Dr. Oz: 5 paşi care te ajută să fii mai puţin stresată


Nu ignora importanţa somnului, deoarece pe timpul nopţii se regenerează întregul organism. Acest lucru te ajută să fii mai echilibrată în ziua următoare.
Stresul are un efect negativ asupra corpului atunci când nu este gestionat corect. Situaţiile stresante la care suntem expuşi zilnic ne întăresc, dar în acelaşi timp ele pot să distrugă sănătatea persoanelor care nu reuşeşsc să reacţioneze cu calm în aceste cazuri. Starea de agitaţie, bătăile alerte ale inimii şi tendinţa de a ridica tonul la oricine te deranjează sunt câteva dintre cele mai comune reacţii pe care le avem atunci când suntem sub stres.

Însă, de cele mai multe ori tocmai aceste stări ne împiedică să ducem planul la bun final pentru că ne consumă din energia pe care ar trebui să ne-o adunăm pentru a finaliza sarcina care este sursa stresului. De aceea, psihoterapeuţii mizează pe tehnici de relaxare şi de calmare, concentrând energia pe ceea ce ai de finalizat. Abordarea cu calm a situaţiilor stresante te va ajuta să gestionezi corect problema şi să-ţi protejezi sănătatea.

Celebrul Dr. Oz îţi recomandă să urmezi 5 paşi ca să fii mai puţin stresată:

1. Gândeşte-te de fiecare dată că sănătatea ta este mai importantă


Conştientizează efectul distructiv pe care îl are stresul asupra corpului şi creierului tău. Astfel că atunci când te loveşti de o situaţie cauzatoare de stres trebuie să te gândeşti înainte de toate că acţionând cu calm poţi să-ţi protejezi sănătatea şi să ai rezultatul dorit fără să-ţi consumi energia agitându-te.

Strsul este principalul factor de risc pentru sănătatea ta în general, avertizează Dr. Oz. Potrivit specialistului, fiecare este responsabil pentru sănătatea sa şi este capabil să îşi diminueze factorii stresori, astfel încât să îşi protejeze sistemul imunitar.


2. Nu ignora importanţa unui somn bun


Este esenţial să dormi bine în timpul nopţii, deoarece atunci se regenerează întreg organismul. Un somn bun te ajută să te concentrezi mai bine şi să îţi desfăşori activităţile din ziua respectivă. Dr. Oz recomandă aplicarea tehnicilor de relaxare în funcţie de fiecare persoană, astfel încât să ai un somn de calitate noaptea.


3. Respiră adânc


Lipsa oxigenului conduce la stări de apatie, depresie, anxietate şi nu mai reuşeşti să te concentrezi atât de bine. De aceea, aerisirea încăperii unde dormi şi lucrezi este esenţială. De asemenea, respiră adânc de mai multe ori pe parcursul zilei pentru a favoriza oxigenarea corpului. Acest lucru te ajută să îţi limpezeşti mintea, să revigorezi tenul şi să te energizezi, susţine Dr. Oz.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod