O influenceriță a reușit să schimbe legea în Marea Britanie: Fără selfie-uri cu filtre în reclamele de pe Instagram

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
De ce ne place Instagram? Pentru că este plin de poze frumoase, cu oameni frumoși și locuri frumoase. Pare mai mult o realitate paralelă, în care totul este luminos, colorat și interesant.
Dacă urmărești influenceri pe Instagram, fie că sunt pasionați de modă și frumusețe, fie că sunt vedete, probabil ești fascinată să descoperi la fiecare postare a lor cât de bine arată și cât sunt de perfecte. Ten impecabil, fără pori vizibili, fără urme de riduri, acnee, pete sau cicatrici.

Iar dacă totul pare prea frumos ca să fie adevărat, ei bine, chiar nu este. Deja știm că flitrele și retușurile sunt folosite intens pentru a edita fiecare selfie care ajunge pe rețelele de socializare. 

Citește și: 
O provocare virală pe TikTok i-a convins pe influenceri să-și arate adevărata față.
25 de imagini cu și fără machiaj


Cu toate acestea, este ușor să uităm că cele mai multe influencerițe postează imagini intens retușate, chiar și atunci când promovează diferite produse de înfrumusețare. Însă nu toți influencerii apelează la aceste tactici.

Sasha Louise Pallari, makeup artist și influencer pe Instagram, a lansat campania virală #FilterDrop prin care le încurajează pe femei să posteze selfie-uri în care apare pielea lor naturală, fără filtre și retușuri.
Însă campania a obținut mai mult decât și-ar fi imaginat Sasha: a reușit să schimbe legea în Marea Britanie.


ASA, Agenția pentru Standarde în Publicitate, a dat o lege prin care interzice „exagerarea în mod înșelător a efectelor pe care un produs este capabil să le obțină”.

Agenția din Marea Britanie a decis astfel că filtrele nu ar trebui să fie folosite în reclamele de pe rețelele de socializare dacă exagerează efectele unui produs.

Specialiștii au folosit ca exemple două cazuri în care influencerii au folosit filtre pentru a promova produse autobronzante.
Au descoperit în urma investigațiilor că filtrele îi pot induce în eroare pe useri, chiar și atunci când numele filtrului folosit este menționat în postare.

Noua regulă spune că brandurile, influencerii și celebritățile nu trebuie să aplice filtre la fotografiile care promovează produse de înfrumusețare, dacă filtrele respective exagerează efectele produslui. 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod