Atitudini si creatori

Atitudini si creatoriIn functie de tinuta pe care o imbraci, adopti o atitudine. Poti fiprovocatoare, cuminte sau copilaroasa. Uimeste-l. Fii altfel in fiecarezi. Cristian Pavel - realizator programe Radio Contact - 26 de ani Era o replica intr-un film ce mi-a placut mult. "Doctorii spun ca are un copil in el, iar daca i-l scot afara moare". Asa si eu. Ma enerveaza lucrurile serioase. Nici nu stiu de ce avem nevoie de ele. In clipa in care incetezi sa fii copil, ceva din tine se stinge. De aceea sunt batrani uraciosi si unii cu luminite in ochi. Primii au renuntat de mult la copilarie. Ceilalti iti pun piedica pe strada si se distreaza de minune. Optimism, veselie, viata din plin. Da-le la maxim. Altfel ramai cu regrete. Andi Moisescu - realizator emisiuni Pro Tv - 29 de ani Vreau sa cred ca sunt un om normal. Nu stiu de ce n-as fi. Ma trezesc la 8, imi plimb cainele, apoi il culc si eu ma duc la treaba: o meserie in care nu simt ca muncesc. E placut cand pare o joaca. Ma joc destul de serios. Nu las pe maine ce pot face astazi. Las eventual pe poimaine, poate nu mai trebuie. Cred ca, daca tin cu adevarat, se intampla ce imi doresc. Nu stiu daca ma pricep cu adevarat la ceva, dar incerc sa inteleg. Invat, descopar. Sunt vesel. De ce nu? Mihai Gainusa - realizator prezentator Radio 21, Prima Tv - 31 de ani Sunt destul de pretentios. Si la caractere, si la haine. Spiritul meu (auto)critic ma determina sa fiu destul de imbracat. Sezonul rece ma obliga constant sa port pulovere pe gat, ca ramanerea fara voce implica o ramanere fara job. Prefer iarna culorile mai inchise, pentru a fi observat in caz de ratacire pe zapada. Din pacate, prietena mea mi-a zis ca sacoul nu merge in nici un caz cu pantofi sport. Bine ca nu sunt femeie, ca nu prea am timp pentru achizitii de toale. Creatii Dorin NegrauCreatii Cristian Samfira, DumarexCreatii Ioana Covalciuc, Dada

Nu imi place sa port caciula. Care ar fi solutia?

Este frig afara, stiu, dar nu imi place sa port caciula. Care ar fisolutia? Ioana, SinaiaEva iti raspunde:Draga Ioana, Secretul sta in a te juca putin. Ai observat, desigur, ca in acest sezon sunt in mare voga tricoturile. Roag-o pe mama sau bunica ta sa iti tricoteze o caciula si un fular dintr-o lana care se asorteaza cu paltonul tau, lasandu-te inspirata de aceasta creatie Dolce&Gabbana. Sau, daca vrei sa fii sic, poarta o sapca. De ce nu? In colectiile pentru sezonul rece ale unor creatori precum Celine sau Clements Ribeiro, aceasta a fost unul dintre accesoriile de baza. In cazul in care esti adepta stilului elegant, o alegere buna estesalul. Foarte calduros, el te va feri de frig chiar daca nu il vei purtape cap ci numai in jurul gatului si al umerilor.>print

Tinuta de cocktail

Am primit o invitatie unde se mentioneaza ca este obligatorie "tinutade cocktail". Acest lucru inseamna ca un barbat trebuie sa poarte uncostum de culoare inchisa iar femeia apare intr-o rochie care ii vinefoarte bine? As aprecia foarte mult sa imi raspundeti la intrebare -Iulia, BrasovEva iti raspunde: Tinuta pentru cocktail inseamna, intr-adevar, in cazul barbatilor,un costum, iar al femeilor, o rochie deosebita.Ce inseamna o rochie potrivita pentru un astfel de eveniment? Amobservat ca lumea nu se mai formalizeaza atat de mult in asemeneasituatii. Important este sa te simti bine in ea si sa aiba o nota in liniapersonalitatii tale. Sa iesi in evidenta cu ea, prin simplitate, elegantasau, dimpotriva, accente sofisticate, chiar usor extravagante. Alege-tiorice altceva in afara de tinuta destul de sobra pe care o imbraci laserviciu.Poti, prin urmare, sa fii destul de indulgenta in alegerea garderobei(un top extravagant sau o rochie cu o taietura sic) sau poti merge pesistemul clasic: o rochie scurta, neagra si, in functie de cat de formalcrezi ca va fi evenimentul, poti sa o impodobesti cu diverse accesorii.

Imi plac bijuteriile

Imi place foarte mult sa port bijuterii sau alte podoabe dar prietena meacea mai buna e de parere ca uneori exagerez. Cum ar trebui sa le port,fara sa mai dau impresia ca toaletele mele sunt prea "incarcate"?Eva iti raspunde:Majoritatea designerilor sunt de parere ca mai multe podoabe inseamnamai mult efect. Ceea ce e mai usor de zis decat de facut. Iata cum aiputea sa procedezi. In primul rand, cand faci cumparaturi, asigura-te caadaugi garderobei tale acesorii simpatice si de bun gust. Inainte de aachizitiona o poseta, de exemplu, mai incearc-o o data din priviri ca savezi daca se potriveste staturii tale (paietele sau o curea prea lungapot sa dea impresia unei siluete mici). Daca iti plac bijuteriile mari,complicate, poarta-le ca accesorii la hainele in linii simple. Ataseazapodoaba pe care ai ales-o in acea parte a vestimentatiei asupra careiavrei sa atragi atentia! Pentru un impact maxim, limiteaza-te intotdeaunala o singura bijuterie. In acest fel, prietena ta nu-ti va mai reprosaca esti prea impodobita. Mai exista inca un lucru important de adaugatsi anume ca trebuie sa iti placa podoaba respectiva si sa o porti cuplacere. Daca nu, efectul va fi contrar.

Zambeste, te privesc barbatii

Zambeste, te privesc barbatiiLocatie: Athene Palace Hilton. Personaje: trei dintre cititoarele Unica,modele pentru o zi, Florenta Baba, stilist la Miko Beauty Center sinoi. Echipament: aparatura foto, produse pentru machiaj si coafura,o multime de haine, genti si pantofi. Dupa doua ore de probe, Corina,Andreea S. si Andreea T. fac primul pas spre oglinda. Sunt tot ele,dar altfel. Cine le-a vazut? Voi si ei. Dan Dumitru, redactor-sef la Prima TV Caracterizat de Marie-Jean Ion, editor general la stiri: "Nimeni din redactie nu-i spune <<domnul Dumitru>>, ci simplu, Dan. El nu este acel gen de sef care are birou, fotoliu si un sac de pretentii nejustificate. Are o fire dificila si mult temperament, dar la stiri acestea nu sunt defecte." Serban Huidu, realizator programe la Radio 21 "Sunt mic, negru si urat. Inutil sa va mai spun, doar ma vedeti in fiecare la televizor. Si, in general, carcotas... Si, mai nou, consultant pe probleme de psihologia tinutelor la Unica. Am trait s-o fac si pe asta... Sper ca fetele sa ma judece cu indulgenta; sunt profan intr-ale modei." Bogdan Prajisteanu, Executive Director la Media Insight "Imi place matematica, dar am o predispozitie speciala pentru estetic. Accept schimbarea ca pe un rau necesar. Mi-am dorit sa fiu cantaret de rock, aviator si medic. In final, am ajuns sa fac muzicuta cand e cazul, looping-uri in media din publicitate, toate in speranta ca voi deveni si doctor intr-o buna zi." Modele Andreea T. este studenta in anul III la UATC. Are 21 de ani, este din Bucuresti si ii plac reportajele despre calatorii si editorialele de moda din Unica. Corina este eleva in clasa a XI-a la Liceul Sportiv din Constanta. Joaca volei si este pasionata de moda. La 25 de ani, Andreea S. este casatorita si are o fetita, Serena. Este studenta la Administratie Publica si locuieste in Pitesti. Tinuta businessTinuta casualTinuta cocktailArticol

Fii sexy in denim!

Extravaganti sau clasici, dar obligatoriu garnisiti cu o curea lata si viu colorata,jeansii fac ravagii toamna aceasta. Indiferent ca ai un trup de zeita si hainele iti vin caturnate sau, dimpotriva,iti construiesti garderoba in asa fel incat sa maschezi burtica sau picioarele plinute,Eva a pregatit pentru tine ghidul celor mai la moda jeansi.Esti numai bine, ai picioare cam prea subtiri, pulpe putin prea dezvoltate ori greutatea iti danon-stop batai de cap? Da clic pe una dintre cele patru variante care crezi ca se potriveste celmai bineconformatiei tale pentru a afla ce model de blugi te avantajeaza.de Flavia Ciorba

Consultanta impune stilul vestimentar

Impozitele si taxele nu reprezinta un domeniu acaparant pentru multe dintre noi. Pentru Angela Rosca, Tax Managerul companiei Andersen, sunt o lume aparte, un univers care, combinat cu partea de consultanta, este fascinant. Angela este absolventa a Facultatii de Relatii Economice Internationale si a unui MBA. A fost atrasa de domeniul consultantei inca din timpul studiilor. "Lucrez in acest domeniu de cinci ani, iar activitatea mea in cadrul companiei Andersen Romania se impleteste strans cu consultanta, unde imaginea este foarte importanta. Pentru cei carora consultantul trebuie sa le transmita un mesaj care trebuie perceput intocmai, tinuta este esentiala, iar cea clasica, recomandata. Din fericire, acesta este stilul vestimentar care ma caracterizeaza. Am fos mereu atrasa de costumatiile elegante, cu linie bine conturata, incat si vestimentatia de peste week-end a devenit clasica", spune Angela, convinsa ca munca in domeniul consultantei de formeaza in acest stil. Acesta este motivul pentru care, la 29 de ani, Tax Managerul de la Andersen Romania se simte cel mai comod in tinute clasice. "Ma prind cel mai bine si-mi ofera avantajul de a putea fi oricand imbracata adecvat, pentru orice eveniment sau intalnire", explica ea. "In domeniile de consultanta, avocatura sau banking, s-a conturat si impus deja un stil. O moda a femeii active, care se imbraca cu gust si reuseste sa nu fie comuna, ci feminina si stilata. Ceea ce nu este deloc usor de obtinut", conchide Angela. <

Dana Sota, o romantica materialista

Presedintele Beauty Center, Dana Sota, are 38 de ani. S-a casatorit la varsta de 19 ani cu Nicole Sota si impreuna au un baiat de 15 ani, Andrei. In casa lor (si ce casa!), Dana a fost fotomodelul nostru (si ce fotomodel!) pentru o zi. Dana a urmat cursurile Academiei de Studii Economice si, dupa terminarea studiilor, s-a angajat ca economist la ITC, iar in 1990 a infiintat, impreuna cu sotul sau, firma Sota Communications Company. Aceasta a fost primul dealer Connex, iar Dana a preluat acest departament si a construit reteaua de dealeri Sota in Bucuresti si in tara. Din dorinta de a-si imbunatati activitatea, a inceput cursurile unui MBA Codecs Open University. Dar, pentru ca nu se regasea in lumea calculatoarelor, a retelelor si biroticii, a schimbat, in 1999, profilul activitatii, infiintand Beauty Center. "Sunt o romantica materialista. Romantica atat cat trebuie, iar materialista pentru ca altfel nu se poate. De aceea, cand am vrut sa fac ceva al meu, care sa-mi placa, n-am stat mult pe ganduri. Am planuit in amanunt insa modul de functionare al centrului", spune ea. Dana a modificat mai intai un etaj al cladirii din Scoala Herastrau. A cumparat apoi o franciza de la o firma italiana si, in afara de aparatura, produse si toate cele necesare acestui domeniu, tot personalul a fost instruit, la Bucucuresti, in cadrul Centrului UP, de catre esteticieni italieni. Desi la prima vedere pare ceva simplu, Dana considera ca o astfel de afacere, desi frumoasa, este greu de condus pe piata romaneasca. "In orice clipa trebuie sa fii la curent cu noutatile pietei, sa achizitionezi produse, dar mai ales sa te remarci. Nu este usor sa te faci cunoscut in Romania, unde se stie ca abia in ultimii ani oamenii au inceput sa aprecieze importanta imaginii. Imi amintesc ca la inceput foarte putini barbati veneau la centru. Era pentru ei ceva nefiresc sa intre in incinta unui astfel de spatiu, teoretic destinat femeilor. Dar mentalitatile se schimba", apreciaza Dana. Iar dupa ce devii cunoscut, importanta este sa pastrezi clientela fidela, lucru care se obtine numai prin calitatea ofertei si serviciilor. "Clientii nostri sunt toti la fel de importanti, indiferent ca sunt vedete TV, persoane publice sau oameni care-si doresc pur si simplu sa arate si sa se simta mai bine. De aceea am conceput un sistem propriu de rezervari in asa fel incat fiecaruia sa i se acorde intimitatea si atentia cuvenita. Punctualitatea este un atu al centrului. Cei care vin doresc sa fie preluati la ora rezervarii si sa plece conform programului. Nici un minut mai tarziu. Si sunt de acord. Respectand timpul clientilor, ii respecti pe ei, dar si pe tine, ca centru. Am depus mult efort si pasiune dar am avut si multa rabdare pentru a obtine ceea ce mi-am dorit. Acest lucru se observa si prin faptul ca baza noastra de date se mareste constant, dovada ca mecanismul gandit initial a fost fara gres", precizeaza ea. In timpul liber, Danei ii place sa se plimbe, sa vada locuri noi, dar mai ales sa citeasca reviste de specialitate. Asa ii vin ideile. Iar pentru acest sfarsit de an, intentioneaza sa aduca o noua marca de produse cosmetice in Romania.

Manageri la apa!

Vrei sa afli mai multe despre fiecare "manager care a intrat la apa"? Da clic pe imaginea lui/ei.Manageri la apa!Te-ai invatat cu ei seriosi, lucrand sobri in birouri sau aparand lapatru ace la intalniri de afaceri. Dar si ei, managerii, stiu de gluma,chiar si atunci cand vine vorba de moda. Au pozat corect, ca nistefotomodele profesioniste, si nu oricum, ci imbracati, in apa!I-am invitat la piscina exterioara a Hotelului Bucuresti, pe MonicaMaurer, Marius Ghenea, Cristina Nicolescu, Corina Barladeanu, AndreiGheorghe, Gabriela Muntean, Lorand Papp si Corina Vintan.Participantii s-au costumat lejer, in ton cu anotimpul, dar bineinteles,cu gandul la ceea ce urma: sa intre imbracati in apa, ce-i drept, numaipana la genunchi. Dupa cateva ezitari, au acceptat. Si am facut primafotografie. Uzi, doar pana la genunchi.Am tinut sa "decoram" imaginea cu un chelner. Si el imbracat. A acceptatsa ne serveasca, purtand papion, cocktailuri in piscina. Atmosfera incepeainsa sa se incinga. Rasetele, glumele si stropirile se inteteau. Inaceasta situatie au hotarat sa intre mai adanc in apa. La un moment daterau dispusi sa intre aproape cu totul. Fara mustrari de constiinta sauremuscari. Sedinta foto a durat aproape doua ore.Si, dupa o pauza, in care fiecare depana senzatiile acumulate, s-a trecutla realizarea fotografiilor individuale. Andrei Gheorghe a vrut sa pozezepe saltea. A "reusit" astfel sa intre, tot, in apa, pierzandu-si, la unmoment dat, un pantof in valuri. Am aflat apoi, ca dupa sedinta foto,Andrei a pus in graba hainele ude in portbagajul masinii si le-a uitatacolo. Pana a doua zi, cand un anumit miros i-a adus aminte de ele.Marius Ghenea n-a ezitat sa "bage la apa" impecabilul costum, pe caretrebuia sa-l schimbe cu hainele alese pentru sedinta foto. Dar, pentruca nu se asortau cu barca portocalie in care s-a urcat, si-a sacrificatcostumul si pantofii, la fel de impecabili, pe care inainte de "eveniment"toata lumea i i-a laudat.Va inchipuiti ca, dupa, nu s-a mai intamplat acelasi lucru. LorandPapp si-a manifestat din primul moment dorinta de a poza la barulacvatic al piscinei. Purta jeansi, un tricou si pantofi, toti cumparatispecial pentru sedinta foto. Mi-a spus, a doua zi, ca renumitul magazinde unde le-a procurat va fi sters din agenda sa, hainele nerezistandfotografiei. Monica Maurer a ales sa pozeze in fotoliu, comod, gonflabil,unduit de apa bazinului, iar Gabriela Muntean si Cristina Nicolescu auhotarat ca a doua fotografie trebuie facuta pe uscat. Si Corina Vintan aezitat sa mai intre in apa dar, pana la urma a acceptat. Corina Barladeanuin schimb a venit pregatita: "in fata" pantalonilor scurti apa nu s-adovedit a fi, nici un moment, o problema.

"Fiesta" de moda si frumusete

Actrita la Teatrul National din Bucuresti, prezentatoarea emisiunii "Fiesta de Duminica" si a multor spectacole de moda, Monica Davidescu a acceptat imediat ideea unui editorial de moda. Si, poate pentru ca este actrita, si inca una priceputa, la cinci minute dupa ce a adopta prima toaleta, s-a transformat intr-un personaj care zambea provocator aparatului de fotografiat. Monica recunoaste ca stapaneste arta deghizamentului: "Stilul meu de fiecare zi este unul foarte simplu. Ma imbrac obisnuit, iar lumea de pe strada nici nu ma recunoaste. Eu sunt cea care impune schimbarea". In general, prefera sa se imbrace elegant-sport, dar la intalnirile speciale, ii plac hainele extravagante create de designerii romani, pentru ca, zice ea, ii place sa fie speciala: "In ultima vreme, am adoptat stilul Casei Amaro Design. Am foarte multe obiecte de vestimentatie de culoarea albastra, dar au inceput sa imi placa si rosul sau nuantele de roz.". Si nu am auzit multe vedete care sa recunoasca faptul ca isi cumpara hainele in Romania! Am intrebat-o pe frumoasa actrita daca este o "fashion victim", iar raspunsul ei a fost: "Exista momente in viata mea cand alerg disperata dupa o haina, pentru ca sunt invitata sa apar intr-un loc aparte si vrea sa fiu imbracata pe masura. In mod normal, insa, nu imi pun aceasta problema." Pe Monica nu o vom vedea pozand decat imbracata. Desi a primit o oferta pentru un pictorial Playboy, actrita a refuzat-o spunand, pe buna dreptate: "consider ca am mult mai multe de oferit publicului decat niste fotografii in care sa apar goala." Avand in vedere acest lucru, ar fi mai bine sa urmarim fotografiile in care apare imbracata cu creatiile deosebite ale Doinei Levintza, Amaro Design sau Ingrid Vlasov. Monica spune ca nu se considera o femeie frumoasa, dar este constienta ca are un "nu stiu ce" care atrage: "Nu pot defini acest ceva, ii las pe altii sa isi dea seama ce este. Celor care imi fac complimente le zic: >Daca vrei sa vezi cu adevarat o femeie frumoasa, iti arat eu niste reviste cu fotografiile unor femei care merita aceasta caracterizare.<" Oricat de bine si-ar indeplini datoriile, actrita nu este niciodata multumita de ea: "Sunt intr-o continua lupta de autodepasire. Intotdeauna fac lucruri de care cei din jurul meu sunt satisfacuti, dar eu imi gasesc mereu nod in papura. Sunt o perfectionista, o muncitoare, chiar habotnica uneori". Si, daca va vine sa credeti sau nu, Monica a fost invatatoare. Dupa ce a stat timp de un an in mijlocul copiilor, a renuntat la aceasta munca, nu pentru ca nu i-ar fi placut sa contribuie la educatia elevilor sai, ci din cauza situatiei existente in sistemul de invatamant. In momentul de fata, este actrita la Teatrul National "Ion Luca Caragiale". In aceasta stagiune o veti putea urmari in spectacolele "Tache, Ianche si Cadar", regizat de Grigore Gonta si in "Jocul dragostei si-al intamplarii", in regia lui Felix Alexa. Actrita a debutat cu spectacolul "Machinal", in regia lui Alexander Hausvater, un spectacol feminist, in care a interpretat rolul principal. Actrita spune ca Machinalul i-a largit putin orizontul, la acea vreme.

Culorile - prieteni sau dusmani?

Culorile - prieteni sau dusmani? | albastru | galben | rosu | negru | alb | verde | Ai aflat importanta culorilor asupra starii tale de spirit. Estebine sa afli ca, de multe ori, tot culorile sunt vinovate de reusitasau de nereusita unui proiect important nu ti-ai mai alege la intamplaregarderoba. Cheia succesului ti-o dezvaluie armocromia, o tehnica folositain lumea intreaga de manageri si oamenii politici.Armocromia este stiinta care determina culorile ideale pentru fiecaredintre noi pentru o intalnire de afaceri sau pentru una amoroasa sauchiar pentru intalnirea cu destinul.Din prima clipa in care deschidem ochii si pana la sfarsitul vietiinoastre pe pamant suntem inconjurati de culori: locurile in care traim,privelistea care se deschide de la fereastra noastra, pisicul nostrusau florile din glastra.Culoarea prezenta in natura si apoi in obiectele construite de oameninu mai este intamplatoare, ci raspunde unui cod precis al limbajului.Culoarea semaforului, a uniformei sau a jucariilor este aleasa astfelincat sa stimuleze anumite simturi mai mult decat altele. Si acest lucrueste valabil si in domeniul vestimentatiei: ne imbracam cu o anumitaculoare pentru a fi mai frumoase, utilizam o nuanta de fard specificapentru ca ne aprinde privirea.Culoarea este cea care ne face sa fim remarcate sau sa trecem neobservate,prin care socam sau ii lasam reci pe cei din jur. Dar de fiecare data,o utilizam pentru a trimite mesaje precise, pentru a comunica si a-iinfluenta pe ceilalti in favoarea noastra.Dar ce este de fapt IMAGINEA? Este felul in care ne vad si ne retinceilalti, este "amintirea noastra" pe care o lasam mostenire celordin jur. Este chipul nostru, vocea, culoarea ochilor sau a paruluinostru. Dar este si amintirea hainelor noastre si a culorii lor. Iarelementul "culoare" joaca un rol fundamental in cadrul imaginii.Chipul nostru" imbraca" in mod fundamental trei culori: acea a ochilor,a parului si a tenului. Atunci cand ne imbracam cu o haina de o anumitaculoare - corpul nostru va reactiona imediat prin intermediul pigmentilorfetei - ochi, par,ten. Prin imbinarea acestor culori pot rezultadoua tipuri de imagine. O imagine extrem de neteda si de armonioasa -armocromica, in cadrul careia privirea straluceste, fata este luminoasasi reprezinta centrul atentiei. Sau, dimpotriva, o imagine discromica,opaca, sufocata, in care ochii sunt stinsi, iar chipul este palid pentruca nuanta imbracamintii le fura stralucirea.Este clar deci ca nu orice culoare este potrivita pentru toti. Si atunci,cum am putea sa alegem dintre nenumaratele propuneri pe care moda ni lelanseaza mereu? Pentru a determina ceea ce ni se potriveste cel mai binefiecareia dintre noi, ar fi suficient sa apelam la una dintre acestedoua metode simple, dar foarte precise.Prima metoda se identifica cu regulile bunului gust si reprezinta inceea ce priveste culoarea, cunoasterea semnificatiei fiecarei nuante insocietatea de azi. Aceste reguli variaza in functie de loc, timp si deconditiile politice si religioase, dar sunt oricum valabile pentru totiindivizii care apartin aceleiasi societatati. Cea de-a doua metoda esteuna cu adevarat tehnica, stiintifica si riguroasa, cu reguli fixe. Senumeste CMB si prin intermediul ei se poate determina culoarea idealaa unei persoane. Acest lucru se face in functie de culoarea ochilor, aparului si a tenului, obtinandu-se astfel tonalitatile tuturor culorilorcare ne pun in valoare, deci culorile noastre ideale. Metoda CMB aaparut in lumea fascinanta a Hollywoodului, dar acum ea este utilizatain intreaga lume pentru a studia imaginea persoanelor faimoase cumar fi Bill Clinton sau Tony Blair. Si Lady Diana s-a numarat printreutilizatorii acestei metode, iar rezultatul a fost formidabil pentru caintreaga lume isi aminteste de eleganta si rafinamentul ei. | albastru | galben | rosu | negru | alb | verde |

Ioana Cosanzeana

Ilustrate cu flori de camp. De la titlul parfumat al unui film de pevremuri a pornit ideea acestui editorial de moda al carui personajprincipal este una dintre cele mai frumoase prezentatoare TV."De veghe in lanul de secara", "Descult in parc", "Ilustrate cu floride camp", sunt doar cateva din posibilele titluri de material vehiculatepentru acest editorial de moda, realizat la mijlocul lui iulie, intr-uncadru idilic, la Muzeul Satului, cu o Ioana Moldovan 100% naturala. Sinerabdatoare sa plece, pentru prima data dupa trei ani, intr-un concediufierbinte. Fara telefon, doar cu cei dragi, zece zile pe o insula, laSamotrake, in Grecia. La ora la care o admirati in paginile Unica areculoarea ciocolatei, iar parul ii miroase a briza, si nu a "Hot Couture"de la Givenchy, parfumul sau favorit.Departe de imaginea ei de "sticla", Ioana Moldovan - prezentatoareastirilor de dimineata de la PRO TV - este una din cele mai calde sinaturale prezente din audiovizualul romanesc. Intalnind-o, nu recunostila ea nici una dintre caracteristicile vedetelor din show-biz-ulautohton. "Sunt o persoana cunoscuta datorita televiziunii, spune. Imiplace sa le zambesc oamenilor, ori de cate ori ma recunosc pe strada,si sa raspund tuturor "de ce-urilor" lor. Mi se pare firesc, de vremece ma vad zilnic si le trec cumva pragul." Sa fie de vina originea eide clujeanca? "Poate, vine raspunsul. Poate ca e bun simt ardelenesc,poate e educatie, plus ceva din facultate - Ioana e actrita din 1998,fiind absolventa a UATC, clasa Dem Radulescu - si ceva de la Doru,prietenul meu. Oricum, am invatat ca relatia cu publicul e, dincolo decuvinte, foarte importanta."Nascuta in aceeasi zi cu actualul presedinte al Romaniei, e drept,la ceva ani distanta, Ioana se mandreste, la 25 de ani, cu felul ei -direct, perfectionist si nefabricat - de a fi. "Nu-mi plac compromisurile,spune. Si n-am nevoie de ele, chiar si in teatru, unde sunt putine sansepentru a face performanta. Imi doresc sa fac mai mult si-mi place sa mabat pentru ideile mele. Poate ca daca n-ar fi fost actoria, as fi alesaltceva, matematica, de pilda." A cochetat cu patinajul artistic, cuechitatia, cu tenisul de camp, cu inotul si cu schiul. "La balet insa,spune, am fost un antitalent." Iubeste culorile - galbenul, albastrul,portocaliul si rozul -, ploaia, oamenii si inghetata. Asta este IoanaMoldovan, imaginea de august a revistei Unica.

La vie en rose

Te simti foarte obosita dar, in ciuda acestui fapt, nu reusesti sa adorminoaptea. Ei bine, s-ar putea ca o mana de ajutor din partea culorilor incare te vei imbraca sa fie exact ceea ce ai nevoie pentru a te scuturade starea de proasta dispozitie in care te afli. Esti agitata si nimeninu-ti intra in voie? Adopta culoarea verde si te vei simti mult mai bine.Si daca in anul 1903 profesorul Niels Finsen a castigat premiul Nobelpentru ideea sa de a folosi lumina colorata in tratarea bolilor, dece sa nu avem incredere ca, intr-adevar, culorile hainelor in care neimbracam influenteaza starea noastra de spirit?Momentele de letargie - daca te simti fara nici un chef iar putereade motivatie cam lasa de dorit, adauga putina flacara vietii tale, cuo doza de rosu aprins. Aceasta culoare simbolizeaza puterea de actiunesi promoveaza activitatea fizica si psihica. Daca rosul este culoareata preferata, inseamna ca esti o persoana dinamica si optimista.Starea de tensiune - relatia voastra trece prin momente dificile? Du-tela intalnire imbracata in portocaliu. Este o culoare care semnificalibertatea si te va scapa de blocajele comunicationale, ca si de tensiuneafizica si psihica. Te imbraci frecvent in portocaliu? Inseamna ca estio persoana prietenoasa si amuzanta.Insomnia - daca esti stresata si noaptea, cauza din care petreci noptiagitate, fara ca somnul sa se lipeasca de ochii tai, ar fi bine sa teimbraci inainte de culcare intr-o camasa de noapte sau intr-un tricouverde. Aceasta culoare se relationeaza cu echilibrul si armonia side aceea se recomanda persoanelor care duc o viata agitata. Adopta ogarderoba verde si vei fi modesta, echilibrata si rabdatoare.Depresia - vezi lumea in negru? Incearca sa o colorezi putinin roz. Combinatia dintre puternicul rosu si albul cel cuminte esterelaxanta si induce o gandire limpede si o stare psihica pozitiva. Dacaobisnuiesti sa te imbraci in roz, inseamna ca esti o persoana relaxata,optimista si onesta.Nimic nu merge asa cum trebuie? Petrece-ti cat mai mult timp afara,in soare, imbracata in culori deschise, pastelate.Mai cauti inca marea dragoste? Fii tu insati si poarta, indiferent detendintele modei, culorile care se potrivesc personalitatii tale.Urmaresti o promovare sau o marire de salariu? Imbraca-te in nuanteprovocatoare, iesite din comun. Nu exagera, insa, s-ar putea sa obtiiefectul contrariu.Scapa de starea de nervi - imbraca-te intr-un stil sobru si actioneazaintr-o maniera energica. Nu uita ca nuantele de albastru sunt foarterelaxante.

Iuliei ii plac florile

Iuliei ii plac florilePe langa multe altele, vara inseamna flori. In toate culorile si marimile,ele ne incanta ochii in gradini si parcuri. De ce nu ar face-o siimprimate pe rochii, bluze si fuste? Pentru o rochie foarte racoroasa, pe care o vei purta pe canicula, alege un imprimeu cu joc de flori mari si mici. Rochie maxi cambrata pe talie cu decolteul marcat de un volan mic si strans cu siret si cu bretele subtiri pe umeri, poliester, Tina R.,780.000 lei. Vrei sa te imbraci in pantaloni? Nici o problema! Poti alegeun model confectionat dintr-un imprimeu cu flori. Compleu din bluza cubuzunare aplicate si pantaloni largi fixati pe elastic in talie, viscoza,House of Art, 690.000 lei. Papuci din piele, La Madonette, 1.759.000 lei. Pentru o ocazie speciala nimic nu e mai atragator, mai alesvara, ca o tinuta din material imprimat cu flori. Daca alegi culorilepastelate va fi si mai bine. Compleu format din fusta clos si corset,matase cu jupa din satin, Heliotrop, 1.950.000 lei. Sandale din piele,La Madonette, 1.699.000 lei. Dar este la moda si rozul, cu toate nuantele si variantele sale. Daca le vei combina cat mai indraznet, vei fi sigur in top. Camasa cu maneci pana la cot, viscoza, 395.000 lei. Fusta stamta in colturi, poliester, 295.000 lei, House of Art. Ce poate fi mai interesant decat un imprimeu cu flori mari, rosii, pe un fond alb? Rochie scurta croita din sase clini, cu bretele subtiri, viscoza, House of Art, 395.000 lei. Sandale din piele cu flori mari decorative, incheiate cu bretele in jurul gleznei, La Madonette, 1.649.000 lei. Vara asta se poarta vernil! Pe acest fond se potriveste oricefloare. Rochie maxi cambrata pe talie, cu decolteu semirotund, poliamida,Heliotrop, 387.000 lei. Partea a doua

Cat de stilat e barbatul tau?

Cat de stilat e barbatul tau?Am identificat sase stiluri cheie, prezente in lumea misterioasa a modeibarbatesti. In care dintre acestea se incadreaza partenerul tau? 1. Mr. Cool RomaniaBarbatul acesta arata la fel de bine imbracat intr-un costum cu o croialaimpecabila, ca si in niste pantaloni si un tricou. Asta, fara indoiala,datorita fizicului sau din cale-afara de atragator. Cu atitudinea luide nepasator, el poate sa se imbrace dupa ultimele tendinte ale modei,fara sa aiba un aer stupid. Inevitabil, purtatorul acestui stil are sub40 de ani si este casatorit cu un fotomodel, in cel mai rau caz.Reprezentant: Stefan Banica Jr. 2. Mr. "Se crede tot baiat"Acest barbat crede ca ne poate pacali ca are cu zece ani mai putin,daca se poarta tot timpul cu o basca pe cap. La asta asorteazapantalonii mulati sau jeans si o haina din piele care-i da un aerde cuceritor. Natural, o motocicleta il ajuta sa obtina un aer detanar smecher. Barbatul descris nu vrea si nu poate sa recunoasca ca aimbatranit, lucru evident in momentul in care il vezi ca se inghesuiein blugi cu doua numere mai mici.Reprezentant: Dan Bittman 3. Mr. "Anii '80"Din pacate, barbatul acesta refuza sa renunte la costumul sau alb plin dezorzoane. Pentru ca este lipsit de simtul ridicolului, el crede ca esteinca la moda. Va continua sa isi poarte "mocasinii" cu varf ascutit sitocuri inalte, fara sosete, pana la sfarsitul vietii sale. Daca nu isiva face o revizie compatibila cu mileniul in care traieste, curand vasosi pentru el data expirarii.Reprezentant: Don Johnson 4. Mr. "Intotdeauna la moda"Este atat de fidel modei si tendintelor de sezon incat are o garderoba maimare decat a ta. Dupa ce isi petrece doua ore in baie, preocupat fiindde cremele si lotiunile care il vor scoate mai frumos, va mai petreceo perioada buna de timp in fata oglinzii atunci cand se va intreba increatia carui designer isi va face aparitia in lume. Eticheta inseamnatotul pentru aceasta victima a modei. Este barbatul ideal pe care sail scoti la cumparaturi, dar fii atenta ca te poti trezi ca tu esti ceacare duce sacosele, in timp ce el incearca haine dupa haine.Reprezentant: Catalin Botezatu 5. Mr. DezordonatNu-i pasa sa fie in pas cu moda dar se osteneste sa arate bine. In modclar, nu a evoluat prea mult din zilele studentiei sale, dar cu fatalui de smecher si stilul sau de a se imbraca in haine cumparate in toatecalatoriilor sale, eclipseaza de departe celelalte stiluri.Reprezentant: Tudor Chirila 6. Mr. NeglijentBarbatul acesta este imperturbabil, dar in loc sa arate cool in nepasareasa fata de moda, are doar un aspect neingrijit. Habar nu are la cefoloseste o masina de spalat sau la ce e bun fierul de calcat si ar puteapurta cu placere aceleasi haine, pentru tot restul vietii sale. Camasasa hawaiiana si pantalonii in carouri asortati la pantofii purtati farasosete, reprezinta opusul a ceea ce inseamna bunul gust. Evita-l ca peun rau absolut...Reprezentant: Woody Allen

Ora plisata cu Gianina

La-nceput a fost ideea. Un editorial cu tinute plisate. De ce? Pentruca e ultimul trend in preferintele designerilor de la Chanel, Versace siGaultier. A urmat, firesc, intrebarea: Si protagonista? Raspunsul rapid:Gianina Corondan.De ce Gianina? Posibile raspunsuri: atitudinea ei iti insufla dorinta dea explora, de a experimenta, de a te confrunta cu noul. E excentrica,romantica si chiar mai mult. Minimalismul si eleganta anilor '80 ise potrivesc de minune. Nu are nimic impotriva carourilor, pentru ca,spune ea, liniile verticale le ucid pe cele orizontale. Curioasa, a vrutsa stie tot despre avionul-locatie. De fapt, raspunsul vine din imagini.

Class - o explozie de stiluri si culori

Din dorinta de a anticipa moda, fetele de la Class ne surprind mereucu o noua imagine. Au dat tonul suvitelor colorate: blonde, albastre,roscate. Au promovat pantalonii largi, cu talie joasa si buzunare mari,ghetele si sandalele cu talpa groasa. Iar acum au trecut la o nouapreferinta: pantaloni evazati, topuri colorate si incaltaminte cu talpasubtire.De la album la album, cele doua Mihaele (Cernea si Florea) au incercatsa isi schimbe stilul. La lansarea din '95, imaginea lor era mai sobra,daca se poate spune asa, pentru ca apareau imbracate in combinatii dealb-negru.Look-ul lor s-a schimbat fundamental in '99, cand au lansat albumul"Aproape de tine". Atunci au aparut pe scena "echipate" mai agresiv,cu pantaloni camuflaj, cu talie foarte joasa sau cu niste combinatii"nebune", fusta peste pantaloni. De pantalonii cu talie joasa nu s-audespartit nici acum. Anul 2000 a adus o explozie de culori, odata cu lansarea "Colorului": topuri colorate si stralucitoare, pantaloni evazati, in stil retro.Luna aceasta, trupa Class va lansa un nou album, "Hipnotizat", iar feteleau pregatit o noua garderoba in care se regasesc toate culorile, darparca mai putine materiale stralucitoare si paiete. Totusi, jeansii incare vor aparea sunt decorati cu multe stelute si putin sclipici. Dacapana acum ne-am obisnuit sa le vedem incaltate in bocanci solizi sisandale cu talpa turnata, anul acesta ele isi vor face aparitia inpantofi sport, fara calcai si cu talpa foarte subtire.Cele doua fete petrec ore intregi la cumparaturi, dar ele spun ca nu preagasesc lucruri pe gustul lor. Magazinul lor preferat din Romania este"Escape".

Andreea Esca Eram, asa cum n-o vedem la televizor

Andreea Esca Eram are 29 de ani si in fiecare seara va prezinta Stirile Pro TV. Clasica imagine a Andreei ne-a fost spulberata la sedinta foto si, cu siguranta, fotografiile urmatoare va vor provoca acelasi sentiment.

Andreea Raicu a renuntat la modelling pentru jurnalism

Andreea Raicu este manechinul care s-a remarcat prin zambetul si privirea provocatoare. Este prezentatoarea emisiunii "Stil" de la Prima TV si redactorul de moda al revistei Viva. Dar, chiar daca, de mica, si-a dorit sa devina model, meseria de jurnalist a atras-o si a determinat-o sa renunte. "Am ales sa fac un pas important dar diferit. Job-ul de manechin nu se compara cu cel de jurnalist sau prezentator de emsiune pe care-l am acum. Imi amintesc ca, in momentul in care m-am aflat prima data in fata realizarii unui interviu, am incremenit. Nu stiam ce sa fac, cum sa actionez. Albeata paginii de hartie ma ametea. Am avut insa sansa unor colegi buni care m-au sprijinit si m-au indrumat pe aceasta cale", spune Andreea, precizand ca cele doua meserii nu suporta termen de comparatie. Desi era pasionata de ceea ce facea, dupa intrarea in lumea jurnalisticii, Andreea n-a mai fost atrasa de modelling. "Asa ca am decis sa ma retrag. Acest moment vine intotdeauna. Eu l-am ales mai devreme. Nu mai am timp de prezentari. Am trecut de aceasta etapa. Experienta acumulata ca model si in fata camerelor de luat vederi, la Pro Fahion, m-a ajutat mult in munca mea de redactor de moda si stil", spune ea. Si, chiar daca este greu de crezut, atunci cand este intrebata despre stilul vestimentar pe care-l abordeaza, Andreea este in dificultate: "Trec printr-o adevarata tragedie. Desi aproape tot timpul cumpar, aleg si vorbesc despre haine, imi este foarte greu sa vorbesc despre mine si stilul meu vestimentar. Mi-e greu sa apreciez cum ma imbrac. Cel mai bine spus este ca port ce-mi place. Ma imbrac in functie de starea de spirit pe care o am si de locul in care merg. Nu pot spune ca sunt adepta stilului clasic sau al celui extravagant. Port des si tinute sport. Cert este ca, atunci cand imi aleg vestimentatia, tin cont de croiala si de material. Imi plac hainele cusute bine. Iar dintre creatorii romani, Irina Schrotter si Razvan Ciobanu sunt preferatii mei", precizeaza Andreea. Pasionata de calatorii, ea a avut prilejul sa calatoreasca si sa viziteze multe tari. "Am poposit pe aproape toate continentele. Singurele unde n-am ajuns sunt Australia si America de Sud, unde mi-am propus sa ajung cat de curand", mai spune ea.

Fernandes, de... 3XM: manechin, muncitoare, modesta

Are 23 de ani si aduce lumea modei in casele noastre, sambata desambata. Fernandes si-a inceput cariera de manechin la 18 ani. Nu s-amultumit cu faptul ca masurile 90-60-90 si culoarea exotica a pieliiii asigurau succesul. A muncit cu seriozitate si, un an mai tarziu,a devenit prezentatoarea emisiunii ProFashion. Acum este studenta laFacultatea de Jurnalism a Universitatii Media.Acasa la ea, Fernandes, mi-a dezvaluit o latura pe care nu o vazusem peecranul televizorului: relaxata, dezinvolta si foarte amabila. Frumoasamulatra nu are pretentii de vedeta sau, daca are, stie sa le ascundafoarte bine. M-a convins de asta atunci cand am vazut o mana fluturandla balconul de la etajul zece, facandu-mi semn sa urc.Care a fost inceputul carierei tale de manechin si ce ai simtit la primadefilare pe podium? Aveam 18 ani, tocmai terminasem liceul, cand am participat la prezentareacolectiei "Ultramarine", a Casei Janine. Crede-ma ca abia pot sa imiamintesc ce s-a intamplat atunci, din cauza emotiilor pe care le-amavut. Eram in spatele scenei, impreuna cu celelalte manechine si imitremurau picioarele de emotie. Am auzit-o pe Janine la un moment dat caimi spune: "Hai, acum!" si m-am trezit pasind pe scena. Am avut senzatiaca au trecut secole in secundele in care am traversat podiumul si amfacut o pirueta. Emotiile se repeta de fiecare data. Altfel, unde armai fi farmecul? Cum ai ajuns sa prezinti emisiunea ProFashion? La o prezentare de moda, din august 1997, m-a observat domnul AdrianSarbu. La sfarsitul spectacolului, m-a intrebat daca nu vreau sa facteleviziune. In sinea mea imi ziceam ca nu pot avea atata noroc. Oricum,pe atunci era foarte in voga Gianina Corondan, care prezenta Vremea,si ma atragea sa incerc si eu asta. Am dat niste probe pentru Meteo,dar se pare ca nu am fost cea mai potrivita. Am inceput orele de dictiecu d-na profesoara Elena Carstea. Vorbeam destul de prost, ma grabeam,voiam sa spun totul dintr-o suflare. Am trecut si peste asta. Si... innoiembrie 1997, s-a lansat ProFashion-ul.Ce inseamna munca ta de prezentatoare acum si ce presupunea ea acumpatru ani? La inceput, citeam niste texte scrise de altii. Nu aveam ce sa comentez,nici nu ma prea pricepeam. Lucram impreuna cu Andreea Raicu. Producatoriiemisiunii au vrut doua fete care sa intrupeze doua personaje diferite: otipa feminina si una mai baietoasa. In acea perioada, exista un regizorin spatele nostru care ne indica niste miscari artificiale. Nu eramnaturale. Dupa cateva luni, am iesit pe teren, la diferite interviuri siam inceput sa fac stand-up-uri. Imi tremura mana pe microfon si aveamintrebarile scrise. Totul necesita timp, experienta. Dar am trecutsi peste greselile inerente incepatorului. Am cunoscut oameni foarteinteresanti. Interviurile cu Naomi Campbell, Claudia Schiffer si BrigitteBardot au fost adevarate provocari. Satisfactiile sunt nenumarate.Ai devenit foarte cunoscuta intr-un timp relativ scurt. Cum te impacicu statutul de vedeta? Dar nu ma consider o vedeta. Vezi, la noi vedetismul este foarte prostinteles. Ai aparut o data pe ecranul televizorului si esti vedeta. Actorule adevarata vedeta. Dar se vede ca televiziunea e pusa pe acelasi plancu cinematografia sau teatrul.Ce crezi despre emisiunile de stil si frumusete produse de alteteleviziuni? Dupa parerea mea, sunt niste emisiuni populiste. Nu pot sa calific altfelproductiile care prezinta cum arata cineva inainte de machiaj si cumarata dupa. Spre deosebire de ele, ProFashion-ul educa. Imi amintesc depastilele Milenium, din fiecare seara, care iti dadeau ocazia sa aflilucruri interesante despre istoria fustei, istoria pantalonilor sau aunui parfum.Care sunt calitatile necesare unui manechin? In primul rand, sa stie sa asculte. Sa nu faca figuri, adica sa mearga lao filmare si sa se planga de orice. O astfel de atitudine lasa o impresiefoarte proasta si a doua oara nu va mai fi solicitata. Se poate spuneca modelele sunt muncitori sezonieri. In functie de cum sunt cotate,isi negociaza contractul. E important ca in contract sa ceri si platapentru orele suplimentare. Eu tocmai am facut un spot publicitar carese difuzeaza pe MTV. Agentiile din strainatate aleg modelele din Romaniapentru ca aici e o piata bogata si mult mai ieftina.Cum iti imparti timpul intre profesie, facultate si prietenul tau? Incerc sa le echilibrez in chipul cel mai fericit. Ma deranjeaza foartemult faptul ca trebuie sa plec de la cursuri pentru o filmare. Stii cume, scoala e dupa orele de serviciu. Cat despre prietenul meu, suntemimpreuna de doi ani si jumatate. Si stiu ca nu e normal sa te vezi cuiubitul dimineata la cafea si seara la cina. Suntem amandoi ocupati,dar incercam sa ne facem timp si pentru noi.Unde va veti petrece vacanta? Dupa ce termin si ultimul examen din sesiune, vom pleca intr-o vacantain afara tarii. Milano, Grecia, America, nu ne-am hotarat inca. Oricum,sunt sigura ca nu vom petrece nici un week-end in Bucuresti, fie caplecam la mare, la munte sau undeva in Croatia. Pe de alta parte, tinfoarte mult sa urmez cursurile Institutului Francez.Care e stilul in care te imbraci si unde iti faci cumparaturile? Imi plac modelele sport, lejere, in care ma simt foarte comod. Asmerge in fiecare zi sa imi iau haine, dar asta nu inseamna ca sunt o"fashion victim". Tocmai mi-am cumparat doua rochii de la Venera Arapucare mi-au placut foarte mult. Nu prea vizitez magazinele romanesti,decat Janine sau Mango, pentru cate un tricou. Imi cumpar haineledin strainatate. In Statele Unite gasesti foarte multe lucruri sport,chiar daca sunt "no name". Cand am apelat la produsele din magazineleromanesti, s-a intamplat sa apar la o intalnire importanta imbracata inaceeasi rochie ca si o alta doamna. E cam neplacut.

5 coafuri care oferă volum părului fin

7 cupluri de vedete care dovedesc că dragostea nu ţine cont de diferenţe

8 trucuri simple care previn îngrășarea părului

Produsele din gama de îngrijire pentru păr uscat de la Le Petit Marseillais®, soluția pentru un păr hidratat și strălucitor în sezonul rece

Jennifer Aniston și Justin Theroux s-au despărțit

Ce a fost şi ce a ajuns: Lara Flynn Boyle bea whisky la volan

Oprah Winfrey nu vrea la Casa Albă: „Dacă Dumnezeu voia să candidez, nu mi-ar spune?“

Un nou trend inspirat de vedete: machiajul ochi de pisică realizat cu fard

Gigi Hadid suferă de boala Hashimoto: Vedeta are probleme cu tiroida

Cristina Bălan: „Lăsaţi-mă între copii şi animale şi sunt în Rai“

De ce ar trebui să folosești uleiul de jojoba pentru piele

De ce este important balsamul de păr și cum să-l folosești corect

8 lucruri pe care Meghan Markle nu mai are voie să le facă după căsătoria cu Prințul Harry

Se iubesc, nu se iubesc, ba se iubesc: Katy Perry şi Orlando Bloom sunt din nou împreună

Robert Pattinson şi Kristen Stewart le dau speranţe fanilor: Actorii din „Twilight“, văzuţi împreună

Scandalul divelor din „Totul despre sex“: Ce le-a stârnit pe Carrie şi Samantha

Un truc genial care intensifică nuanța fardului a devenit viral. Încearcă-l și tu!

Blake Lively e sinceră! În cât timp crezi că a slăbit după naștere?

5 fotografii stupide postate de Kim Kardashian

Kylie Jenner, prima poză după ce a născut

Jamie Oliver a pierdut reţeta succesului: Are datorii uriaşe!

50 de tunsori pentru părul lung

Cea mai „tânără“ mamă din lume: Are 50 de ani şi face yoga la -10 grade

5 reguli ca să nu te îmbolnăvești când testezi produse cosmetice în magazine

12 tatuaje minimaliste inspirate de la vedete

Pink are o familie perfectă! 30 de imagini adorabile

Jennifer Lopez e gata de o nouă nuntă, dar vrea să-și țină iubitul sub papuc: „Va trebui să joace după regulile ei“

7 tendințe pentru amenajarea bucătăriei

Natalie Imbruglia i-a înnebunit pe fani: Vedeta arată fantastic la 43 de ani

12 vedete care s-au schimbat în 2017