De ce te doare capul când te trezești


Când te trezești, îți dorești să te simți revigorat. Vrei să începi ziua cu un zâmbet, pentru a te putea ocupa de lucruri cu o gândire pozitivă. Pentru unii oameni, acest lucru nu este posibil.
Sunt oameni din întreaga lume care își încep fiecare zi cu dureri de cap sau migrene. Durerile de cap pot avea un efect sever asupra capacității unei persoane de a-și îndeplini sarcinile de bază și de a-și trăi viața fără durere. Din fericire, cercetătorii și-au dat seama de ce se întâmplă acest lucru. Iată câteva motive pentru care te doare capul când te trezești!

Te doare capul când te trezești? Iată care ar putea fi motivele!


1. Ai o dietă nesănătoasă


Alimentele îi oferă corpului combustibil, dar și informații. Ceea ce mănânci este descompus, iar aceste componente sunt transportate în tot corpul prin procese complexe. Oricare dintre aceste procese te poate afecta. Acest lucru este important în special dacă suferi de migrene regulate și de dureri de cap cronice. Chiar și opțiunile alimentare sănătoase pot declanșa dureri de cap dimineața, așa că îți poți imagina ce poate face mâncarea nesănătoasă. Unele dintre cele mai frecvente cauze includ laptele, glutenul și soia, dar fiecare persoană va experimenta aceste lucruri în mod diferit. În general, o dietă nesănătoasă nu este bună deloc pentru organism, dar poate fi chiar mai dăunătoare dacă provoacă dureri de cap. Încearcă să echilibrezi aportul de alimente și să incluzi substanțele nutritive necesare. Dacă ai o dietă echilibrată, dar tot te confrunți cu aceste probleme, încearcă să notezi ceea ce mănânci. Și compară dieta cu frecvența durerilor de cap.

2. Dormi prea mult sau prea puțin


Obiceiurile proaste de dormit reprezintă una dintre cele mai frecvente cauze ale durerilor de cap. Din fericire, este și cea mai ușoară problemă de rezolvat. Numărul adecvat de ore de somn te ajută să restaurezi și să întinerești creierul, permițându-ți să te recuperezi într-o varietate de moduri.
Somul afectează și experiențele durerii fizice sau emoționale. Lipsa de somn ne face mai sensibili la durere, motiv pentru care pot apărea și migrenele. Acestea fiind spuse, toate obiceiurile proaste de dormit sunt dăunătoare. Indiferent dacă dormi prea mult sau prea puțin, te trezești adesea în timpul nopții sau ai obiceiuri neregulate, îți faci rău. Cea mai bună modalitate de a remedia această problemă este prin numărul recomandat de ore de somn. De obicei, este vorba de opt ore pe noapte, însă ar trebui să fie suficiente și 7-9 ore. Încearcă să te asiguri că dormi bine noaptea și că nu te trezești prea des. Stabilește-ți o rutină care implică adormitul și trezitul la aceeași oră în fiecare zi. Iar dacă te trezești dimineața cu dureri de cap, poți să faci exerciții de respirație sau meditație înainte de culcare.

3. Ești supus unui nivel prea mare de stres


În viață vor exista mereu factori de stres.
Dacă stresul tău provoacă probleme serioase de dispoziție în timpul zilei sau duce la insomnii în timpul nopții, durerile de cap pot apărea cu ușurință. Cel mai bun mod de a preveni durerile de cap cauzate de stres este de a găsi modalități de a reduce acel stres. Poți începe să meditezi, face exerciții fizice sau vedea lucrurile care te frustrează dintr-o altă perspectivă. Câteodată, este nevoie să te asiguri că petreci timp de calitate cu tine pentru a reduce nivelul de stres. Unii oameni se confruntă cu anxietatea și o pot confunda cu stresul, iar anxietatea poate avea un impact semnificativ asupra somnului. Dacă bănuiești că ai o tulburare corelată cu anxietatea, este recomandat să discuți cu un terapeut sau un alt profesionist în domeniul sănătății mintale. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;