Slăbit rapid: 6 factori care atrag grăsimea pe corpul tău


Dacă până acum credeai că berea consumată moderat face burtă, află că nu este deloc adevărat şi că fumatul te îngraşă mai rău, după cum au susţinut specialiştii din întreaga lume în cadrul unui simpozion organizat luna trecută la Bruxelles. Află ce anume favorizează depunerea grăsimilor!

Dacă până acum credeai că berea consumată moderat face burtă, află că nu este deloc adevărat şi că fumatul te îngraşă mai rău, după cum au susţinut specialiştii din întreaga lume în cadrul unui simpozion organizat luna trecută la Bruxelles. Află ce anume favorizează depunerea grăsimilor!

 

1. Fumatul

S-a descoperit că fumatul schimbă "repartiţia" grăsimilor, fiind adesea asociat cu grăsimea pe burtă, după cum a precizat în cadrul simpozionului prof. dr. Arne Astrup, directorul departamentului de Nutriţie Umană de la Universitatea din Copenhaga, Danemarca. "Alcoolul asociat cu fumatul creşte riscul de a face burtă, însă foarte multe studii arată că riscul semnificativ ar fi din cauza fumatului", a declarat specialistul.

 

2. Alcoolul consumat în cantităţi mari

Dacă până acum credeai că berea face burtă şi te îngraşă, află că ultimele cercetări arată că în urma unui consum de peste 16 pahare de bere pe săptămână asociate cu fumatul şi alţi factori de dietă se poate constata o modificare în circumferinţă. Aşadar, nu berea singură este responsabilă de depozitarea grăsimii în acea zonă. Specialiştii au constatat că există o conexiune între consumatorii de
bere şi alegerea defectuoasă a dietei, aceştia optând adesea pentru alimentatele bogate în calorii şi grăsimi.

 

3. Stresul mental

Situaţiile stresante de zi cu zi pot să declanşeze adevărate tulburări fizice şi nervoase, printre care se numără şi creşterea în greutate.

 

4. Lipsa unui program ordonat de somn

Persoanele care dorm mai puţin au obiceiul să mănânce cantitativ mai mult, însă nu ard caloriile obţinute din diverse alimente, după cum arată un studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition.

 

5. Lipsa exerciţiului fizic

Nu evita sportul, este esenţial ca organismul tău să beneficieze de efectele benefice pe care le aduce mişcarea fizică.

 

6.
Dieta dezechilibrată

O combinaţie între obiceiuri sănătoase (lipsa fumatului, activitatea fizică, consumul moderat de alcool, precum şi un aport de cel puţin 5 porţii de legume şi fructe pe zi, consumul ridicat de peşte şi un consum redus de grăsimi saturate şi carne) s-a dovedit recent că ar putea să prevină 3 din 4 atacuri de cord.

 

 

Alcoolul creşte riscul de cancer dacă este asociat cu fumatul


Experţii prezenţi la simpozionul "Beer and Health Symposium 2011. From myths to science" care s-a desfăşurat la Bruxelles pe 20 septembrie a.c. au specificat că alcoolul consumat în cantităţi exagerate creşte riscul de cancer, iar uneori chiar şi consumul moderat poate să facă rău anumitor persoane (în special în cazul unei sensibilităţi la nivelul stomacului). "La un consum mic de alcool, nu există niciun risc în cazul persoanelor nefumătoare. Nu acelaşi lucru s-a constatat în cazul fumătorilor care asociază ţigara cu un consum moderat de alcool, riscul de cancer crescând semnificativ în acest caz", a precizat în cadrul simpozionului dr. Licia Iacoviello, un specialist din Italia.

 

 

Ce înseamnă un consum moderat de alcool?


Potrivit specialişti prezenţi la eveniment, un consum moderat de alcool înseamnă:

  • 130 mililitri de vin pe zi;
  • 250 mililitri de bere pe zi;
  • 40 mililitri de spirtoase pe zi.

 

 

Vinul are mai multe calorii decât berea


Dacă eşti îngrijorată de siluetă, află că un pahar de vin te îngraşă mai mult decât berea:

  • în 100 mililitri de bere sunt 43 de calorii
  • în 100 mililitri de vin sunt 77 de calorii.


Berea nu conţine colesterol şi are un conţinut mic de zaharuri simple. Caloriile din bere provin în special din conţinutul de alcool.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (5)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • CuteSuzy pe 7 Ian 2012, 02:16
    Miscarea si slim&fit m-au ajutat sa slabesc

    Miscarea, evitarea excesurilor de orice fel si pastilele slim&fit m-au ajutat sa slabesc si sa incep sa cred ca voi ajunge la silueta dorita. Asa ca, doar cu perseverenta putem sa invingem in lupta cu kilogramele.:)

    2
    1

  • george pe 24 Dec 2011, 15:45
    oo39388l9l3228

    pt doamne mature(stretching)

    0
    1

  • DariaMih pe 27 Nov 2011, 01:04
    Miscarea este intotdeauna binevenita

    Pana la urma, excesul de orice fel ar fi el nu este bun pentru organism. Eu am renuntat la fumat cand m-am apucat de cura pe care inca o tin si pot spune ca nu regret. Am slabit 1,5/saptamana. Bineinteles, merg la fitness si iau pastilele slim&fit care sunt 100%naturale.

    0
    1

  • KJHSD pe 12 Oct 2011, 15:48
    NEDUMERIRE

    de cand colesterolul este regasit si in produse altele decat cele de origine animala?

    4
    1

  • deea_06 pe 11 Oct 2011, 10:06
    Stresul mental

    Asa este.De ceilalti factori nu pot spune nimic insa stresul chiar ingrasa.Am simtit pe pielea mea cand intr-o perioada foarte agitata din viata mea,desi nu mancam mai nimic,ma ingrasasem aprox 10kg in maxim 2 saptamani

    10
    4

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;