6 exerciţii pentru slăbit pe care le poţi face acasă

Fitness

Nu ai nevoie de echipament special şi nici de alte accesorii de fitness pentru a face aceste exerciţii pentru slăbit. Vei simţi efectele dacă te ţii de antrenament!

Nu ai nevoie de echipament special şi nici de alte accesorii de fitness pentru a face aceste exerciţii pentru slăbit. Vei simţi efectele dacă te ţii de antrenament!

Un program strict de exerciţii fizice te ajută să tonifiezi musculatura şi să ai un alt tonus. Nu trebuie să te gândeşti la antrenamente foarte grele care-ţi consumă mult timp pe zi, ci să te asiguri că ai inclus un set de exerciţii eficiente care te ajută atât la slăbit, cât şi la tonifierea musculaturii. BrightSide recomandă următoarele exerciţii pe care le poţio face acasă:

Exercitii pentru slabit

Exerciţiul nr. 1


Cum se execută corect:
Din poziţia în care faci flotările, cu picioarele depărtate la nivelul şoldurilor şi mâinile sub linia umerilor se încordează posteriorul şi abdomenul.
Spatele va fi în linie dreaptă, iar prin încordarea muşchilor fesieri şi abdominali vei putea să menţii poziţia corectă.
Ţine bărbia în piept şi priveşte în jos.
Menţine poziţia atât cât poţi, începând cu un timp scurt şi mărind durata pe măsura ce creşte rezistenţa.

Ce să nu faci:
Nu ţine fundul ridicat sau lăsat.
Nu ţine capul ridicat.
Nu menţine poziţia dacă simţi durere de orice fel.


Exercitii pentru slabit

Exerciţiul nr.
2


Cum se execută corect:
Picioarele trebuie să fie depărtate, astfel încât ele vor depăşi puţin linia şoldurilor.
Păstrează spatele perfect drept şi abdomenul încordat.
Trage umerii în spate şi ridică pieptul.
Nu te uita niciodată la picioare! Privirea trebuie să fie drept înainte.
Coboară atât cât îţi permite flexibilitatea şi ridică-te energic în poziţia de start.

Ce să nu faci:
Nu lăsa genunchii să treacă de linia degetelor de la picioare.
Nu lăsa genunchii să se orienteze spre interior atunci când îi flexezi.
Nu ridica călcâiele din sol atunci când faci exerciţiul.


Exercitii pentru slabit

Exerciţiul nr.
3


Cum se execută corect:
Începe din poziţia planşă.
Îndoaie piciorul drept şi adu-l pe lângă mâna dreaptă, călcând pe toată talpa atunci când îi pui jos.
Du piciorul din nou în spate în poziţia de start, după care efectuează aceeaşi mişcare cu piciorul stâng.
Menţine fesierii şi abdomenul încordate pentru avea poziţia de planşă corectă.

Ce să nu faci:
Nu lăsa umerii să cadă.
Nu lăsa şoldurile să cadă, ţine abdomenul şi fesierii încordaţi.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;