Dieta Uglov: meniul bazat pe odihnă, scăderea caloriilor și evitarea alimentelor procesate

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Autorul acestei diete este faimosul medic rus Fedor Uglov, înregistrat în Cartea Recordurilor drept cel mai în vârstă chirurg care și-a exercitat meseria. Acesta a trăit până la 103 ani fără să aibă parte de probleme grave de sănătate, iar dieta Uglov mizează pe alimentația sănătoasă și menținerea unui stil de viață activ pentru a combate obezitatea și îmbolnăvirile.
 
Potrivit dr. Uglov, optimismul este la fel de important pentru menținerea sănătății și prevenirea îngrășării ca și alimentele care compun mesele principale și gustările.

 
Ce reguli trebuie să respecți pentru a urma dieta Uglov?

Această dietă se bazează pe stimularea procesului de slăbire cu ajutorul alimentației sănătoase. Este esențial să mănânci la ore fixe și să respecți un interval de pauză între mese și gustări.
Nu este indicat să dormi sau să te odihnești imediat după ce mănânci, ci se recomandă să fii activ fie printr-o plimbare sau reluând munca de la serviciu.
Cina trebuie neapărat să fie servită cel târziu la ora 20, astfel încât să aibă loc digestia înainte să mergi la culcare. Meniul promovat de dieta Uglov are drept obiectiv eliminarea dependenței de zahăr, alcool sau alimente procesate.

 
Cât de mult trebuie să dormi când urmezi dieta Uglov?

Dr. Uglov considera că somnul liniștit și profund este baza pentru fortificarea organismului, funcționarea optimă a metabolismului și eliminarea greutății în exces. Va trebui să dormi cel puțin 7 ore în fiecare noapte și nu este permis somnul în timpul zilei.

 
Cât de des trebuie să faci mișcare?

Meniul propus de dr. Uglov este corelat cu o activitate constantă, mișcarea fiind esențială pentru protejarea organismului și reconturarea siluetei.
Fă plimbări cât mai des, alege exercițiile aerobice, urcă scările și evită liftul. De asemenea, este indicat să faci și dușuri cu apă rece.

 
Care sunt avantajele dietei Uglov?

Respectând regulile acestui meniu vei putea slăbi 3-5kg în 10 zile. Dieta stimuleaază digestia și protejează tractul intestinal, este simplă și nu presupune costuri ridicate.

 
Are și dezavantaje?

Meniul va fi identic în fiecare zi, ceea ce înseamnă că te poți plictisi, însă dacă iei în calcul că nu durează decât 10 zile probabil că rezultatele observate te vor motiva să continui. În cazul în care iei diferite tratamente sau suferi de boli cronice care afectează sistemul digestiv sau rinichii va trebui să ceri sfatul medicului înainte de a urma această dietă. 
Nu este indicat să fie urmată mai mult de 10 zile.
Poate fi reluată, dar trebuie să se lase un interval de pauză de 2 luni.
 
Iată ce alimente sunt favorizate în cadrul acestui regim:
- ouă;
- carne fiartă slabă: porc, vită, pui;
- legume: morcovi, varză;
- fructe proaspete: mere, portocale;
- prune uscate;
- lactate: kefir, lapte bătut, brânză dietetică;
- băuturi: ceai negru, cafea (nu poți folosi decât foarte rar zahărul pentru a le îndulci și în orice caz nu trebuie să depășești jumătate de linguriță).
 
Dieta Uglov interzice următoarele alimente:
- produsele din făină albă;
- dulciurile;
- băuturile alcoolice de orice tip.

 
Ce conține meniul pentru cele 10 zile?

Meniul va fi identic pentru fiecare dintre cele 10 zile și va cuprinde:
- micul dejun (ora 9:00): cafea simplă sau ceai negru;
- gustarea de dimineață (ora 11:00): 8 prune uscate înmuiate în apă și un ou fiert;
- masa de prânz (ora 14:00): 100g de morcovi sau varză, 200g de carne slabă și o portocală;
- gustarea de după-amiază (ora 17:00): un măr sau o portocală cu 30g de brânză;
- cina (ora 20:00): 250ml de lapte bătut sau kefir.

 
Sfaturi pentru menținerea greutății după încheierea dietei

La finalul dietei va trebui să continui să mănânci sănătos și să nu exagerezi în ceea ce privește mărimea porțiilor. De asemenea, realizează cât mai multe activități care te binedispun și te mențin în formă.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod