Grasimi saturate

Alimentatia cu putine grasimi saturate si trans previne bolile de inima

Alimentatia cu putine grasimi saturate si trans previne bolile de inima

Cercetarile demonstreaza ca 80% din decesele provocate de afectiuni cardiovasculare ar putea fi prevenite, daca s-ar controla optim factorii de risc cardiovascular.
Sunt biscuiții digestivi o gustare sănătoasă?

Sunt biscuiții digestivi o gustare sănătoasă?

Te-ai obișnuit deja să consumi biscuiții digestivi cu o ceașcă de ceai în fiecare zi? Chiar dacă aparent sunt utili pentru sănătate, este bine să citești sfaturile nutriționiștilor cu atenție pentru a realiza dacă stimulează cu adevărat digestia și pentru a evita miturile legate...
Motivele pentru care ar trebui să renunți la carnea roșie

Motivele pentru care ar trebui să renunți la carnea roșie

Carnea roșie face parte din dieta multor oameni. Există în restaurante de lux, la fast food, în piețe și în supermarketuri.
Alimente interzise bebelușilor și copiilor sub 5 ani

Alimente interzise bebelușilor și copiilor sub 5 ani

Meniul destinat bebelușilor și copiilor sub 5 ani trebuie să întrunească totalul necesar de vitamine, fără să includă substanțe nocive pentru organismul lor. Descoperă ce alimente trebuie să eviți când te gândești cum să constitui mesele celui mic.
Scleroza multiplă: 4 alimente pe care să le eviți

Scleroza multiplă: 4 alimente pe care să le eviți

Un meniu sănătos, cu multe vitamine și minerale, este esențial pentru a reduce gravitatea simptomelor asociate cu scleroza multiplă. Modificarea dietei are un rol central pentru un plus de energie și reducerea efectelor secundare.
Ce alimente conțin cele mai multe grăsimi saturate?

Ce alimente conțin cele mai multe grăsimi saturate?

Grăsimile saturate sunt rele pentru inimă și trebuie evitate. Ca să faci acest lucru trebuie să știi ce alimente conțin cele mai multe grăsimi saturate.
Studiu. Uleiul de cocos este la fel de nesănătos ca untura și untul

Studiu. Uleiul de cocos este la fel de nesănătos ca untura și untul

Dacă până acum știai că uleiul de cocos este foarte sănătos, un nou studiu arată opusul și susține că ar fi la fel de nociv ca untura și untul. Vezi din ce motive!
2 din 3 români suferă de boli cardiovasculare

2 din 3 români suferă de boli cardiovasculare

Trei organizaţii internaţionale specializate în siguranţa alimentară (EFSA – European Food Safety Authority, USDA – United States Department of Agriculture, WHO/FAO – World Health Organization/ Food and Agriculture Organization) au publicat de...
6 soluţii eficiente care scad colesterolul

6 soluţii eficiente care scad colesterolul

După mesele îmbelşugate de Sărbători se impun câteva măsuri simple pe care le poţi aplica pentru a ajuta la scăderea colesterolului în sânge. Dacă ai sărit puţin peste indicaţiile medicului, iată cum te poţi redresa!
Noi recomandari pentru consumul de grasimi

Noi recomandari pentru consumul de grasimi

Limiteaza consumul grasimilor saturate si inlocuieste grasimile saturate cu cele polinesaturate pentru a preveni bolile de inima, recomanda expertii Organizatiei Mondiale a Sanatatii si ai Organizatiei Alimentelor si Agriculturii care au emis un raport pe 15 martie a.c. despre consumul grasimilor.

Mancarea pentru bebelusi, bogata in sare, zahar si grasimi saturate

Burgerii si prajiturele cu ciocolata sunt alimente mai sanatoase decat anumite tipuri de hrana pentru bebelusi din Marea Britanie, sunt de parere specialistii.

Grasimile bune si rele - in ce alimente le gasim?

Am tot auzit vorbindu-se despre grasimile bune si rele pentru organismul nostru. Dar care sunt acestea si in ce alimente le gasim? Dr. Ciprian Constantin, medic rezident diabet, nutritie si boli metabolice si membru al Fundatiei pentru Alimentatie Sanatoasa ne lamureste.
Grasimile - bune si sanatoase, doar in portii mici

Grasimile - bune si sanatoase, doar in portii mici

Ai auzit, si deja ai o serie de informatii, despre colesterol. Dar si despre faptul ca exista colesterol bun si o varianta de care toata lumea te sfatuieste sa fugi, cel "rau".