5 exerciţii pentru interiorul coapselor. Le poţi face în timp ce te uiţi la TV!

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Muşchii coapselor interioare au nevoie de mişcări specifice pentru a-i tonifia. Descoperă cele mai bune exerciţii pentru interiorul coapselor!


Muşchii coapselor interioare sunt mai greu de lucrat şi nu orice exerciţiu pe care îl faci va avea un impact asupra acestei zone. De aceea este de preferat să recurgi la câteva mişcări care vizează exact coapsele interioare şi să le faci cât mai des posibil. După ce înveţi cum se fac aceste exerciţii şi îţi intră în rutina zilnică îţi va fi foarte uşor să faci acest antrenament în timp ce te uiţi la televizor.

Iată care sunt cele mai bune exerciţii pentru interiorul coapselor:
1 din 6

Exercițiul nr. 1

Cu acest exerciţiu vei lucra coapsele interioare şi exterioare, precum şi muşchii oblici.
Stai culcată pe partea stângă cu capul sprijinit pe mâna stângă întinsă.
Mâna dreaptă se sprijină pe sol pentru a avea mai mult echilibru.
Încordează abdomenul şi ridică ambele picioare lipite cât de sus poţi.
Menţine poziţia timp de 1-2 secunde, coboară picioarele uşor, însă ai grijă să nu atingi solul.
Repetă mişcarea de 15-20 de ori, fără să atingi solul, după care te întorci pe cealaltă parte. Poţi să măreşti gradual numărul repetărilor, alegând să faci până la 2 seturi de câte 15-20 de repetări.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;