Exercitii pilates pentru un corp perfect!


Vara se apropie cu pasi repezi. Ca sa nu mai fii luata pe nepregatite, acum este momentul sa te apuci de exercitiile fizice necesare pentru a avea formele pe care le doresti. Iar daca esti in cautarea unui program de exercitii care sa te ajute sa iti remodelezi rapid corpul, pilates este ceea ce cauti!
Vara se apropie cu pasi repezi. Ca sa nu mai fii luata pe nepregatite, acum este momentul sa te apuci de exercitiile fizice necesare pentru a avea formele pe care le doresti. Iar daca esti in cautarea unui program de exercitii care sa te ajute sa iti remodelezi rapid corpul, pilates este ceea ce cauti!

Potrivit pilates.com, exercitiile pilates sunt benefice nu numai pentru a-ti tonifia musculatura, dar si pentru a recapata o postura corecta. Pilates te poate ajuta sa dobandesti o flexibilitatea mai mare si o coordonare mai eficienta a miscarilor. De asemenea, prin imbunatatirea posturii, exercitiile pilates inlatura durerile de spate, cauzate de sedentarism sau munca la birou.

Un avantaj extrem de important este acela ca le poti face acasa. Nu ai nevoie de dispozitive speciale, doar de o saltea si, eventual, greutati. "Decat sa faci doua zile de efort maxim la sala si apoi sa mai mergi peste o luna, sa ai un mod haotic de a face sport, mai bine faci, in mod constant, 20 de minute in fiecare zi. Organismul si musculatura raspund mult mai bine la efortul realizat constant decat la cel dur si haotic. Cu multa rabdare, efortul fizic efectuat acasa te ajuta foarte mult, iar efectele vor aparea in timp", declara Florentina Opris, antrenoare fitness si aerobic.

Iata cateva exercitii perfecte pentru tonifierea musculaturii, ideale daca iti pregatesti corpul pentru sezonul costumelor de baie, prezentate de fitnessmagazine.com:


1. Fandari in fata


Stai in picioare, usor departat, astfel incat intre talpi sa fie o distanta egala cu cea dintre umeri.
Poti face exercitiul si cu doua greutati, dar care sa nu depaseasca 1.5 kg fiecare.
Tine bratele drepte si ridica-le deasupra capului, apoi ridica piciorul de la nivelul coapsei.
Stai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi lasa-ti piciorul jos, intr-o fandare in fata.

Pe masura ce iti lasi piciorul jos, in fandare, intinde bratele in laterale, pana la nivelul umerilor.
Stai in aceasta pozitie pentru doua secunde, apoi ridica-te in pozitia de start.
Efectuaza cate 10 reprize pentru fiecare picior, fara sa te grabesti.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (7)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • RADU RODICA pe 20 Mar 2010, 22:41
    o cerinta???

    Mary, de unde ai procurat mingea???

    1
    1

  • mary s pe 10 Sep 2009, 09:26
    bravo voua

    va multumim pt astfel de articole...chiar ne sunt de un real ajutor....eu am luat pt mine acasa cite o greutate de 1kg si 1,5kg si o minge aceea mare de gimnastica si fac cit pot de regulat acasa ex care le culegem de pe la voi de pe la sali si nu este deloc greu daca vrei intradevar sa faci,vrem cit mai multe sfaturi si ex....va multumim.

    0
    1

  • diana pe 14 Aug 2009, 21:20
    superslim

    salut. nu vreau sa va dezamagesc, dar referitor la superslim, nu e asa de usor cum pare.am incercat si eu si intr-o luna am slabit maxim 2 kg, deci fara exercitii fizice, nu se poate slabi foarte mult:D, si in plus sunt si sanatoase.sfatul meu este sa renuntati la pastilele de slabit si sa va puneti pe treaba k mult mai repede se vor vedea rezultatele :)

    0
    1

  • oana pe 16 Mai 2009, 20:59
    exercitii

    daca fac in fiecare zi timp de 20 de minute exercitii pilates in 2 saptamani cate kg as putea slabi?Exista un exerciutiu doar pentru pulpe(partea de jos a picioarelo)

    0
    1

  • petronik pe 3 Mai 2009, 10:18
    exercitii

    sunt ff ok aceste exercitii....eu le fac la sala si ma ajuta ff mult.....

    0
    1

  • dimitriu pe 3 Mai 2009, 09:41
    Exercitii pt.un corp sanatos

    Eu asi fi preferat sa puneti acest program pe un sait ..si sa-l dati pe muzica , a mai fost in luna februarie astfel de exercitii, pe care le fac mereu ...Va salut

    2
    1

  • mary pe 1 Mai 2009, 21:12
    excelente

    f benefice astfel de exercitii,eu le fac si sunt f multumita de ele,ai nevoie de multa vointa si facute cu regularitate si vei observa diferenta......cit de multe sa ne mai aratati aici ca chiar sunt persoane care vor sa invete asa ceva....multa vointa tuturor

    2
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;