Dieta de 13 zile care te ajută să slăbești până la 10 kilograme


Dacă urmezi planul de dietă poți să scapi în 13 zile de kilogramele pe care le ai în plus. Ce trebuie să mănânci în fiecare zi?
Acest tip de dietă care se urmează pe parcursul a 13 zile este cunoscută și sub denumirea de dieta daneză sau dieta Copenhaga. Ea cuprinde un plan de meniu strict, nu este foarte ușor de urmat, iar după aceste 13 zile poți să mănânci obișnuit, dar fără să exagerezi, și nu te vei îngrășa la loc.

Practic, acest tip de dietă te ajută să stimulezi metabolismul și să-ți păstrezi silueta și după ce ai terminat cura de slăbire. După ce ai urmat îndeaproape planul celor 13 zile de dietă poți să pierzi între 7 și 10 de kilograme.


Dieta de 13 zile: regulile de bază


Ca să obții rezultatele dorite trebuie să te asiguri că urmezi aceste reguli de bază:
  • exclude total berea și vinul, precum și dulciurile și guma de mestecat dacă vrei să obții rezultate. Altfel vei urma degeaba această dietă;
  • dacă vrei să abandonezi dieta sau să faci o pauză, reține că nu mai poți să începi acest plan de dietă în următoarele 6 luni;
  • dacă urmezi dieta mai mult de 13 zile atunci trebuie să știi că nu mai poți să recurgi la aceeași dietă pentru cel puțin doi ani;
  • în timpul dietei poți să suplimentezi porția de vită/somon/miel cu 250 de grame de piept de pui;
  • poți să folosești usturoi, oregano, piper sau orice alte ierburi aromatice, însă nu ai voie să consumi deloc sare;
  • după ce ai terminat planul alimentar pentru 13 zile poți să începi să mănânci normal, însă fără să faci exagerări zi de zi;
  • este de preferat să eviți un efort fizic intens, deoarece aportul caloric va fi unul destul de scăzut pe parcursul celor 13 zile.


Iată ce trebuie să consumi zilnic și cum arată planul de meniu pentru dieta de 13 zile:


Ziua 1
Micul dejun: o cană cu cafea simplă sau ceai negru cu 1 linguriță de zahăr
Prânz: un ou fiert tare, 200 grame de spanac congelat înăbușit sau fiert în apă și o roșie medie
Cină: 100 grame de carne de vită pe grătar cu salată verde și zeamă de lămâie.


Ziua 2
Micul dejun: o cană cu cafea simplă sau ceai negru cu 1 linguriță de zahăr
Prânz: 150 grame de șuncă și un iaurt cu 0% grăsime
Cină: 100 grame de carne de vită pe grătar cu salată verde și zeamă de lămâie.
Plus un fruct, în funcție de preferințe.


Ziua 3
Micul dejun: o cană cu cafea simplă sau ceai negru cu 1 linguriță de zahăr și o felie de pâine prăjită (uscată, sortimente din supermarket gata ambalate)
Prânz: 2 ouă fierte tari, o felie de șuncă, o roșie medie și spanac înăbușit/fiert
Cină: supă de țelină și roșii plus un fruct, în funcție de preferințe.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;