Câți pași trebuie să faci zilnic ca să arzi grăsimea

Câți pași trebuie să faci zilnic ca să arzi grăsimea

Îmi plac florile, câinii și pisicile. Îmi place să fiu la curent cu toate noutățile din modă. Cel mai mult îmi place să scriu despre modă, frumusețe și vedete.
Îmi plac florile, câinii și pisicile. Îmi place să fiu la curent cu toate noutățile din modă. Cel mai mult îmi place să scriu despre modă, frumusețe și vedete.
Atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus, dar nu ai timp să mergi la sala de fitness, ai o soluție eficientă la îndemână.
Este vorba despre mersul pe jos pentru a arde caloriile și în special grăsimea de pe corp de care vrei să scapi. Dar cât trebuie să mergi pe jos în fiecare zi ca să arzi grăsimea?

Există concepția greșită că ar trebui să faci 10.000 de pași zilnic ca să dai jos kilogramele în plus.

"Ca o regulă de bază, mersul pe jos ar trebui să facă parte din rutina ta zilnică pentru a avea o stare de sănătate bună", spune antrenorul personal Scott Laidler, citat de redonline.co.uk.

Un studiu realizat în Marea Britanie a descoperit, deloc surprinzător, că mersul pe jos poate scădea riscul apariției unor boli precum diabetul de tip 2, bolile cardiovasculare, demența sau unele tipuri de cancer.
Iar o plimbare pe jos de numai zece minute pe zi este suficientă pentru a scădea cu 15% riscul morții premature. Iar avantajul este că nu te costă nimic.

Cât trebuie să mergi ca să slăbești?


Numeroase persoane își monitorizează pașii efectuați zilnic pentru a scăpa de grăsimea nedorită de pe corp. Secretul în acest caz este calitatea, nu cantitatea, așa cum se întâmplă de obicei în cele mai multe aspecte ale vieții.

"Dacă scopul tău este să arzi grăsimea, recomand în jur de 5000-7000 de pași pe zi, dar unii de calitate, adică în rampă sau într-un ritm alert", spune Laidler.

De ce? Pentru că mersul alert sau în rampă crește ritmul cardiac și atunci începi să arzi calorii.

"Atunci când ritmul cardiac crește la 100-120 de bătăi pe minut (bpm) - sau aproximativ 60-70 din capacitatea maximă de bătăi a inimii, care este de 220 bpm - intri în ceea ce este cunoscut drept zona de ardere a grăsimii, în care grăsimea corporală este folosită ca principala sursă de energie", explică antrenorul personal.

Câți pași trebui să faci ca să arzi grăsimea?


Când mergi cu o viteză de 4,8 km pe oră poți arde în jur de 3 calorii pe minut, ceea ce înseamnă 80 de calorii în timpul unei plimbări de 30 de minute.

Dar dacă crești viteza la 8 km pe oră poți arde mai mult de dublul caloriilor arse la viteza de 4,8 km/h, ceea ce înseamnă că vei consuma aproximativ 180 de calorii în timpul unei plimbări de 30 de minute.

E bine de reținut că fiecare persoană arde caloriile la o rată diferită, astfel că acest număr poate fi mai mic sau mai mare. Un pedometru, o aplicație pentru numărarea pașilor sau o brățară fitness te ajută să vezi aceste rezultate fără să fie necesar să calculezi.

Cum să mergi mai mult pe jos în fiecare zi


Cea mai simplă variantă este aceea de a merge pe jos la birou, dacă este suficient de aproape de casă încât să poți face asta.

O altă opțiune este aceea de urca întotdeauna pe scări, chiar și atunci când poți lua liftul.

Întâlnește-te cu prietenii în parc.

În loc să stabiliți întâlniri la o cafenea, unde veți sta la masă, alege să faceți o plimbare prin parc, mai ales în zilele cu vreme bună.
De asemenea, ieșirile în oraș care implică activitate fizică sunt o modalitate de a te relaxa alături de prieteni și a face mișcare în același timp.
Alege bowlling, ping-pong, biliard etc.

Încearcă un tur pe jos al orașului în care locuiești. Alege o zonă cu obiective interesante și viziteaz-o plimbându-te pe străduțe.

Iar dacă îți plac animalele, un câine va deveni cel mai bun prieten al tău, dar și un tovarăș excelent pentru plimbări zilnice, care astfel vor deveni obligatorii.

 

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Gabi pe 29 Mar 2019, 02:51
    Serios?

    1) E vorba de kilocalorii, nu de calorii. 2) Dublul lui 80 nu este in niciun caz 180. 3) Varza rau de tot "articolul".

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată