzaniei.Azi dandu-mi seama de toate astea am inceput sa caut pe net si am ramas uimita sa citesc ca la nivel mondial e o problema din ce in ce mai mare cu dependente de jocuri si mai ales poker.Oameni care au picat in capcana jocurilor,sinucideri si multe alte probleme.Doamne fereste-ne pe toti de asa ceva si ajuta-i pe cei afectati sa se lase.

    10
    1

  • anca pe 3 Aug 2013, 01:37
    pariuri,aparate,etc

    eu nu stiu ce sa mai fac,e vb de iubitul meu,am citit cazurile de mai sus il regasesc peste tot...ori il parasesc(desi il iubesc 9sau ma imbolnavesc psihic!!!!cum sa-l ajut??

    9
    0

  • Rete Claudiu pe 31 Iul 2013, 22:17
    Salut

    Am inceput sa ma joc la aparate cand aveam 15 ani,am intrat intr-o sala mica,erau aparate cu capsuni tin minte....am bagat foarte multi bani,am pierdut relatii,am furat de la prieteni,am furat de acasa,si acuma sunt cu o superba fata care ma iubeste enorm,ea stie de viciu meu mi-e frica sa nu o pierd ea ma ajutat foarte mult cu bani dar nu am facut nimic nu mai pot sa dorm noptile nu imi cumpar nimic pentru mine,decat 1 pachet de tigari si tot in aparate haine imi cumpara prietena mea,haideti sa facem ceva sa se inchida cazinourile sa facem o campanie de asta

    9
    1

  • Siley pe 31 Iul 2013, 16:39
    Aparatele nu distrug, ele te calmeaza!

    Ceea ce spuneti voi este exagerat. Daca stii sa joci moderat, nu pierzi, ci castigi, si nu zic asta ca detin 175 de aparate si imi aduce un profit frumusel, am timp de excursii, am bani multi...si ma distrez pe banii vostri....eu culmea nu simt placerea sa ma joc.... PS: CAM ASA SPUN MARII DETINATORI AI APARATELOR, DECI, AM MINTIT CA DETIN 175 APARATE....SUNT UN OM SIMPLU CARE NU ARE TREABA CU APARATELE, CERETI SPRIJIN LUI DUMNEZEU SA VA LASATI, ASTA NU ESTE O BOALA CUM SE SPUNE MAI SUS, SUNT DEMONI PURI, ACEI OAMENI CARE JOACA SUNT POSEDATI DE DIAVOL, SUNT DEMONIZATI, CERETI AJUTOR! AVETI O PROBLEMA SERIOASA! AM PRIETENI CARE JOACA SI CHIAR NU II INTELEG!

    5
    6

  • unu pe 27 Iun 2013, 16:54
    boala cronica

    acum 3 zile am luat din casa unui prieten tot ce avea de pret si le dat la amanet...ideea e sa vrei sa te lasi,eu recunosc ca e o boala de care nu scapi usor,ne trebuie consiliere,ajutor,eu o sa incerc tot de la psiholog la preot..nu voi mai lasa niste nenorocite de aparate sa mi distruga viata,apropo nu mai am nimic...nici iubita si nici un prieten...nimic

    7
    4

  • Daramat complet de aparate pe 18 Iun 2013, 02:37
    O campanie sau O bomba

    Si eu sunt campion in domeniu aparate... joc cred ca de 14 ani daca nu si mai bine... am 28 in prezent... am "investit" multi bani ... enorm de multi... cel putin pt mine... zici ca-s jucator de Vegas :(... Singurul remediu este sa: 1 EVITA sa intri in locuri de genu sau orice loc unde exista aparate, eu asa am facut 9 luni, asta pana am cunoscut un baiat care m-a futut o luna de zile sa mergem in casinouri si n-am mers pana cand in urma unui eveniment hazliu am ajuns sa intru in loto si sa pun un bilet, pana aici mi-a fost am bagat la aparate si categoric am castigat cred ca 1300 lei de atunci in 2 luni de zile am pierdut cred ca de 7 ori banii ; 2 EVITA orice om care iti zice si pt o singura data sa mergi in Casino-uri, absolut orice om ala nu-ti este prieten, este un alt gunoi ca tine retardat si tu nu ai nevoie de oameni de genu langa tine. In fine azi iar am pierdut suma castigata in urma cu 2 luni :) cred ca in 30 maxim 45 de minute !!! Realizez ca am ceva problema la bibilica, ca in ciuda faptului ca m-am mai si blestemat ca daca mai joc sa nu castig niciodata (fapt care se implineste :)) ) eu tot ma duc sa joc. Oricum eu sunt sigur ca pot renunta la ele cum am facut-o 9 luni sigur pot definitiv ! Sunt puternic si asta o stiu ! Multi imi spun sa-mi deschid si eu sala de jocuri stiind ca se fac bani cu asta...NU nu vreau sa fac rau si altora cum imi fac altii mie !!! Eu o sa incerc sa pun bazele unei campanii de a inchide absolut orice sala de jocuri electronica, daca vrei sa joci sa joci live nu electronic cel putin pt orasul meu! Daca nu gasesc rezolvare o sa vandalizez salile de fapt aparatele in sine formez un grup si cine se baga mergem pana la capat si va asigur ca o sa avem sustinere din partea multor oameni importanti in societate si nu numai + bagabontii care asteapta cu nerabdare momentul. Asa ca voi patroni oameni de afaceri cu casinouri daca cititi si sper asta, nu va mai ganditi sa faceti bani pe neputinta altora faceti bani pe p**a voastra ! PS astept raspunsuri celor ce vor sa intre in campanie !!!

    12
    3

  • victor pe 9 Iun 2013, 23:45
    exista o sansa!!!!

    programul basarabov va invita sa va alaturati primului program ce vizeaza adictia de jocuri de noroc nr de telefon este 0753632734 abia astept sa vorbim

    10
    0

  • Anonim pe 3 Iun 2013, 21:47
    Butonist

    Totul a inceput la varsta 15 ani ,acum am 26,rugasem o amica care lucra intr-un bar cu pacanele sa ma invete sa joc si eu 5 lei sa vad cum e, ea nu vroia,la insistentele mele ,mi-a aratat,erau jocurile ACTION -LINE atunci ,luasem tablou,castig maxim in betul ala 8 milioane.am continuat si a 2 a zis si tot asa ,pana am notat intr-un carnetel datoriile.Am terminat liceul,eram cunoscut ca rau de datorii.am ajuns la facultate in bucuresti ,venit din provincie si primul pas care l-am facut ,"hai sa beau o cafea la astra" nu are rost sa spun ca am pierdut tot ,banuiti..stateam in chirie cu inca 3 persoane intr-un apartament cu 4 camere.chirie 550 de euro.parintii mei mi-au facut o surpriza si mi-au cumparat o masina valoarea de atunci 17000 de euro ( noua).a trecut o luna si trebuia sa platim chiria ,mi-au pus parintii bani pe card am facut cheta si eu am ramas singur in capitala,colegii plecasera acasa.in seara aia i-am jucat pe toti.printr-un coleg de facultate am ajuns la niste baieti tare de treaba ,care "m-au ajutat " cu banii de chirie plus inca 500 de euro pentru o luna sa mi platesc datoriile.masina garantie ,pentru o luna.dobanda destul de mare.am mintit toata lumea ,toata viata ,am reusit si am recuperat masina,bineteles tot pe banii lui mami si a lui tati...,am renuntat la facultate in bucuresti ,am venit acasa ,m-am angajat si am incercat din rasputeri sa le castig increderea lor si sa ma fac baiat cuminte..am reusit,am fost serios,m-am angajat ca agent de vanzari,umblam cu sume foarte mari ,am stat cumincior ,pana cand in loc sa mi formez traseul cu potentialii clienti,mi-am format traseul cu cate un casino in fiecare judet.sume mari.Mi-am dat seama de greseala ,s-a prins si lumea si am fost la seful cel mare si m-a concediat ,luandu-mi angajamentul ca ii platesc datoria de 7000 in timp util.asa am si facut.mami cu tati mi-au platit datoria .imi cer scuze ca nu scriu sa inteleaga toata lumea,dar sunt foarte stresat si abatut.nu va imaginati ca nu am tras ponoasele pentru banii astia si ca tot timpul m-au scos parintii nu conta ce fac.ei nu au nici o vina ,mi-au oferit o educatie foarte buna si chiar si-au dat interesul si au vrut mereu ce e mai bun pentru mine.continui...printr-un foarte bun preot, am scapat de tentatiile de a mai merge.timp de 3 ani aproximativ,pana cand m-am intalnit cu prieteni din copilarie si toti erau cu pacanele,am reinceput si eu,acum e cel mai jalnic.am reinceput anul asta in ianuarie,din ianuarie pana in ziua de astazi e groaznic,e cosmar.tipa cu care eram impreuna ( maritata cu un sot cu bani ) m-a ajutat de mai multe ori numai sa ma las de prostii ,am continuat si mai urat.Acum sunt impreuna cu o superba domnisoara ,avem deja 3 luni si planuri mari pe viitor,ea stie ca am o datorie de 10.000 de euro cauza fiind alta,nu banuieste macar ca sunt jucator inrait,am inventat motive ,scuze,am datorii cred ca la vreo 10 persoane diferite,si nu 10 000 vreo 15 -16 000.care trebuiau deja platite ,ma rog la Dumnezeu numai sa raman in viata cu stresul care mi l-am acumulat sa pot sa le rezolv pe toate sa o scot singur la capat. Am vrut sa discut iarasi cu tata sa i spun ca sunt un ratat si ca mi-e rusine sa mai raman sub acelasi acoperis cu ei,dar cand am ajuns acasa mi-a zis el primul ca e suparat ca bunicul meu,tatal lui, a facut un atac cerebral si nu stie daca isi revine.naspa,am amanat discutia,ea mi-a propus sa facem un imprumut in banca sa acoperim toate datoriile si sa o luam de la capat ,stie alta poveste..o iubesc enorm,daca aude ca s jocurile de noroc la mijloc ma paraseste,ma duc sa fumez o tigara si sa i scriu un mesaj "sa mi promita ca nu ma paraseste niciodata".Nu mai rezist,daca nu era ea la mijloc sau familia ,pe bune ca ma dispaream de tot.e prea mare pacat,daca reusesc sa ies din asta , o sa ma insor cu ea asa cum imi zice in fiecare zi ,ca vrea sa fiu tatal copiilor ei ,dar mai intai sa poarte rochie de mireasa,vrea sa ne luam civila in toamna,sunt de acord,pentru ca e prea frumoasa si prea desteapta,are toate calitatile,servici stabil ( mi-a imprumutat din banii incasati 1500 E din gestiunea ei ) ,e stabil pana afla seful sau.Acum mai am o ora sa mai fac rost de alti 2000 ron sa platesc o alta datorie ,ii fac rost ca sunt mincinos mare,nu stiu maine cum naiba o sa fac .maine imi trebuie vreo 4000 de euro.credeti ca aberez? toate astea sunt din jocuri de noroc.intr-o saptamana am jucat pe putin 100 .mil.nu am fost de duminica sa ma joc ( de ieri ) ,mi se pare o eternitate,nu vreau sa ma mai duc,pana nu voi pierde tot familie,casa,masina,si in primul rand iubita mea dulce si frumoasa nu cred ca voi putea renunta.inchideti-le sau nu lasa-ti ratatii ca mine sa intre .toata viata voi fi asa ,voi ajunge un boschetar,asta doar din cauza mea.dupa ce apas "Trimite comentariu" ma uit sa vad ce am scris. o sa mai postez categoric,sper sa mai linistesc cu timpul.ori sper sa mor in accident nu sa raman paralizat,dar sa nu fie din vina mea..Ma depaseste cineva in aceasta poveste de groaza?

    7
    0

  • ChumLee pe 27 Mai 2013, 23:56
    ...

    Adictia de jocurile de noroc nu se vindeca niciodata. Se poate ameliora, cu vointa și cu ajutor de la familie. Dar de vindecat definitiv, niciodata, ăsta e crudul adevăr. Am jucat mult, am câștigat mult și am pierdut mult. Cel mai aiurea lucru care mi se părea era senzația de gol și frustrarea nemaipomenită pe care o simțeam după ce pierdeam. Am încetat să mai joc pentru că îmi era rușine de soția mea. Încă mai am momente când aș vrea să joc, dar la gândul că iar o să mă chinuie frustrarea aia, îmi piere cheful instantaneu. E ok acum. Iar senzația că ai bani în buzunar e beton! Și mai e o chestie. Chiar dacă azi câștigi, mâine vei pierde. 100%.

    14
    1

  • pavelandrei pe 23 Mai 2013, 19:23
    sunt disperat

    joi pe 29 am perdut oti bani

    5
    1

  • neculcea maria pe 24 Apr 2013, 12:43
    jocurile

    salut, sunt fosta sotie de jucator inrait , ma adresez doamnelor care au cerut o parere, si aparerea mea doamnelor dragi este ca va pierdeti timpul si va faceti sperante desarte. am 4 ani de cand muncesc din greu sa l readuc la normal si este in zadar ,ei sunt pierduti, cu totii, varog sa ma credeti ,mai ales ca lucrez intr un loc cu aparate si de peste 2 ani vad cam ce mentalitate are fiecare jucator ,isi vand aurul ,fac imprumuturi ,asa si sotul meu ,a facut ,multe minciuni ,imprumuturi in banca ,carduri si avem doua fete superbe si am suferit mult ......crezand in cuvantul lui si in dorinta de asi pastra familia dar nu s a intamplat nimic bun. este fdara de leac

    7
    1

  • alexa pe 20 Apr 2013, 09:13
    buna

    Sunt una dintre victimele colaterale ale acestui viciu, dependenta de pariuri. Sunt casatorita de mai putin de un an cu un barbat pentru care am luptat enorm, cu care am trecut prin iad si ianpoi ca sa fim impreuna. Sunt insarcinata si urmeaza sa dau nastere unui baietel in mai putin de o luna, visul amandurora. De cateva luni, sotul meu pariaza. Nu stiu de ce s-a apucat de asta, acasa nu i-a lipsit nimic niciodata, in ultimul an i s-au indeplinit toate dorintele, totul mergea minunat. La inceput a castigat ''cu un leu'' sume destul de mari, a castigat si 600 de lei. Acum insa, uitandu-ma in urma, ma indoiesc asupra acelei mize mici. Astazi, ajunge sa mearga si de cate 5 ori pe zi la agentie, de cateva zile am descoperit ca merge la mai multe agentii, pentru ca unele ''nu au toate meciurile afisate''. Zice mereu ca nu baga mult, ca sunt paranoia, insa cand pun mana pe ascun pe biletele expirate si cumulez mizele, realizez ca baga si 100 de lei pe zi. Are teancuri de bilete si este foarte organizat, le tine in locuri diferite, pentru el e un fel de...afacere, nici nu stiu cum sa o spun. Se trezeste dimineata si incepe sa isi ''faca bilete''. Asta tine pana la amiaza. Apoi ne certam pentru ca nu vrea sa ies cu el in oras, nu vrea sa vad cat baga. Urla si tranteste, vorbeste urat si ma jigneste, fiecare zi e un cosmar. Dupa ce se intoarce de la agentie, parca e alt om: e calm, fericit, insa stiu ca e o chestiune de moment. Se apuca sa isi urmareasca meciurile, sta asa pana dimineata la 2, 3. Sta cu cate un pix in mana si incercuieste, taie de pe lista, injura si se streseaza. Am incercat prin orice metoda sa il fac sa renunte. Am incercat sa il urmaresc, insa situatia actuala nu imi mai permite asta. Ma gandesc cu groaza la viitor, nu vreau sa imi cresc copilul in aceste conditii. Imi iubesc sotul si ma gandesc ca e totusi la inceput, poate as putea face ceva sa il ajut. As vrea sa cred ca bebe il va schimba, insa nu stiu, vad ca si fata de mine e un simplu strain acum. Va rog, daca treceti, sau ati trecut prin asta, astept un sfat, o incurajare, orice!

    5
    0

  • Dana pe 19 Apr 2013, 03:15
    jocuri de noroc

    Sotul meu nu mai merge la jocuri de noroc.Multi dintre voi o sa zica:bravo lui.Am mai postat un comentariu in 2011 in care va spuneam cat de disperata sunt si va ceream un sfat.Intre timp s-au intamplat multe lucruri,printre care si ceva neprevazut:M-AM INDRAGOSTIT de alt barbat:un barbat atent,care-mi vorbeste frumos si care se bucura de fiecare secunda petrecuta cu mine.Atunci va spuneam ca sunt disterata ca sotul meu nu sta pe acasa si ca ma simt singura.Acum sotul isi da silinta sa fie barbatul ideal,iar eu nu stiu pe care sa-l aleg.O sa va tin la curent cu ce am hotarat.Acum am un mesaj pentru sotiile celor dependenti:nu trebuie neaparat sa-i parasiti,dar anuntati-i ca nu sunt singurii barbatii de pe pamant,sunt multi altii mai minunati decat ei. Va pup

    5
    3

  • GABI pe 8 Apr 2013, 09:56
    depedente jocuri noroc

    Eu am avut probleme cu jocurile de noroc in jur de 7-8 ani. Am trecut prin diverse perioade, consilieri, etc nimic nu a dat vreun rezultat cu adevarat. Acum un an si ceva am inceput terapia de grup la Centrul Armonia si m-am dus acolo pentru ca era gratis in primul rand. A fost binisor dar simteam ca revin iar si nu vroiam asta, asa ca am intrat pe tratament la ei. Am facut coaching si psihoterapie, iar la sfarsitul tratamentului mi-am luat o meditatie audio pe care o ascult de fiecare data cand consider ca trebuie. Am in prezent un an de cand nu am mai intrat in cazino, nu am mai jucat la aparate. Mai bag din cand in cand bilete la pariuri, dar nu mai mult de 2-5 lei pe bilet. Nu ma considet vindecat pt ca e o boala grea asta, dar sunt mult mai stapan pe deciziile mele.

    2
    1

  • B pe 27 Mar 2013, 13:01
    ajutor

    Exista Fundatia Sf. Dimitrie Basarabov care se ocupa cu tratarea dependentelor. Puteti cere ajutor acolo, sunt oameni extraordinari.

    3
    0

  • cornel pe 26 Mar 2013, 18:45
    distrus de jocuri

    dragi priteni sant un jucator inrait am pierdut doua relatii din care rezulta doi copii nu stiu ce sa ma mai fac am citit un comentariu spunea cineva ca parca e telighidat asa sant si eu mint mult nu mai am prieteni datorii sant distrus ce sa ma fac ajutatima cine are o solutie

    1
    0

  • stefan pe 22 Mar 2013, 21:01
    salut.sunt dependent !!!

    Salut ! Ma numesc Stefan am 20 de ani si ma consider dependent.M-am apucat dintr-o prostie la inceputul anului 2012 prin iarna cu o suma destul de mare care era "spaga"pentru traseul auto.Vreau sa spun ca de atunci sunt fermecat de ele.Am pierdut intr-un an si jumatate aproximativ, sa nu exagerez undeva la 10.000 de euro cred eu.Sunt extrem de constient ca nu sunt bune si chiar imi doresc sa ma las de ele si blestem ziua cand m-am apucat cand am intrat intr-o sala cu asa ceva jur.Atunci cand am o suma frumusica de bani pot spune ca fierbe sangele in mine parca as fi teleghidat nu ma pot controla..Nu mai dati vina pe patronii de casino ei nu au absolut nici-o vina nu ne ia nimeni de mana "hai ma la aparate" ABSOLUT NIMENI.Cand intri intr-o asemenea sala sti bine cu ce risc intri..Am nevoie de ajutor vreau sa le las cat mai curand.Ma simt ca intr-o inchisoare cand ma gandesc ca EU joc la asa ceva.Nu vreau sa ajung sa pierd familia care o mai am si obiecte din casa slava domnului inca nu am ajuns in punctul asta.Vreau sa imi revin,sa revin pe drumul meu.Multumesc

    2
    2

  • alex pe 20 Mar 2013, 02:32
    o viata distrusa

    Sal sunt Alex ...sunt constien de ceea ce fac.Mult rau celor din jur + ca imi distrug viata.A fost cum a fost la inceput cand pierdeam banii mei munciti de mine...dar de cativa ani au aparut datoriile si bani din dif parti care chiar depasesc inzecit potentialul meu financiar si am ajuns sa pierd mii si mii de euro...bani grei. Nu am mai fost la ruleta cam de 6 luni ( de cand am lasat 6000 euro intr-o noapte=bani de masina).Dar continui sa joc la aparate la pariuri...pe net nu mai zis si continui sa pierd bani ....nu la fel de multi k inainte pentru k nu mai am de unde...mi s-au cam inchis toate portile in nas si am ramas cam singur pe lumea asta....am ajuns un nimeni si nici macar zambetul frumos pe care mi la dat mama nu mi-l mai arat de cativa ani.Nu stiu ce sa fac...Dupa cum vedeti acum sunt rational si gandesc cand scriu aceste randuri...k stau in casa si nu am nici un ban...dak maine fac rost de 1000 ron si nu am treaba cu prietena sau cu familia bat 30 km pana la cel mai apropiat casino...eu pot spune k am facut si naveta la casino cate 3-4 drumuri pe zi la 30 km distanta.Sper din tot sufletul sa reusim sa scapam cu totii de aceasta boala( eu asa ii spun).Si am o intrebare : Cate sinucideri trebuie sa mai apara ca aceste baruri casinouri sa fie interzise?

    2
    1

  • dependenta de jocuri de noroc pe 17 Mar 2013, 19:39
    sondaj

    http://www.chestionareonline.com/ruleaza_chestionar.php?id_chestionar=1363530951

    0
    1

  • ady pe 13 Mar 2013, 17:53
    doar adevarul te poate elibera!

    joc si eu de 8 ani la aparate ,am incercat sa inteleg de ce fac asta am meditat mult m-am gandit dar e cea mai greu de inteles dependenta de jocuri de noroc ,am pierdut bani multi nu mai conteaza dar ultima oara am comis-o grav,NU O SA MAI JOC,mai bine ca s-a intamplat asa mi-am dat seama cat de bagat sunt in mocirla asta,ca au devenit o obsesie cel mai important lucru din viata mea,am ajuns sa nu mai simt nici o bucurie DAR ADEVARUL ESTE CA NOI NE DORIM SA JUCAM INCOSTIENT pentru ca altfel nu am ajunge acolo E O LUPTA INTRE INSTINCT SI RATIUNE si solutia e sa constientizezi tot ce se intampla nu exista o potiune magica pe care sa o bei si sa nu mai joci si toti jucam din diferite motive e adevarat ca daca iti doresti mai mult uneori e posibil sa pierzi tot si oricum VIATA VOASTRA E MAI IMPORTATA DECAT ORICE JOC numai conteaza ce ati facut iertati-va si opriti-va pana nu e prea tarziu,eu am trecut prin toate fazele dar ma gandesc cu groaza la copii incostienti care o sa o ia pe calea asta pentru ca nimeni nu le spue ca jocurile sunt o capcana in care daca cazi greu mai iesi!Sut multe de spus poate o sa ma apuc sa scriu un blog macar sa-i ajut pe altii cu sfaturi sa nu treaca prin ce am trecut eu,si oricum e un feomen care o sa ia amploare uitati-va cate sali se deschid in orase pana si la sate in fiecare bar sunt cateva aparate ,parlametarilor le convine situatia legea e permisiva pentru ca asa se intorc baii de la populatie la buget dar vietile distruse ce mai conteaza asta e CAPITALISMUL totul pentru bani dar o parte din vina o are si jucatorul pentru ca se lasa prins in mirajul banilor dar intr-o societate normala ar trebuie limitat accesul la jocurile astea care hipnotizeaza oamenii si le fura sufletul!CU BINE FRATILOR amintiti-va ca numai de voi depinde evitati-le EU STIU CA NU O SA MAI JOC chiar daca m-am jurat de mii de ori VREAU SA TRAIESC BINE INTR_O LUME MAI BUNA LIBER SUB SOARE DEPARTE DE LABIRINTUL in care am intrat cad eram doar un pusti unde am pierdut bani,timp,energie cu care as fi putut sa fac ceva constructv pentru mine,oricum ma bucur ca am evoluat si tineti minte ca de voi nu puteti sa fugiti sunteti stapanuii vietii voastre responsabili pentru tot ridicati-va de jos recuperati-va ONOAREA pe care ati pierdut-o si luptati meritati sa fiti fericiti PACE si DRAGOSTE!

    7
    0
Pagina « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod