Persoanele care sufera de migrene severe sunt mai predispuse la infarct, atac cerebral, avertizeaza oamenii de stiinta.
Afecţiunile cardiace afectează foarte multe persoane, de la cele în vârsta până la copii. Descoperă ce risc de boală cardiovasculară ai, în funcţie de zodia în care eşti născută!
Bolile de inimă sunt tot mai răspândite dacă ne uităm peste cele mai recente statistici care arată că 50% din totalul deceselor din Europa sunt provocate de diverse probleme cardiovasculare. Află alimentele care au rolul de a-ţi proteja inima de boală!
S-a descoperind că, prin eliminarea acestei mese din rutina zilnică, se creşte riscul de afecţiuni ale inimii.
Societatea Naţională de Medicina Familiei (SNMF), în parteneriat cu Zentiva demarează un program de educaţie medicală adresat pacienţilor din aproximativ 30 de oraşe ale ţării.
Bolile de inimă rămân principala cauză de deces pentru următorii 20 de ani, potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii.
Ştim deja că există găsimi bune, dar şi rele pentru inima noastră. Dar ştii cum să le alegi pe cele benefice de care are nevoie inima ta? Noi te ajutăm să faci alegerile corecte şi să cunoşti vârsta inimii tale!
O igienă orală adecvată îţi poate salva viaţa prevenind bolile de inimă, arată un studiu citat de DailyMail.
Scortisoara poate ajuta la prevenirea diabetului si a bolilor de inima, sustin specialistii.
O multime de studii demonstreaza faptul ca un consum moderat de ciocolata neagra scade riscul de insuficienta cardiaca.
Oamenii de stiinta de la Colegiul Imperial din Londra sustin ca producatorii de fast-food ar trebui sa le ofere clientilor cate o statina gratis, pentru a reduce efectele nocive cauzate de alimentele vandute.
Consumul moderat de bere te protejeaza de bolile de inima, sustin oamenii de stiinta dupa efectuarea unui studiu in care participantii au consumat zilnic o halba de bere. Cercetarea a aratat ca berea reduce riscul de atac de cord.
Astazi, s-a lansat si la noi primul generic de rosuvastatina, considerata cea mai eficienta statina si care asigura atingerea valorilor normale ale colesterolului dupa 6 saptamani de tratament.
Potrivit statisticilor aparute in cel mai prestigios jurnal de cardiologie american, Circulation, Romania e in plina epidemie de boala cardiovasculara.
Sucul din sfecla rosie reduce hipertensiunea arteriala si scade riscul de boli cardiovasculare, potrivit celui mai recent studiu aparut in Hypertension, publicatia Asociatiei Americane a Inimii.
Fiecare ora petrecuta in fata televizorului creste riscul de deces provocat de o boala de inima cu pana la 7%, scrie DailyMail.
Un nivel scazut al vitaminei D inseamna un control precar al glicemiei in cazul diabeticilor si creste riscul de aparitie a sindromului metabolic, sugereaza un studiu recent citat de HealthDay.com
In cazul barbatilor in varsta, un nivel ridicat de testosteron poate creste riscul bolilor de inima, scrie HealthDay.
Persoanele scunde prezinta un risc mai mare de a suferi de afectiuni ale inimii, scrie NetDoctor.
Merele ne protejeaza de cancer si bolile de inima, insa stiai ca toate aceste substante benefice se gasesc in coaja marului?
In cazul in care consumi mezeluri, precum carnati sau sunca, in fiecare zi esti mai predispus la boli de inima, sustin oamenii de stiinta.