Antrenament complet: Cum să folosești bicicleta eliptică și rowing-ul


Indiferent în ce sală de fitness pășești, o să recunoști bicicleta eliptică și aparatul de rowing (vâslit). Probabil că ai trecut pe lângă ele de foarte multe ori.
Și tot de atâtea ori, le-ai ignorat. De aceea, puțini sunt cei care recunosc puterea și beneficiile celor două aparate. Poate că te întrebi de ce le-am pus la comun. Simplul răspuns este că doar utilizând aceste două aparate, bicicleta eliptică și aparatul rowing, poți să-ți dezvolți un workout complet, accesibil și eficient.

Ce sunt bicicleta eliptică și rowing-ul (vâslitul)


Bicicleta eliptică și rowing-ul sunt două aparate fixe. Beneficiul utilizării lor este adus de exercițiile cu mișcări complexe pe care le poți efectua cu ambele. Dacă țineti minte,exercițiile complexe sunt cele care te ajută să slăbești eficient. Deoarece prin efectuarea exercițiilor complexe lucrezi mai multe grupe de mușchi, care ard un volum de calorii considerabil mai mare.

Workout complet cu doua aparate


Deși sună un pic ‘fake’, adevărul este că poți face un workout complet și să lucrezi tot corpul cu ajutorul acestor două aparate. Cu bicicleta eliptică te concentrezi asupra zonei inferioare a corpului. Astfel lucrezi zona abdomenului, cea lombară, coapesele și gambele. Iar cu ajutorul exercițiilor la aparatul de rowing, lucrezi grupele musculaturii superioare, adică spatele, umerii, pieptul și brațele. Cei drept, nu o să lucrezi toate aceste grupe cu aceeași intensitate. Dar, pentru a slăbi eficient, nici nu trebuie acest lucru. Tot ceea ce trebuie să faci este să lucrezi grupele musculare mari pentru a arde cât mai multe calorii.



4 beneficii aduse de de workout-ul eliptică + rowing


Beneficiile aduce de acest workout sunt nenumărate. În special pentru persoanele care, pentru început , vor să slabească eficient, nu au stamină (anduranță) și vor să vadă rezultate pentru efortul depus. Beneficiile pe care le enumerez mai jos sunt menite pentru cei care doresc să înceapă un stil de viață sănătos și să slăbească eficient, dar ezită să folosească aceste două aparate. Sper ca după citirea acestor rânduri vor vedea cu alți ochi bicicleta eliptică și aparatul de rowing.

Beneficiul #1 Rezultate de la prima aplicare - Știu că sună a publicitate pentru medicamente, dar adevărul este că se pot obține rezultate imediat. Poate că după primul antrenament o să simți o febră musculară cruntă. Bicicleta eliptică îți va aduce o febră cruntă în zona interioară a coapselor. Crede-mă că o nu o să poți să te dai jos din pat. Iar aparatul de rowing vine la pachet cu febra musculară în zona fesierilor, a spatelui și a pieptului.
Știu, sună tare ciudat, febră la posterior și la piept. Dar, numai așa, datorită febrei musculare o să-ți dai seama de cât de efieciente sunt cele două aparate. Rezultatele apar destul de repede datorită mișcărilor complexe pe care le efectuezi prin antrenarea simultană a mai multor grupe musculare.

Beneficiul #2 Ideal pentru aerobic -  Atât exercițiile cu bicicleta eliptică cât și cele de rowing cresc foarte repede ritmul cardiac fără a consuma prea multă energie. Practic, îți crești exponențial capacitatea de efort și arzi mai multe calorii decât dacă ai face jogging sau alte exerciții de fitness care nu implică aparate. Acest workout este ideal și pentru persoanele ce au multe kilograme peste greutatea ideală deoarece aceste două aparate preiau din greautatea în plus și măresc anduranța. Astfel, oricine poate efectua acest workout pentru a beneficia de beneficiile aerobicului, fără a li se ‘tăia suflul’ îmediat după ce au făcut puțin efort.

Beneficiul #3 Impact scăzut asupra articulațiilor - Acest beneficiu este strâns legat de al doilea beneficiu. De fapt, este o concluzie logică. Bicicleta eliptică și rowing-ul sunt recomandate atât pentru persoanele supraponderale cât și pentru cei care nu mai făcut mișcare de mult timp.Prin preluarea sarcinii corpului, cele două aparate reduc semnificativ efectul mișcărilor mai agresive asupra articulațiilor.Toți cei care doresc să slabească eficient, după o perioadă prelungită de inactivitate, pot efectua acest workout cu risc scăzut de accidentare.

Beneficiul #4 Accesibilitate -  Așa cum am scris mai sus, aceste două aparate se găsesc în orice sală de fitness din România.
Ceea ce înseamnă ca ele sunt foarte accesibile. Ceea ce înseamnă că poți începe acest workout aproape de tine. Ceea ce înseamnă ca poți începe să faci mișcare mai repede și mai ușor decât crezi. 


Vrei sa slabesti?

Acest tip de workout este recomandat tuturor celor care doresc să slăbească eficient. Pentru efectuarea workoutului, trebuie să mergi de minim două ori pe săptămână câte o oră la sală. Ceea ce inseamnă că oricine are două ore libere pe săptămână poate începe acest workout chiar de azi. Și… crede-mă că rezultatele nu vor intârzia să apară.

Articol realizat de: Dani Grigore -  Health Coach, Personal Trainer, Jatomi Fitness Constanta. Mai multe detalii despre autor pe: www.danigrigore.ro 


Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;