5 trucuri ca să faci alegerile corecte în supermarket şi să nu te îngraşi

Dacă vei ţine mereu în casă dulciuri, chipsuri şi diverse alte produse hipercalorice, riscul de a te îngrăşa este unul mai ridicat. Dr. Oz te învaţă cum să cumperi alimentele corecte ca să nu ai niciodată probleme cu greutatea!

Dacă vei ţine mereu în casă dulciuri, chipsuri şi diverse alte produse hipercalorice, riscul de a te îngrăşa este unul mai ridicat. Dr. Oz te învaţă cum să cumperi alimentele corecte ca să nu ai niciodată probleme cu greutatea!

 

Dulciurile pe care te încăpăţânezi să le cumperi cu gândul de a le ţine în casă pentru eventualele pofte de dulce nu sunt tocmai cea mai bună soluţie pentru cazurile în care îţi doreşti să scapi de câteva kilograme sau să previi creşterea în greutate. De multe ori tentaţia este mult prea mare şi, în plus, este foarte accesibil pentru tine să consumi toate acele produse hipercalorice, deoarece le ai la îndemână la orice oră din zi şi din noapte.

Potrivit celebrului Dr. Oz, moderatorul emisiunii "The Dr. Oz Show", cea mai bună soluţie ca să stai departe de produsele procesate şi pline de calorii din supermarket este aceea de a nu le cumpăra niciodată. Ca să faci alegerile cele mai bune pentru sănătatea, dar şi pentru silueta ta, iată care sunt cele mai bune recomandări oferite de specialist:


1. Cumpără acele produse care au un minim de calorii
Dr. Oz îţi reomandă să alegi acele produse care sunt sărace în calorii, deoarece acestea sunt "topite" chiar din momentul în care le consumi. De exemplu, varza, ţelina, spanacul, salata verde sau orice alte legume cu frunze verzi sunt extrem de sărace în calorii, dar bogate în nutrienţi esenţiali pentru sănătatea organismului.

Atunci când faci cumpărăturile săptămânale este de preferat să cumperi o varietate de legume şi fructe în stare proaspătă pentru a le avea la îndemână. De asemenea, nu uita nici de legumele congelate care sunt proaspete şi se prepară foarte repede.

Cumpără mai des: salată verde, spanac, pătrunjel, varză, ţelină, ridichi, conopidă, broccoli, spanac congelat, fasole verde congelată, mazăre congelată.


2. Cumpără proteine care accelerează metabolismul
Potrivit specialistului, proteinele slabe constituie cea mai bună alegere pentru a avea un metabolism mai alert. Regula pe care o respectă Dr. Oz este aceea de a alege produsele proteice deschise la culoare, deoarece acestea sunt cele mai sărace în grăsimi şi te vor ajuta să slăbeşti. Printre cele mai recomandate proteine slabe sunt: peştele cu carnea albă, proteinele din zer şi albuşul de ou. Sfatul specialistului este de a alege peştele congelat cu piele, deoarece este mai proaspăt. Astfel, este de preferat să substitui carnea de pui cu cea de peşte din care poţi să mănânci fără să-ţi faci griji cu privire la siluetă.

Cumpără mai des: cod, zer, şalău, merluciu şi orice alt peşte care are carnea albă şi consumă albuşuri de ou.
Cumpără mai rar: carne de pui, piept de curcan, carne de vită, carne de porc.


3. Evită cerealele, pastele, pâinea
Mai bine evită raionul cu produse de panificaţie sau paste, deoarece nu sunt recomandate atunci când vrei să slăbeşti.
Dr. Oz avertizează că indiferent de calitatea cerealelor, acestea nu sunt recomandate atunci când ai probleme cu depunerile de grăsime în zona abdominală. Specialistul recomandă popcornul simplu, făcut în casă (nu cel pentru microunde) atunci când ai poftă de o gustare crocantă şi sărată.

Cumpără rar: cereale, paste, pâine, biscuiţi, orez, cartofi.


4. Evită sucurile carbogazoase!
Persoanele care obişnuiesc să consume cu regularitate sucuri carbogazoase adună kilograme în plus, însă fără să bănuiască faptul că tocmai acele băuturi pline de zahăr ar fi cauza numărul 1. Dr. Oz avertizează că pe lângă zahărul rafinat, mai există şi alte produse pe care ar trebui să le consumăm cu moderaţie: siropul de agave, apa de cocos, sucul de fructe (chiar şi cel 100% natural), băuturile energizante.

Cumpără mai des: apă plată şi ceai verde.
Cumpără mai rar: sucuri, băuturi energizante, lapte.


5. Evită shake-urile şi batoanele proteice
Dr. Oz avertizează că batoanele proteice şi diversele shake-uri cu pudre proteice sunt mai periculoase pentru siluetă decât multe dulciuri. Aceste produse sunt pline de zahăr, grăsimi şi, prin urmare, pot favoriza creşterea în greutate.

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată