Dr. Oz: 5 sfaturi care-ţi modelează abdomenul. Chiar funcţionează!

Castraveţii sau varza, fermentate natural în apă cu sare, îmbunătăţesc digestia, împiedică balonarea şi stimulează arderea grăsimilor. Descoperă şi alte trucuri!
Admiri mereu abdomenul vedetelor care este plat şi foarte bine tonifiat? Ţi-ai dori să găseşti motivaţia de a începe un program regulat de exerciţii, dar şi să ai mai multă grijă la ceea ce mănânci pentru a ajunge la rezultatul dorit? Celebrul Dr. Oz explică în emisiunea sa "The Dr. Oz Show" câteva dintre trucurile care funcţionează şi te ajută să scapi de grăsimea de pe burtă.

Există câteva ingrediente secrete pe care trebuie să le introduci în dieta ta, însă la fel de important este şi programul regulat de exerciţii pentru zona abdominală.
Rezultatul pe care-l vezi la starurile tale preferate nu are legătură numai cu alimentaţia, ci şi cu sportul efectuat cu regularitate. Numai aşa vei ajunge să ai un abdomen plat şi perfect conturat.


Ce te sfătuieşte Dr. Oz să faci?


Un abdomen plat în timp scurt înseamnă mult sport, alimentaţia sănătoasă, dar şi câteva strategii care te ajută să subţiezi repede zona abdominală, să-ţi controlezi poftele şi să ajuţi corpul ca să elimine eficient toxinele, susţine specialistul. Iată cum poţi să scapi rapid de balonare şi să-ţi modelezi abdomenul:


1.Stimulează metabolismul cu ajutorul ardeiului iute!


Primul pas pentru a elimina grăsimea de pe abdomen constă în ajutorul pe care trebuie să-l dai corpului pentru a stimula metabolismul. Acest lucru te va ajuta să arzi mai multe grăsimi şi se poate realiza dacă introduci ardeiul iute în alimentaţia ta.
Capsaicina din ardeiul iute este o substanţă care are rolul de a accelera metabolismul cu 20-30% încă din prima jumătate de oră după ce l-ai consumat.


Consumă ardeiul iute ca atare sau sub formă de fulgi la micul dejun împreună cu alimentele pe care mănânci.


2. Murăturile au efect detoxifiant asupra sistemului digestiv


Legumele fermentate natural în saramură sunt recomandate pentru detoxifierea sistemului digestiv, îmbunătăţind astfel digestia. Datorită bacteriilor bune (probiotice) care se dezvoltă prin fermentarea naturală, murăturile împiedică balonarea şi depunerea grăsimilor în zona abdominală.

Ai grijă să nu foloseşti o cantitate exagerată de sare pentru conservarea murăturilor! Castraveţii sau varza la saramură sunt câteva dintre cele mai bune opţiuni pentru digestie.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată