Top 15 alimente cu efect antiinflamator pe care trebuie să le mănânci

Inflamațiile nu sunt doar apanajul sistemului osos și al articulațiilor, ci întregul organism are de suferit de pe urma lor. Descoperă cele mai bune alimente cu efect antiinflamator!
De obicei, în astfel de situații ajungem la doctor și acesta ne prescrie antiinflamatoare și antibiotice. Acestea pot rezolva problemele apărute, dar efectele lor adverse supun organismul nostru unui altfel de atac. Cum putem rezolva această dilemă? Simplu! Natura ne pune la dispoziție o serie de plante ale căror efecte antiinflamatoare sunt cunoscute din cele mai vechi timpuri, iar efectele adverse practic nu există. În plus, pe lângă efectul antiinflamator, aceste legume și fructe aduc un plus de minerale și vitamine esențiale pentru buna funcționare a organismului uman.


Cele mai bune 15 alimente cu efect antiinflamator


1. Mangoldul (Swiss Chard)

Este un crucifer foarte bogat în vitaminele A și C și, de asemenea și în vitamina K, un protector natural al creierului împotriva stresului oxidativ cauzat de radicalii liberi. Este cel mai eficient mijloc de prevenției împotriva deficienței de vitamina K.

2. Varza Bok Choi

Cunoscută și sub numele de „varză chinezească”, bok choi este o sursă excelentă de antioxidanți, vitamine și minerale. Studii recente au evidențiat faptul că această plantă conține peste 70 substanțe bogate în fenoli antioxidanți, printre acestea numărându-se și acidul hidroxicinamic, cel mai bun antioxidant în lupta împotriva radicalilor liberi. Este o plantă deosebit de versatilă, adaptându-se cu ușurință și la alte preparate, în afara celor din bucătăria chinezească.

3.
Ţelina apio

Este bogată în substanțe cu efect antioxidant și antiinflamator, având proprietăți în reducerea tensiunii arteriale și a nivelului colesterolului dar și în prevenirea bolilor cardiovasculare. Semințele de țelină – care se pot găsi întregi sau măcinate- sunt foarte eficiente în reducerea proceselor antiinflamatoare și în lupta împotriva infecțiilor cu bacterii. Sunt o sursă foarte bogată de potasiu dar și de antioxidanți și vitamine.

4. Sfecla

Un indicator al faptului că este o plantă plină de antioxidanți este culoarea sa proeminentă. Este foarte eficientă în refacerea celulelor afectate de inflamații. Este foarte bogată în potasiu și magneziu și este un remediu foarte bun împotriva inflamațiilor și este foarte bogată în substanțe cu efect antiinflamator.

5.
Broccoli

Este o legumă plină de substanțe cu efecte antioxidant, vitamine, flavonoizi și carotenoizi. Împreună, aceste substanțe contribuie la reducerea nivelului stresului oxidativ din organism și contribuie la lupta împotriva inflamațiilor cronice și a riscului apariției cancerului.

6. Afine

Aceste fructe conțin unul dintre cei mai puternici agenţi antiinflamatori cunoscuți, și anume antocianina. Acest compus care dă și culoarea fructului este un aliat prețios al organismului împotriv inflamațiilor cronice și chiar și a cancerului.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;