Stai prea mult pe scaun? Repetă zilnic aceste poziţii de yoga

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Aceste exerciţii te ajută să elimini tensiunea care se acumulează la nivelul spatelui în cazul în care stai prea mult pe scaun. Repetă zilnic aceste poziţii de yoga ca să nu ai probleme!

Practicarea posturilor yoga este deosebit de utilă pentru întregul corp. Aceste mişcări şi menţinerea posturilor te pot ajuta să întăreşti toată musculatura, să detensionezi zonele cu probleme, să gestionezi stresul şi să ai mult mai multă energie. Iată câteva dintre poziţiile de yoga pe care le poate face oricine şi ajută la detensionarea spatelui dacă stai prea mult pe scaun:
1 din 6

Exercițiul nr. 1

"Câînele cu faţa în jos" sau o fandare pot să fie cele mai bune posturi din care să ajungi la acest exerciţiu care relaxează spatele şi şoldurile.

Se îndoaie piciorul drept, se duce genunchiul puţin în lateral în timp ce pubisul atinge călcâiul piciorulu drept, iar piciorul stâng este perfect întins. Se menţine postura câteva secunde, iar dacă este posibil se lasă trunchiul uşor în faţă până când atingi solul cu fruntea. Respiră de câteva ori în această postură şi repetă mişcarea pentru celălalt picior.

MAI MULT DESPRE: sport, Yoga, pozitii de yoga
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;