Dietă. 5 idei de gustări sănătoase din trei ingrediente



2. Pară, prosciutto şi brânză mucegăită

Înveleşte o felie de pară şi o bucăţică de brânză mucegăită într-o felie de prosciutto pentru a obţine o gustare delicioasă şi hrănitoare.


3. Curmale cu unt de arahide şi sare de mare

Pentru o gustare dulce-sărată, când nu ştii exact ce-ţi trebuie poţi să optezi pentru această variantă extrem de rapidă. Umplu 4-5 curmale fără sâmburi cu puţin unt de arahide (sau brânză de capră) şi presară puţină sare peste ele. Vei obţine o gustare delicioasă, dulce, dar şi sărată pentru a-ţi astâmpăra poftele.



4. Iaurt grecesc cu miere şi nuci

Dacă ai poftă de ceva cremos optează pentru un iaurt grecesc cu 2% grăsime pe care să-l stropeşti cu puţină miere de albine naturală şi să-l amesteci cu câteva nuci crude. O gustare perfectă!


5. Roşii coapte cu pesto şi caşcaval/parmezan

Taie roşiile în jumătăţi, aşază-le în tava cuptorului şi pune peste ele puţin pesto şi caşcaval/parmezan răzuit. Lasă-le la cuptor 20 de minute.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;