10 trucuri simple ca să dai jos kilogramele luate de Sărbători

de Ioana Maroşan, 10 Ianuarie 2018

Au trecut și sărbătorile de iarnă, te simți fără energie și te-ai îngrășat de la toate bunătățile savurate? Aplică aceste trucuri simple pe care le poți urma fără efort și slăbește rapid!
Ai intrat deja în rutina zilnică, iar programul încărcat pe care-l ai nu-ți lasă mult deloc timp pentru a merge la sală sau a planifica mese sănătoase? Chiar dacă acestea sunt cele mai bune metode care te ajută să slăbești și să te menții, mai există câteva lucruri pe care le considerăm minore, dar care au un impact semnificativ asupra siluetei. Dacă ai un program încărcat și nu te poți organiza cu toate, aplică aceste trucuri simple de urmat pentru oricine care te ajută să începi să dai jos kilogramele luate de sărbători.


10 trucuri simple ca să dai jos kilogramele luate de Sărbători


1. Nu uita să bei apă!

Dacă nu îi acordai suficient de multă atenție, acum este momentul să incluzi acest obicei în planul tău zilnic. Este foarte important să bei multă apă pe parcursul zilei, iar dacă uiți acum există chiar și aplicații care îți amintesc când trebuie să bei apă. Indiferent de metoda pe care o aplici ca să consumi mai multă apă, acest obicei simplu te va ajuta să slăbești mai repede și să nu mai faci excese culinare. Metabolismul tău va fi mai alert și astfel arderea grăsimilor se va realiza mai intens. Este recomandat să bei un pahar mare de apă la temperatura camerei sau călduță imediat ce te-ai trezit, dar și să te asiguri că mai adaugi 1-2 pahare înainte cu 30 de minure de fiecare masă (prânz, cină). 


2. Mănâncă încet și savurează 

Fă-ți un mic ritual atunci când mănânci și concentrează-te doar pe mâncarea consumată, bucurându-te de gusturi și arome.
Acest lucru conferă multă satisfacție și astfel ești prezentă în timp ce mănânci și conștientizezi când trebuie să te oprești. Evită să te uiți la televizor, sa stai la laptop sau să vorbești la telefon în timpul mesei, bucură-te doar de aceste câteva momente și mănâncă în liniște. Acest lucru te ajută să mănânci mai încet, să eviți consumul exagerat de alimente și să slăbești mai ușor. 


3. Folosește o farfurie mai mică 

O farfurie mai mică pe care să pui doar o porție de mâncare te va ajuta să controlezi mai ușor cantitățile consumate. De asemenea, atunci când se poate este bine să folosești bețișoarele pentru că te fac să mănânci mai încet și să te saturi mai repede.


4. Dormi mai mult!

Nu este o glumă faptul că somnul te ajută să slăbești. Este foarte important să dormi 7-8 ore pe noapte, deoarece acest lucru are un impact considerabil asupra metabolismului și a echilibrului hormonal care te ajută să te menții la o greutate corporală normală. Potrivit specialiștilor, arzi între 50-100 de calorii pe oră atunci când dormi, așa că ai toate motivele să acorzi mai multă atenție programului de somn.


5. Dormi la 19 grade Celsius

Temperatura în dormitor pe timpul nopții trebuie să fie de 19 grade Celsius, susțin specialiștii. Acest lucru te va ajuta să ai un somn odihnitor și să arzi mai multe calorii în timp ce dormi. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;