Relatiile intime si dragostea

Exista o multime de aspecte ale relatiei de cuplu care inca raman o enigma si pe care nu le putem intelege. Totusi se cunosc anumite lucruri despre caracteristicile care afecteaza relatia oamenilor. De exemplu, aspectul fizic al unui partener tinde sa fie mai important pentru barbati decat pentru femei, in timp ce inteligenta partenerului tinde sa fie mai importanta pentru femei decat pentru barbati.
Diada cuplu-casatorie

Fiecare dintre noi tindem catre structura arhetipala (masculin-feminin) bazata pe complementaritate si, de aceea, cautarea partenerului cu ajutorul caruia sa ne dezvoltam pe plan sexual, afectiv, mental si spiritual devine un proces important al vietii noastre. Gasirea partenerului potrivit duce la formarea cuplului si la casatorie (in cele mai multe cazuri).

Cuplul este o structura bipolara in care partenerii se satisfac, se stimuleaza, se sustin, se dezvolta si se realizeaza ca individualitati biologice, afective si sociale, unul prin intermediul celuilalt.

Insa, din aceasta perspectiva, cuplurile pot fi stabile si coezive sau instabile si dominate de disensiuni. Permanentizarea relatiei se transforma de cele mai multe ori in casatorie.

Casatoria este un proces interpersonal al devenirii si maturizarii noastre ca personalitati, de constientizare, redirectionare si fructificare a tendintelor, pulsiunilor si afinitatilor inconstiente, de autocunoastere prin intercunoastere. (I. Mitrofan)

Trebuie specificat ca nu putem intelege cu adevarat casatoria decat din interiorul ei.


Relatiile intime

Oamenii care sunt atrasi unii de altii devin de obicei interdependenti ceea ce inseamna ca gandurile, emotiile si comportamentul unei personae afecteaza gandurile, emotiile si comportamentul altei persone.

Interdependenta are loc atunci cand gandurile si valorile unei personae devin parte a conceptului de sine a celeilalte persoane. Aceasta este una dintre caracteristicile importante ale unei relatii intime.

O alta componenta importanta a unei relatii intime de succes este angajamentul. Persoanele se simt atasate de o relatie atunci cand sunt satisfacute de recompensele pe care le primesc din acea relatie in care au investit resurse considerabile (atat tangibile, cat si intangibile).


Dragostea

Afectiunea, expresivitatea emotionala, suportul social, sexualitatea - aceste caracteristici ale unei relatii aduc in prim plan un alt aspect - dragostea. Totusi intimitatea si dragostea nu sunt sinonime. Cei mai multi teoreticieni sunt de acord ca exista mai multe tipuri de dragoste.

Un punct de vedere acceptat distinge dragostea-pasiune de dragostea-prietenie.

Dragostea-pasiune este intensa, mereu in crestere si este legata de atractia fizica puternica, de atasamentul emotional profund; sentimentele sexuale sunt de asemenea profunde.

Dragostea prietenie nu are un potential asa de mare de crestere, dar din punct de vedere psihologic este mai intima; este marcata de preocuparile reciproce asupra altora.

Sternberg ne ofera o analiza mai atenta a dragostei. Conform teoriei lui cele trei componente esentiale ale dragostei sunt: pasiunea, intimitatea si angajamentul. Din combinatiile variate ale acestor componente rezulta mai multe tipuri de dragoste.

Astfel dragostea romantica include un grad inalt de pasiune si intimidate. Dragostea prieteneasca contine in mai mare masura intimitatea si angajamentul si mai putin pasiunea. Dragostea consumatorie este cea mai completa si cea mai satisfacatoare deoarece prin ea se satisfac in cea mai mare masura dorintele partenerilor.


Casatoriile functionale

Studiile asupra mariajelor de succes arata ca atitudinile premaritale si sentimentele sunt buni predictori pentru sucesul marital. Printre cuplurile casatorite, femeile in general tind sa fie mai satisfacute de mariaj atunci cand partenerii vorbesc des despre propria relatie.

Daca partenerii percep mariajul ca echitabil acest lucru duce la satisfactie. Satisfactia maritala sufera o depreciere la aparitia primului copil atunci cand femeile se simt coplesite. In cazul in care sotii nu le impartasesc grijile si munca, rezultatele sunt uneori devastatoare.

Un alt factor important este felul in care cuplu face fata conflictului si maniei. Lipsa comunicarii, aparitia bruiajelor si blocajelor in comunicarea, remarcile dureroase aparute in cazul unui conflict pot duce la destramarea casatoriei. Chiar daca nu e singurul factor, comunicarea eficienta, directa si empatica poate fi cheia unui mariaj fericit.

 

Comentariile 301-350 din 417

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • alexandra pe 19 Ian 2006, 17:48
    compatibilitati

    Sunt de parere ca 2 oameni nu trebuie sa aiba o relatie care se bazeaza pe compatibilitatea zodiilor.Mi se oare o prostie.

    0
    0

  • Ruxandra pe 19 Ian 2006, 17:48
    e bine

    ai incredere in el?daca nu ai incredere de ce continui relatia?si te-ai gandit vreodata ca daca vrea sa te insele, te inseala si cu vecina...nu trebuie sa se mute in alt oras. invata sa ai incredere in el si totul se va simplifica

    0
    0

  • Maria pe 19 Ian 2006, 17:48
    compatibilitati

    Sunt de acord!o relatie nu ar trebui sa inceapa pe baza unor compatibilitati zodiacale, dar se poate sprijini pe ele pe parcursul sau.

    0
    0

  • alex}{ pe 19 Ian 2006, 17:48
    ye

    ay cel mai tare

    0
    0

  • michela pe 19 Ian 2006, 17:48
    comunicare

    cel mai important intr-o relatie e comunicarea pt ca nespunind ceea ce te apasa n-ai sa stii niciodata unde ai sau a gresit.chiar daca uneori ne doare sa auzim adevarul nu uitati ca minciuna doare mult mai tare.

    0
    0

  • Dragosh pe 19 Ian 2006, 17:48
    Primul lucru in casatorie

    Eu sunt de parerea ca pe primul plan intr-o relatie de casatorie sta sexul iar apoi sta intselegerea si dupa aia BANII, dar citeodata Banii ar putea ocupa locul de frunte in acea relatie

    0
    0

  • nicoleta pe 19 Ian 2006, 17:48
    parere/intrebare

    Parerea mea e ca intr-o casnicie,atasamentul nu este suficient,e necesar un gen de ''teatru''constructiv in permanenta.Asta nu inseamna ca trebuie sa faci lucruri care-ti displac,doar de dragul partenerului.Dar trebuie intretinuta relatia continuu.In alta ordine de idei,ce parere aveti despre posibilitatea ca un barbat sa iubeasca 2 femei in acelasi timp?

    0
    0

  • Alexandrescu Nicolaie pe 19 Ian 2006, 17:48
    Pasiunea Unei Relati

    Daca Nu Pui Suflet Intro Relatie Nu Ai Facut Nimic,faci Un Mare Bine Comunicind Cu Persoana Iubita Astfel Ii Arati Cit De Mult Il Respecti,daca Pui Banii Ca Interes Mai Tirziu O Sa-ti Dai Pumni In Cap.

    0
    0

  • ellicsa pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragoste, dar mai ales respect

    Dragoste pasionala,nebuna...vorbim de inceput...Intr-o a doua parte si ceea ce trebuie sa ramina pina la sfirsit este respectul, oameni buni !

    0
    0

  • liliana68 pe 19 Ian 2006, 17:48
    parere

    daca intr-o casnicie nu exista noi ca definitie nu exista nimic daca nu se face impreuna. cand se ajunge la eu si tu separat nu mai e nimic de facut fara acordul ambelor parti!!!

    0
    0

  • oana pe 19 Ian 2006, 17:48
    Intelegerea, baza unei relatii

    daca nu este intelegere si sinceritate, relatia va esua, tu trebuie sa simti cand iubitul te iubeste si tine cu adevarat la tine, daca numai iti spune, dar nu o dovedeste...mai gadeste-te!

    0
    0

  • maricel... pe 19 Ian 2006, 17:48
    intelgere

    parerea mea.. este ca nun stiu daca iubita mea adica puiu` meu... adica.. totusi mami meu.. sau ded ce nu fulgua... saun poate pizda prosta ce esti aruncatoare de jinars si umflatoare de fund..stie ca o iubesc...dar iamm zas ca o iubesc tare mult dee demonstrat un stiu daca iam demonstrat dar poate sa va zica ea daca o contactati... sunand la nr de telefon.. .... sau pizda porsta ca va r5aspunde.... acest mesaj sper sa apara pe toate siteu`rile...si sa-mi spune-ti pararea... va pup... astpet mesaje... parerea mea..Maricel!

    0
    0

  • ROXANA pe 19 Ian 2006, 17:48
    incredere si dragoste

    Parerea mea este ca intr-un cuplu trebuie sa existe multa incredere,dragoste si optimist.Dac nu ai ai incredere si esti lipsit de dragoste...totul se destrama.Am doar 15 ani si stiu ce inseamna deja din auzite si vazute de cele mai multe ori.va pup pa-pa

    0
    0

  • caty pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea ca necesitate

    cred ca avem nevoie de dragoste ca de apa,ca de aer...dragostea e cel mai frumos sentiment,cel mai pur,este obstacolul ratiunii noastre,dar fara ea am fi goi,simpli si .......

    0
    0

  • vivian pe 19 Ian 2006, 17:48
    lui Marcel

    Mare idiot mai esti...

    0
    0

  • soryna49 pe 19 Ian 2006, 17:48
    incredere dragoste dar si libertate

    TOTI supunem acelasi lucru"o relatie are nevoie de incredere,dragoste" dar uitam un lucru esential din prea mult egoism LIBERTATEA.Fie ea si libertatea de miscare.Am 22 de ani si am vazut multe cupluri destramandu-se pt ca nu si-au acordat destula libertate.Eu personal nu ma pot plange din acest sens in relatia mea nu exista fraza"unde te duci,cu cine te duci?"Daca ai deajunsa incredere in cel de langa tine nu pui intrebari de genul.Partenerul iti va raspunde fara sa-l intrebi,daca ii lasi si lui putina libertate

    0
    0

  • diana pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea...

    la inceput credeam ca totul va fi bine dar m`am inselat..din toata dragostea ce ne lega a mai ramas un gol un strigat de durere fiindca nu te mai pot avea..a trebuit sa renuntam unul la altul desi nu vroiam..uneori dovada suprema de dragoste este de a renunta la persoana iubita...

    0
    0

  • mona pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea nu are varsta

    acum ceva timp m-am indragostit de un barbat mai mare decat mine cu 14 ani..si el de mine...pe atunci eram minora si parintii mei ne`au despartit,am trait 2 ani minunati..acum sunt cu altcineva dar mintea imi zboara la el...se spune ca prima dragoste nu se uita niciodata,acum dau dreptate acestei vorbe..

    0
    0

  • ela pe 19 Ian 2006, 17:48
    intelegere reciproca

    Am crezut ca daca i-mi vad de treaba,copii,casa,curatenie,macare,serviciu,v-a fi totul bine,si dupa 30 ani nu avem ce discuta,cred ca undeva am gresit s-au nu ne potrivim,

    0
    0

  • nicol pe 19 Ian 2006, 17:48
    totul e relativ in viata,pana si dragostea

    Nu am o mare experienta in ceea ce priveste dragostea,dar pot spune cu toata certitudinea ca sa iubim si sa fi iubiti este darul pe care Dumnezeu l-a lasat pentru noi.Nu cred ca exista in aceasta lume un om care sa nu iubeasca vreodata;niciodata nu este prea tarziu sa dam voie acestui sentiment sa patrunda in inimile noastre...da,stiu ca uneori aduce si suferinta,deznadejde,lacrimi si multa durere,dar asa cum un trandafir nu este complet fara spini,nici iubirea nu e completa fara ceea ce noi numim suferinta...Invatati sa daruiti fara sa asteptati ceva in schimb!

    0
    0

  • ana pe 19 Ian 2006, 17:48
    ce e dragostea?

    nu e usor sa spui nici macar ce e dragostea, daramite sa te lasi cuprins de ea.e adevarat ca poti trai cele mai minunate momente, poate de neimaginat, insa si mai important e sa ai curajul de a te aventura, de a risca si a incerca sa te bucuri de fiecare moment. unii confunda dragostea cu frica de a singuratate, cu linistea zilei de maine asigurata de un suport material, insa atunci cand ea exista intr-adevar, nu mai conteaza nimic. inca n-am aflat ce e mai dureros : sa iubesti, sa ai impresia ca iubesti sau pur si simplu sa nu traiesti sentimentul acesta. doare sa iubesti si in celasi timp doare faptul ca n-ai trait o mare iubire. inainte imi doream sa iubesc, acum iubesc si doare la fel de rau. totusi, n-as putea renunta niciodata la ce simt....

    0
    0

  • irina pe 19 Ian 2006, 17:48
    speranta

    eu cred ca o dragoste adevarata inseamna sa nu te gindesti la contrariul ei.intotdeauna trebuie sa-ti urmezi inima.chiar daca te respinge nu trebuie sa te lasi batut.intotdeauna exista o posibilitate

    0
    0

  • Georgiana pe 19 Ian 2006, 17:48
    dargostea

    eu cred ca ar trebui sa faci ce crezi u k trebuie facut . iar cea a spus andrei este adevarat daca te intalnesti cu ea nu poti sa stai mai mult ce cateva ore ,,,,,,,,dar poate e timida si de asta

    0
    0

  • Ana pe 19 Ian 2006, 17:48
    dargostea reala

    Pentru dragostea adevarata nu se poate da o definitie clara, este asa cum o simti, poti sa treci prin "bune" sau "rele" perioade, si daca simti ca nu te poate indeparta nimic de la sentimentul de dragoste ci chiar te apropie si mai mult, inseamna ca-i o dargoste adevarata, daca nu nici nu a existat !

    0
    0

  • adelutza pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea

    eu cred ca daca iubesti sti sa si ierti.e un sentiment nedefinit,pentru ca nu-ti poti imagina cat de frumoasa este si cand se poate sfarsi.daca iubesti cu adevarat atunci poate iti dai seama ce frumoasa e dragostea.si un sentiment ,un fior iti patrunde pana in suflet si te face sa simti iubirea.dar asta ti se va intampla numai cand iubesti.altfel nu vei descoperi comoara ascunsa in inima ta.

    0
    0

  • Nadea pe 19 Ian 2006, 17:48
    Compatibilitatea

    eu cred ca conteaza daca esti compatibil exista zodii care,credetima,nu se inteleg.Traiesc aceasta...Daca esti Balanta nu te incurca cu un Berbec

    0
    0

  • Andrei pe 19 Ian 2006, 17:48
    Eu nu inteleg...

    Eu o iubesc mult, ea ma iubesce mult dar daca ea ma iubeste atat de mult cum zice ea dc s-ar impotrivi cand as incerca sa o ating in anumite locuri. Nu ma intereseaza chestia asta dar pur si simplu mai ai scapari ca baiat si mi se pare normal si pt mine este absolut absurd ce se intampla...nu stiu eu cred ca nu ma iubeste atat de mult precum zice... Dupa 5 luni sa faci asa mi se pare absurd

    0
    0

  • violeta pe 19 Ian 2006, 17:48
    am descoperit iubirea

    nu am crezut ca exista iubire,am descoperit acel fior in suflet,iubesc cu adevarat o persoana deosebita,care merita multa iubire dar din nefericire va ramane o comoara ascunsa in inima mea.

    0
    0

  • adriana pe 19 Ian 2006, 17:48
    pt Andrei

    cu siguranta te iubeste! Ar trebui sa citesti "Cele cinci limbaje ale iubirii" si o vei intelege. :)

    0
    0

  • A_Bianca pe 19 Ian 2006, 17:48
    Sexul adevarat

    Sint la a doua virsta si la a doua dragoste , cu siguranta spun ca prima dragoste a fost oarba , nu stiam si nu intelegeam ce este dragostea,cum poate fi facuta dragostea , ce este frumos , ce este mai important si care este definitia cuvintului ...Dragoste... Intradevar a face dragoste este o mare arata , dar... depinde si cu cine faci dragoste , accesti parteneri trebuie sa contribuie , sa fie pe acceiasi linie de plutire , sa existe intre ei accel semn de egalitate , sa vina din inima si suflet , sa fie ambi activi , sa se inteleaga si sa stie reciproc ceia ce vor atunci cind fac dragoste , ea vine de la sine , nu trebuie fortat nimic , lasate condus de ea , inima conduce dragostea si creierul conduce sexlu .Multi dintre noi confunda dragostea cu relatia sexuala , sint doua lucruri mari diferite , dragostea e dragoste , si , sexul e sex , ele sint legate unul de celalalt dar, au definitii separate. Pentru ca sexul sa dea adevaratele rezultate este nevoie mai intai de dragostea si atunci vei vedea cu adevarat rezultatul . Majoritatea se multumesc cu sexul,orgasmul care este doar o descarcare corporala (placuta pe moment), inchid ochiii si fac sex , gresit, nu este necesar doar atit , este nevoie si de multumire sufleteasca si atunci starea ta psihica primeste cu adevarat substanta necesara organismului tau , devi alta fiinta,alta persoana , alt om , iar viata ta reala in cuplu isi preia un altfel de rol . Firele argintii din parul meu mi-au dat ocazia si evelimenul dupa anii si anii de zile sa pot face legatura intre aceste cuvinte stralucitoare...dragoste si sex...una dintre cele mai frumoase combinatii neavand inlocuire . Curaj ! combinarea cuvintelor v

    0
    0

  • alina pe 19 Ian 2006, 17:48
    iubire

    eu cred ca iubire exista pt ca shi eu la randul meu am iubit o persoana foarte mult dar din pacate persoana asta a fost cea care m-a facut sa sufar cel mai mult din viatza mea...shi pot sa spun ca shi acum in sufletul meu mai exista o cicatrice care daca o atigi putzin descoperi o adevarata rana.In fine...fara iubire nu putem trai,dar e imposibil ca atunci cand iubesti cu adevarat sa nu suferi.Shi in plus ar fi shi mai tragic daca persoana pe care o iubesti sa nu-ti impartaseasca sentimentele,ci doar sa profite de iubirea pe care i-o portzi.

    0
    0

  • ADE pe 19 Ian 2006, 17:48
    Iubirea Adevarata

    Iubirea Este Cel Mai Pur Si Inaltator Sentiment.atunci Cand Iubim Cu Adevarat Iubim Cu Sufletul Si Nu Cu Mintea.iubirea Poate Fi Definita Ca Fiind Un Inger Ce Tine Soarele Inimii Noastre Aprins,incalzindu-ne Sufletul.adevarata Experienta A Dragostei Nu Poate Fi Traita Decat Cu Implicarea Profunda A Celui Mai Inalt Aspect Al Constiintei Umane:sufletul Nemuritor.

    0
    0

  • oana pe 19 Ian 2006, 17:48

    Alina ... ma regasesc atat de mult in ce ai scris tu mai sus ...

    0
    0

  • Andrei pe 19 Ian 2006, 17:48
    Eu inainte

    eram altfel .... nu stiu cum sa spun toate fetele cu care am fost erau diferite.. stateam cu o fata o perioada de timp iar eu in aceasta perioada de timp nu puteam sa iubesc persoana asta decat poate ma atasam mult de ea dar nu o iubeam.. Dar ma intelegeam altfel cu ele. Veneau la mine acasa fara nici cea mai mica problema stateam la mine vorbeam ieseam afara mergeam undeva ( o relatie normala )in schimb cu prietena mea actuala este altfel. Suntem impreuna de 5 luni de zile ea nu a fost odata la mine, ne intelegem altfel este o altfel de fata dar pe ea o iubesc. Eu sunt obijnuit altfel cu o relatie vedeam altfel o relatie acum nu este decat sentimentul de iubire atat. Nu stiu ce sa fac in situatia asta eu as vrea sa discut mai multe cu ea sa fim un pic mai apropiati...E aspune ca nu vine la mine ca sta toata ziua in casa si se plictiseste si vrea afara.. dar nu este asa.. Probabil ii este frica sa zic asa sa nu ii fac ceva sau nu stiu ... datimi voi idei ce sa fac :(( Pupici

    0
    0

  • andreea pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea e cea mai frumoasa floare

    Iubirea este ceva sfant..eu am intalnit-o sunt cu el de 5 luni...la inceput a fost o joaca...dar ma invatat sal iubesc sa am incredere in el si sunt sigura ca il voi iubi toata viatza este iubirea vietii mele..ne iubim mult ca doi nebuni...

    0
    0

  • LANA pe 19 Ian 2006, 17:48
    Daca Vreti Sa Va Pastrati Iubitul/a Langa Voi...demonstratii Sentimentele Voastre Ed Fiecare Data Cand E Cazul

    Buna dimineata la toata lumea....!Vroiam sa scriu cateva randuri care au legatura cu titlul...sa-i demonstrati persoanei de langa voi iubirea care o aveti pentru ea sau pur si simpla afectiune care va leaga;dar, nu va comportati ca si cand nu ar fi langa voi,aratat-i ca e importanta pentru voi;numai asa se va simti sigura pe sine;ajutati-o de fiecare data cand are nevoie.Acelasi lucru fac si eu cu logodnicul meu,viitorul meu sot.Nu va inselati daca atunci cand cititi va ganditi ca as putea avea o varsta inaintata,am doar 23 de anisori.Sper ca a-ti inteles mesajul pe care doream sa vi-l transmit... La revedere

    0
    0

  • mare pe 19 Ian 2006, 17:48
    pa

    sunteti nashpa hckugckgckjgckgckgckcgcjgckjgc gc kgkgc gckjgcugck ckjgc piyfp8tyff tl7ut;uyfgfv iyfljf khfghufl ky liugfguygf; f l

    0
    0

  • alexandra pe 19 Ian 2006, 17:48
    nu fugi de iubire

    Buna!am tinut o singura data la o persoana si am facut o gresala imensa:nu am crezut crezut ceea ce spunea si l-am tratat cu indiferenta.fapt ce la indepartat de mine si ne-am

    0
    0

  • nico pe 19 Ian 2006, 17:48
    atentie

    atentie la neatentie te poate costa scump

    0
    0

  • dea pe 19 Ian 2006, 17:48
    greseala fatala

    cineva odata mi-a zis un lucru inteligent "inima ti-o ia tocmai cel ce nu are nevoie de ea".aveti grija cui va daruiti inima!

    0
    0

  • alexa pe 19 Ian 2006, 17:48
    porcarie

    sunteti prosti cu toti.bleaaaaaaaaaaaaaaaaaah,prosty prosty

    0
    0

  • alina pe 19 Ian 2006, 17:48
    bravo

    sa scrieti tot timpul chestii de astea pt cei ce nu au cunostinte in acest domeniu

    0
    0

  • Bodo pe 19 Ian 2006, 17:48

    Deci ce sa zic nici nu am citit da atat vreau sa zic priviti realitatea nu mai traiti o poveste ma puteti gasi pe adresa singurul19@yahoo.com

    0
    0

  • madalina pe 19 Ian 2006, 17:48
    vin copiii

    ajutor ne spala picii

    0
    0

  • cizmas adrian pe 19 Ian 2006, 17:48
    am pula mare

    va rog ajutati-ma am pula prea mare ce sa fac?

    0
    0

  • irina pe 19 Ian 2006, 17:48
    gelozia

    cred ca gelozia intr-o relatia,casnicie strica totul..si totusi nu ne putem abtine? cel putin eu nu pot sa nu fiu geloasa..cum scap de acest defect? pt ca simt uneori ca innebunesc.....

    0
    0

  • cioroiu alina pe 19 Ian 2006, 17:48
    este bine

    cum sa fac sa daruiesc mai mult, atunci cand n-o fa

    0
    0

  • bogdana pe 19 Ian 2006, 17:48
    suna ok

    imi doresc sa daruiesc mai mult,dar nu am cui.imi doresc sa iubesc,dar nu am pe cine.imi doresc sa visez,dar sperantele mi sa-u pierdut undeva pe drum....deci iubirea e doar un vis pe kre il astept de mult....cine e intelept e intelept pt k iubeste,si cine e nebun e nebun deoarece crede k poate intelege iubirea.........

    0
    0

  • pacurar lavinia pe 19 Ian 2006, 17:48

    Cred ca gelozia ajuta putin si strica mult daca partenerul tau e putin gelos are mai multa grija de persoana iubita

    0
    0

  • simina pe 19 Ian 2006, 17:48
    oare ce sa cred?

    Nu stiu ce sa mai cred!De multe ori am crezut in horoscop,dar nu mi sa intamplat ceea ce mi sa spus.

    0
    0
Pagina « 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod