Merită sfârcurile feminine, ascunse de multe femei, sub sutien, în fiecare zi, această soartă? Tot mai multe femei aleg să renunţe la sutien pentru că se simt mai sexi sau din motive de sănătate. Află care sunt cele mai importante argumente pro şi contra pentru purtarea sutienului. 29 Apr
Discutia moderata de dr. Dana Nedelcu, Sef department Radiologie si asistent medical Adriana Mircoage are ca tema de dezbatere: metode de autoexaminare a sanului si tipuri de investigatii recomandate pentru prevenirea cancerului de san.
Luna octombrie este Luna Internaţională de Luptă Împotriva Cancerului de Sân, prilej cu care Federaţia Asociaţiilor Bolnavilor de Cancer din România (FABC), cu sprijinul Roche România, Gral Medical şi Europa FM, a lansat campania de informare şi responsabilizare cu privire la cancerul...
Mamografie şi ecografia mamară sunt două dintre cele mai importante investigaţii pe care trebuie să le faci pentru a preveni apariţia problemelor care pot să apară la nivelul sânilor. Află când este cel mai potrivit să apelezi la ele!
Cancerul de sân este perfect curabil dacă este tratat la timp! De aceea este esenţial să fii atentă la toate schimbările care apar la nivelul sânilor şi să ţii cont de câteva măsuri de prevenire foarte simple.
Sânii se numără printre cele mai delicate părţi ale corpului feminin şi au nevoie încă din copilărie de o atenţie constantă pentru a preveni efectele trecerii timpului şi a-i feri de boli. Află cum trebuie să ai grijă de ei!
Opera "Venus" a lui Botticelli a fost recreată prin alăturarea unui număr de 1.096 de feţe, pentru campania Samsung 'Everyone Is Art' împotriva cancerului de sân.
Este demonstrat ştiinţific că anumite alimente au capacitatea de a reduce riscul de cancer la sân.
După ce în august a declarat că s-a vindecat de...
Femeile sunt grav afectate de aerul poluat cauzat de maşinile din trafic.
Campania Avon "Află că eşti bine", ajunsă acum la opt ani de existenţă, organizează un eveniment la intrarea Şincai a parcului Tineretului. Campania se bucură anul acesta de sprijinul unor personalităţi publice...
Tot ce trebuie să ştii despre sănătatea lor
Suntem aşteptaţi cu toţii duminică, pe 10 octombrie la un marş împotriva cancerului la sân.
Mereu facem promisiuni. Uneori le respectăm, alteori le uităm. Unele ni se par importante, altele mai puţin. Dacă promisiunea ta ar putea salva o viaţă ţi s-ar parea importanta? Dar dacă ar fi chiar viaţa ta în joc, ai uita să o respecţi?
Mamografiile efectuate cu scopul de a preveni cancerul la sân nu sunt atât de eficiente pe cât se credea, se arată într-un studiu apărut în publicaţia New England Journal of Medicine.
Oamenii de stiinta au descoperit un nou beneficiu pe care il ofera consumul de broccoli: poate preveni si chiar trata cancerul de san.
Daca ai fost subponderala la varsta de sapte ani, riscul de a face cancer in viata adulta este mult mai ridicat, se arata intr-un studiu apaut astazi in publicatia Breast Cancer Research si citat de DailyMail.
Potrivit unui studiu aparut in revista Pediatrics, femeile care consuma alcool in adolescenta pot dezvolta tumori benigne la nivelul sanilor care sunt factor de risc pentru cancerul mamar, informeaza publicatia medicala ScienceDaily.
Fosta jucatoare de tenis a dezvaluit, intr-un interviu acordat revistei People, ca a fost diagnosticata cu cancer la san, ea urmand sa inceapa radioterapia in luna mai, dupa ce a suferit deja o interventie chirurgicala, potrivit BBC.
"Am citit ca ceea ce mancam poate influenta sansele de a face cancer. Exista vreo legatura intre dieta si cancerul de san?"
Femeile care au suferit de cancer la san isi pot spori sansele de supravietuire cu ajutorul produselor din soia. Potrivit unui studiu efectuat recent, un consum ridicat de soia poate reduce riscul unei recidive cu 32%.