Dosar Eva. Cum să pierzi șansa unei cariere în modelling pentru o prostie de pe Facebook

Pățania tinerei din Belgia demonstrează că tot ceea ce publică o persoană pe rețelele sociale poate cântări enorm cândva


L'Oréal este cea mai mare companie din industria mondială a frumuseții, furnizând o gamă largă de produse cosmetice, de la machiaj la îngrijirea părului și a pielii. Gigantul francez angajează pentru reprezentarea imaginii sale staruri precum Jennifer Lopez și Blake Lively, cărora le oferă contracte în valoare de mai multe milioane de dolari, notează ziarul britanic Daily Mail.

Contractul s-a încheiatAnunțul companiei L'Oreal după ce a renunțat la Axelle Despiegelaere
Desigur, L'Oreal nu depinde de Axelle Despiegelaere, dar ar fi putut demonstra mai multă atenție în această operațiune de marketing. Poza cu antilopa ucisă putea fi văzută pe pagina de Facebook a tinerei cu mult înainte de a porni această campanie.

Pentru Axelle nu se termină viața aici. Mai devreme sau mai târziu, va primi o nouă șansă. Pățania fetei care a cucerit lumea cu frumusețea sa sclipitoare are morala ei.
Cu toate regretele pe care le încearcă acum, Axelle a plătit prețul pentru greșeala de a se expune public în situații delicate, care o pot dezavantaja la un moment dat. E valabil pentru toți tinerii care postează orice, oricând, peste tot.



Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod