Migdale

Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci migdale în fiecare zi

Migdalele nu doar că sunt delicioase, dar sunt şi extrem de sănătoase.
Acestea conţin o mulţime de vitamine şi alte elemente de care avem nevoie pentru a fi frumoase şi sănătoase.

BrightSide ne prezintă 7 schimbări pozitive care apar dacă mănânci migdale în fiecare zi:

Reducerea colesterolului

Migdalele se numără printre cele mai eficiente 5 alimente pentru reducerea colesterolului rău. Dacă deja este prea mare, creşte numărul de migdale consumate la 20-30 pe zi. Simptomele sunt petele albe pe pleoapele inferioare, durerile de picioare şi încărunţirea prematură a părului.

Părul sănătos

Migdalele conţin aproape toate vitaminele şi mineralele necesare pentru a stimula creşterea părului şi întărirea lui. Magneziul şi zincul stimulează creşterea, vitamina E îl face mai puternic, iar vitamina B dă luciu şi longevitate.

Prevenirea bolilor cardiace


Antioxidanţii, grăsimile mononesaturate, magneziul şi cuprul din migdale ajută inima li vasele de sânge. Pentru a preveni boala cardiacă ischemică şi alte afecţiuni cardiace, mănâncă migdalele cu coajă.

Prevenirea ridurilor

Migdalele conţin o cantitate mare de mangan care ajută la producerea colagenului, o proteină responsabilă de tonusul pielii.
Vitamina E, un antioxidant, ajută de asemenea la combaterea semnelor de îmbătrânire.

Floră bacteriană sănătoasă

Cojile de migdale pt avea efect prebiotic, ajută la creşterea şi înmulţirea bacteriilor intestinale bune. Dacă există un dezechilibru(su simptome precum dureri de stomac, respiraţie urâtă sau indigestie), se recomandă să consumul a 30-35 migdale pe zi.

Pierderea în greutate

Un studiu ştiinţific a demonstart că oamenii care consumă migdale, consumă mai puţini carbohidraţi(dulciuri sau produse de patiserie).
Normalizarea metabolismului contribuie, de asemenea, la scăderea în greutate, asigurată de vitamnie şi fibre.

Îmbunătăţirea activităţii creierului

Consumul regulat de migdale îmbunătăţeşte memoria datorită vitamiei E şi a acizilor graşi. În plus, acestea împiedică îmbătrânirea creierului.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată